Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik luister momenteel naar een aflevering van HerenleedZo prachtig absurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Van jou heb ik t al gehoord Alf...jij hebt me al gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ha ha!Witte!Ik luister net eenknettergoeie sax-soloDoes it matter? No!Yes! Voor jouomdat ik ernu aan denkNee, het voelTuurlijk WingDat wat zietIsIk weet het anders ook nietAl kan ik heel wat bedenkenDat werkt gewoonweg niet Ik ben hier nooit goed in geweestDingen verklaren, wat een gedoe!I can't Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 het is veel te laat marjo om dingen te verklaren nu,,dat is vrouwengejeuzel.stopen doe een radslag ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik heb het al eens gezegd Wittedat je naast je AdB historieje ook persoonlijk hebt ontwikkeldhier op het forumHet blijft mooi om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dat is mooi!Witte hmmmOok al ga ik nuna dom nog evenheel erg dom doenWitte, I like youDus de rest weet hetÃt's the same! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dank je wel Alf.Idd heb je het al eens gezegd en dat bericht is zeer zeker blijven hangenEn toch is zoiets lekker om voor de tweede keer te horen;)maar nu echt naar bedWeltrusten voor straks allemaal Zonder frum geen jaar adbI:heart: the frum en het frum zijn jullie!!!!laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 das niet dom marjodas gewoon lief!!!en lief vind ik jou ook...byeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 OK WitteEen goede nacht gewenstHet weekend zal ik doorbrengen in DrenteErgens in de buurt van BorgerHet schijnt dat het bereik van uit een hunebed nogal beperkt is, qua pcDus moeten jullie het even zonder Alfdoen.Mogelijk ga ik het bewuste weekend eens een alcovrij biertje proberen.... Ik ben daar nog niet helemaal uitneem het mee en dan zie ik wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Dag MarjoOok... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Niets meer openIn dit got vergetenprachtige dorpHet hoeft ook nietDon' t mash with meFuck you and dieIk heb het nooit begrepenhoe ik ook mijn best doeIk vind het niet meer leukMaar dat hoeft ook niet hoorNu de dongel Het rochelt al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Ga weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 bekijk het even!ik ben er net slechte nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Heee Tasik zit hier zielig alleen te wezendacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Ben je er nu al?Da's vlot!Vreemd uur.. Hoe is da Tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 en Marjo:heart:het wordt nog gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Well.. Speak up!Jane Tas What;s up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 ik hoorde jullie maar roepenen het is bloedheet hierdus...................nah, ik loop te spoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 ik zit te spokenwacht op dochter en vriendinmochten laat wegen laten mobiel thuis:angry:dus nou kan ik niet slapentot ze er zijn(mogen in de B&B ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 je kan het weer niet laten!!!weet je wel hoe laat ze ongeveer komen?of kan het tot een uurtje of zes duren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Nou wil het toeval netDat ik vandaag een ongelooflijk lekkeremaaltijd heb bereid, diestaat te pruttelen op het vuurKip met kidneybonen en eenlekker groenteprutje..Als jullie toch spoken..Mét of zonder sambalsaus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Met sambal graag Als ik dan toch aan het spoken ben.........dan maar een beetje pitkan er niets aan doen maar heb eigenlijk zin om te wandelen, gewoon een beetje zwerven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2010 Met graagZe kunnen elk moment komen Tasmet de nadruk op kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden