will Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Lieverds allemaal, ik heb een heerlijk dagje strand achter de rug, weinig kunnen praten daar we onverwachts in gezelschap zaten, maar ook zwaar getest geweest, en glansrijk doorstaan.'s Avonds nog op terrasje gezeten met een stuk van de familie en vele anderen, iedereen aan de zuip, maar ikke niet. Ze trokken wel een raar koppie af en toe.Gesprek met T zit een beetje in de lift, maar zal veel toegevingen moeten doen. Ben daar wel toe bereid, maar wil me ook niet omdraaien op mijn rug met de pootjes omhoog als je begrijpt wat ik bedoel Morgen vroeg vertel ik wel meer details, ga nu vlug in de douche en op de zetel vallen.Heel hartellijk dank voor jullie medeleven, ik hoop er goed door te geraken.Tot morgen en veel sterkte uit Wilrijk voor diegenen in nood, ik heb genoeg in huis om te delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Maakt niet uit, Kore. Als je op aanpassen klikt kan je het veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Wil je verdient een schop onder je kont!!! Ik me maar ongerust maken...venten phoefff..Loop ik hier te blèren als een geit op sokken .Alles is ongeveer ok..pak van mijn hart..man man toch..Had je bijna gebeld hoor en ik bel nooit iemand waarvan ik weet dat ik ze kan storen.Blij dat het toch in de lift zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik moet mij dringend een leven zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Lief fleurtje toch, ik wist niet dat je er al zo mee begaan was, of ik had je anders wel een smsje gestuurd hoor Ben echt weg nu, tot morgen iedereen, maak er het beste van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goed lieve allemaal na het berichtje van Wil waarin toch wat positiviteit beschreven is, ga ik afsluiten.Dhendro ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.Voor iedereen een fijne rustige nacht en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dhendro, veel sterkte hoor! En lief dat je ondanks dat toch reageerde!PP thanx! Ja ik ga het in mijn tempo doen, op mijn manier!Cathy Thanx! voor je support! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Oh, gaat iedereen al naar bed? Het is me nog veel te warm dus ik kom nog even koekeloeren hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Is je tv stuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ook veel sterkte náár Wilrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Slaap lekker allen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeIs je tv stuk? Nee, de mijne doet het primaaaaa. Maar je mist niks hoor Fleurebeurtje. er is niks leuks op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Nondeju...altijd rap van tong hé..win nooit een keertje.Ik ga oefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 CathyHechtingen zijn er uithele bevrijdingmaar heeft nog wel 2 weken nodig voor volledig herstel.Had 5 vragen voor de beste mandie hij redelijk wist te beantwoorden.Vandaag 2 boeken aangeschaftRaad eens?Het Schaduweffect van DeepakEn de Verslaving voorbij van Jan GeurtzHad nog een boekenbon van vaderdag liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 DhendroEen nare situatiehet was gelukkig een poging maar het feit dat iemand dood wilis zorgwekkend idd.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Alf, heb je ook gevraagd hoe het zit met het gevoel dat je niet uitrust tijdens je slaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 En was je tevreden met de antwoorden Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik ga een keertje proberen slapenGenoeg gekwaak voor vandaag Slaap zacht allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Gaat het slikken nu al makkelijker dan? Want dat zou mooi zijn.Dat boek over de schaduw lijkt me ook best interessant.Vertel je wat je ervan vindt?Ik moest voor mijn opleiding ooit es een dik boek lezen over de schaduwkant. Het zal er vastwel op lijken. Kan ook aardig zijn om het nog eens te lezen misschien.Kan geen kwaad om die schaduw in de peiling te houden... nare dingen zakken zo snel hè? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Slaap lekker Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 de verbinding doet raar hier.Ik had net een berichtje aan Dhendro gericht maar kreeg hem niet verstuurd.Dhendro, ik moest even zoeken wat er aan de hand was.Akelig verhaal. Hopelijk komt er goeie hulp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Bij mij deed de verbinding ook raar Mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Kan geen verbinding krijgen Ik stop ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hannah.hoe gaat het met je?begint de AB al wat te werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik lag er ook uit! Nou moe!!Hahaha, gelijk van streek... tss het is toch wat, verslaafdje Net zoiets zeker als plotseling doodgaan: inene ben je er niet meer.... nou, noem dat maar eens niet sneu!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden