tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 ach janedat was ik even vergeten ik zit maar te fantaseren over onbezorgdheid, niet te grote verantwoordelijkheden, vrijheid, onnoemelijk onzinnige giegelbuien, ontdekken en weet ik al niet meerwas even al die examens vergeten, kalverliefdes en zoNah, ik ben eigenlijk best tevreden met mijzelftuurlijk een aantal schoonheidsfoutjesmaar juist die foutjes maken mij tot een leuk en eneverend mensnu nog even voelen en weten tegelijkertijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 ga je jezelf ten bedde leggen Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 hahaha Jane,ik weet wel zeker dat de wereld er dan anders uitzietheb jij dat programma wel eens gevolgd?ik heb er altijd verschrikkelijk om moeten lachenen leerzaam voor V. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Ik hoop dat ik ook contact kan krijgen straksmet die leuke en enerverende kant van mezelfals strakkies de wekker afloopten ik met mijn artrose mijn gewrichten losdraaiom dan in de sportzaal rondjes te rennen bij 37 gradenen net te doen alsof ik nog mee kan komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Heel verhaal over pubersen puberende moedersOh! ben jij ook zo'n leuk mensToch maar slapen danMorgen de bivak opbrekenen wellicht elders het kampementopslaan..Hoi Jane, Tas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Wil je wat grijze nevel van mij?anders sla je toch eens sportronde over?tis wel erg heetdan kan je beter met een ice thee en een boek ergens in de zon liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 The spirtit is er jane! Rustig aan hoor, niet overdrijven!Nies me suf opeensDat heb ik nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Truste marjoen ja tas, van etter tot engelen puberruil allebei een paar keer gezienbest wel indrukwekkendmaar eer ik mijn hele hebben en houwenzo en plein public voor de buis zou durven gooien?moet er ook niet aan denken dat iemand andershier in mijn griebuszooitje moet huishouden hoor.maar wel eens goed om te zien dat elders ookmensen het zwaar hebben met hun kinderen een beetje veilig groot brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 hahaha Marjo,hier zouden ze in het saaiste huis ter wereld komenik weet of dat dat catagorie-leuk valtslaap lekker meid!ik ga mijn trimschoenen aantrekkenen eens rustig bedenken waar ik heen ga zwerven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Grijze nevelKan best eensprettig zijn...Zolang je je er bewust van bentGooshie Tas!Programma's ooit gezienIn een grijs verledenKan het selluf veel beter..Maar das nu nietaan de ordeMum stick to mum Fijne dag of nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Nou ik ga eens wat grijze nevelenvan avalon opzoeken hiero.truste mem en mem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 hahaha,ik ben me de huiselijke toestanden en omliggende problematiek, iets te bewustom mijzelf redelijk naief in zo een programma te storten.het mag allemaal misschien wel goed lopenmaar ik zal niet echt aan de burgelijke norm voldoenga dus echt niet voor paal staan!maar het is wel leuk om te zien, al die verschillende normen en waardenregels, leefwijzes etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Dames!ik kom tot de ontdekking dat het grofvuildag is!ga niet zwerven maar vlinderen!Slaap lekker allebei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Ja dan waarderen we misschien ook meer wat we hebbenNou Tas t was gezellie, thnx voor je gezelschap, en eitjehoop dat jij zo ook wat kan slapennighty night night:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Avalon..Boek-her-innerTe laat!De merel!Koffie!Ik heb niets te verbergenen niets te laten zienin het bijzonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Vlinderse!Joeghheeeeiiiii!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden