tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 hahaha jane!ik zit tussendoor het draadje nog even te lezenen ik ben net belandt bij je posting03.30 uur????en moeeten ze op tijd present zijn?:Dik heb er alle vertrouwen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Okee, één metVoor de zwerver..Overtollige energie?Eerst eten, dan wandelenOndertussen mag je metvolle mond pratenJane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Welterustenik ga maar eens slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 negatieve energie marjoik weet, ik loop te malenmaar het ergste is dat ik niet eens weet waaroverdus maak ik me weer zorgen omdat ik dat niet weetvervolgens denk ik "doe niet zo mallotig"ga ik weer zitten malen over mallotig gedragsnap jij het nog?ik niet meer ik voel me eigenlijk gewoon zielig zonder te weten waaromach, er zijn van die dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Gni, 03:39 uur..Hoe oud zijn ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 hmmopdrjkjflsdfpssst,Alf,schrik me een hoedje, net toen ik een hap namhad je niet eens opgemerkt en u neemt al afscheidt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 zouden ze dan toch op tijd zijn en is jane druk bezig met de meiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Oh Tas!Maar dat snap ik volkomen!Daar hoef ik nou es niet overna te denken..Min of meer hoorZou best wel kunnen..Het vermaledijde hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Alf! Er is genoegKook nog steedsvoor een weeshuis soms.. Right now! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 en jij Marjo?ook teveel aan energie?hihi,heb nog niet alle pagina's gelezenben druk bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Ja tasze waren er zomaaroptijd ook nogen hebben het goed gehadzijn nu met pak stroopwafels, choc.chip koekjesen een DVD naar de B&Bdus die zie ik voorlopig niet meerpfffff dat hebben we ook weer gehad.Ja met Marjovoor het op isik heb wel trek nuAlf nachtbrakertruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 14 Marjo en vriendin 15kan nog wat worden dusmorgen om 10 uur rapport ophalenze denkt dat ze niet gtaatsturen ze het wel op.Jee tas, dat je alles terug gaat lezen nuen dan wel slapen zeker?kun je beter iets luchtigs gaan lezenDonald Duckie ofzo:DMarjo gekkerd, zo te gaan kokenjouw dag/nachtritme is ook helemaalupside down he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Zie je wel!je had geen enkele reden om je voor 03.30 druk te makenben een goeie die het zegt!ik sta dus rustig nog eitjes ed te bakken:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 iemand stukje gorgonzola erbij?of slokje warme anijsmelk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Tassies daughter ook okay?Dan kunnen we aan de kolonisten of monopoly beginnen..zee, eten en slapenMooi Jane! Ta plak!14 en 15.. de giebelfasebijna uit..Had het al eerder klaar gemaaktIk weet nidet wat ik heb Tashet waait wel weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 jane,ik zit weer eens in de periode dat mijn geheugen niet langer dan vijf minuten werktals ik nu alles lees, zal er gerust iets blijven hangen!maar voorlopig komt er nog geen hard geraas door die grijze nevel van medus druk zal ik er niet van worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 hmmm ik een met spek graaglekker he zo'n bij elkaar geraaptenacht- souper, deftig ook.Goed gelukt Marjo en lekker pittig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 moet wel eerlijk toegeven dat ik de rust heerlijk vind, zo in de nachtV. loopt hier nog steeds te stressengelukkig is morgen haar laatste dagmisschien dat ze dan wat vrolijker wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 zouden jullie weer zo jong willen zijn?14 16 jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Om deze tijd mag je geheugen ook wel ff rust Tasmaar ik neem aan dat je ook overdag bedoelten die herken ik ook, maar ja ik ben zowat 20 jaar ouder als jijdus voor jou is het zorgwekkender. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Nee, ik niet meergecompliceerd, de hormonen, onzekerheidbeen there, done thatdan nuzou ik ook niet meer willen zijngekompliceerd, hormonen, onzekerheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Ah! Een ei erbijGrijze nevel..Ik noem hethoe was het ook alweer?Heppie spek? Njammie!ojah! SchemerzoneDaar qwas ik ergensNiet helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 het zal wel weer over gaanik weet dat er ergens een schakelknopje zitmaar tja dat ben ik vergeten dusach, gewoon van alles TEtijd voor pas op de plaats en wat rustiger aan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Wir=warHead=talkingNu rustSlaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 We kunnen wel eens i.p.v. puberruilmoederruil doen onderlingziet de wereld er misschien eens heel anders uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden