Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Goeienavond,Heb vandaag veel gefietstom de ingrediƫnten voor eensalade bij elkaar te sprokkelenIn elkaar te frutselen en op de plaats van bestemming, de schoolBBQaf te leveren, alwaar ik die twee naturalbeauty's weer mocht zien stralen..Dus ii ben een beetje van de mikVan al het natuurschoon vandaagNa de bivak zo ineens Mixed mik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Kore ik hoop morgen ook de juiste beslissing te nemen maar dat weet je nooit in het leven. Ja Caro is enthousiaster als ik maar dat komt omdat ze zo begaan is met me. Ze is al een hele tijd een goede vriendin van me hier (ondanks een misverstand) en wil graag dat ik naar haar toe kom. Zie morgen wel want vriendinnen blijven we toch wel alleen hoe nu verder met mijn gezondheid. Heb alleen nog een broer met en zwaar invalide kind en een oude tante en de rest is dood. Erg fijn dat er iemand zo met je begaan is maar tevens zeg ik dat ik niet op een paard wil wedden want dat is wat ik eng vind. Maja Caro is geen paard en niet geschoten is altijd mis dus duimen.Ja als ik de hele reis nog terug moet maken zal Caro wel verslag uit brengen. Weet wel te vertellen dat het een heel mooie vrouw is met vele gaven en vooral de kunst.Naja morgen vertelt Caro wel verder als ik in de toetoet opweg naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Laat het morgen goedop je inwerken DrupEn voel wat je daarbij voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hoi lieve mensen.@ Alfie, acht maanden droog, wie had dat gedacht.Je mopperde vaak. Ja Alfie het leven is hard.Maar intussen toch een megaprestatie neergezet.Klasse Alf, nu op naar het volle jaar.Drie maandjes nog en je wordt onder slingers bedolven.@Hannah, hopelijk slaat de antibiotica aan, en word je wat rustiger. Een soort cyste?Sterkte.En natuurlijk bedankt voor de felicitaties en de morele steun.@Adam, wat een treffende profielschets, jij weet wat een mens zoal beweegt.Prachtig! Mijn dank is groot.Om Witte tegemoet te komen, zou ik in extenso kunnen uitwijdenover het mij aangedane leed. Ik doe het niet!Ik ben gemangeld en gebroken. Dit moet voldoende zijn.Jeemig de peemig nog aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Nee Pietje vind hem niet met straks zoveel geld op de bank. Ga tijdelijk kopen (hoop ik) en zie wel. Als het me niet bevalt daar dan ben ik hier tenminste weg. Als die flat me wel bevalt en wil terug naar Brabant dan verkoop ik wel weer maar ben dan hier weg.Niet logisch maar de enige weg om uit die cirkel pleite te gaan en wie weet hoe ik het er naar mijn zin zal hebben. Als ik maar geen trappen hoef te lopen en heb de indicatie ook dat ik per se gelijkvloers moet gaan wonen dus moren ga ik er voor en zie dat wel verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik weet dat je er morgen bent lieve Marjo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Soothe, ouwe taaieGelukkig maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Oesje ik kan niet meer volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Dar Morgen deel tig hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Yep Hannah tnxJoe toe!!!Trouwens WingDe heggewinde bloeit!Zo fris! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik verveel me een hoedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Zo dat valt nog niet mee, groente en fruit dagjeSteeds maar plassen en ik heb echt beretrek in een enorm stuk vlees ofzo met een klodder mayo. Dus maar weer een appeltje...Even volhouden, morgen weer lekker eten. Vorige week deed ik met gemak 2 dagen, nu is het zooooo moeilijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Is dat een soort van dieet woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Oh my..Life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hannahje hep je humor nogdie Soothe, broekie.... gefeliciteerd heen nog vele jonge jarenmet herstelde kaakkun je weer lekker van je afbijten, grrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ja zoiets Fleur. Ik heb vanmorgen wel een boterham gegeten hoor. En yoghurt eet ik ook gewoon. Beetje onderzoek wat er gebeurt. met dit weer is vet eten toch niet echt lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Dus de ene dag groente en fruit, de andere dag mag alles? Moet ik misschien ook eens doen. Kan wel een beetje af hier Geraakt je maag daar niet helemaal van ontregeld? Ik eet altijd en overal graag vet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hi, een probleem, ik krijg nu alles op m,n mail, dus alle berichten, wat heb ik fout gedaan en hoe kan ik dit oplossen?Is er een deskundige in de zaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 het moet iets zijn bij aanpassen, maar wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Geen idee kruimel..Dar misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Dar, enig idee, ik heb al 30 mails verwijderd op m,n hotmail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ben er eens mee weg Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Kruimel, rechtsonder naast de gele ster, afmelden voor de discussie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Kruimel,ik weet niet zeker, maar rechtsonder staat vernieuwenik geloof dat je met dat mapje iets moet aanpassen2e tekentje van links Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 2 zielen Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden