bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Natuurlijk Niwi. En je bent vrij om die ook te schrijven. Ik ben alleen zo bang dat Madeliefje dit zich zo aan trekt dat ze dadelijk af haakt en dat zou ik zo jammer vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dat ze er nu openlijk voor uit durft te komen..ja complimenten..Dat ze de hoeveelheid heeft gehalveerd...ja, dat is winst...ik wil alleen maar aangeven dat een dergelijke strijd op de lange of korte duur meestal onhaalbaar is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Toekomst kan ver weg zijn..Nu is belangrijk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Nou klein katje dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Alf je bent een schat!! Natuurlijk hoef ik niet perse complimenten! Maar ik kan je vertellen dat ik een potje heb zitten janken om de reacties van Niwi en Mupke. En dat ik heb overwogen om hier niet meer te reageren. Het ligt me nog allemaal veel te gevoelig. Heb me net hier aangemeld en wil in alle eerlijkheid stoppen met de alco, maar dan zou je toch verwachten dat mensen die dit ook hebben doorstaan, begrip en een beetje compassie hebben.De positieve berichtjes helpen me juist!!!!Dan kun je nog zo eerlijk je mening willen zeggen, dat helpt mij blijkbaar niet.Mijn idee is nu, wacht nog even met een ongezouten mening op mij tot ik iets verder ben in het afkicken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 En Wing hebben jouw vriendjes jou niet moeten uitWingen? Wat zal het daar warm zijn zeg. Had je daar nu een ventilator? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Madelieverd Deze zijn voor jou wijfie, en stop de roosjes maar lekker in een vaas zodat je er lang van kan genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Elk vogeltje is anders gebekt en toch komt er als je goed luistert dezelfde mooie klanken uit.Wat heb ik toch met vogels vandaag!Fleur..you are boring me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Madelief:heart:gewoon blijven komenen doorgaan op de ingeslagen wegEn dan zien we wel waar het heen gaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Wil!!! Ik zie je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeElk vogeltje is anders gebekt en toch komt er als je goed luistert dezelfde mooie klanken uit.Wat heb ik toch met vogels vandaag!Er zijn vogels die er niet veel van bakken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Heb ze nog niet weten koken Alf...daar heb je een punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Mupje Als ik iets vervelends zei..ik bedoelde het niet kwaad hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goeienavond.....Dar: bedankt voor je opmerking over de stokrozen: het is hier klei en ik denk idd dat ze dat niet trekken met hun wortels. Ik zal daar morgen iets op bedenken, wat gewoon zand aanslepen.Bol, wat een geweldig spul zeg, dat afbijtmiddel. Ik kon alleen niet gaan afkrabben want de plaatselijke muziekvereniging stond zo'n beetje in mijn achtertuin en ik denk dat ik dan storend zou zijn geweest...Best sneu, want ik had wel zin... heb t even geprobeerd: mooi man!!Enne: Alf ben je hechtingenvrij nu?? Slikpijn weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Wing!!!! Ja thanx!! Was idd een beetje teveel van slag om op alles tegelijk te reageren! Hoop dat je dit nog ziet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 zit even aan de telefoon, momentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hoi Madelief, ik zat op bijna een fles sterke drank per dag en ik ben cold turkey gestopt. Dit zou ik niemand durven adviseren want het was erg. Als jij door elke dag te minderen, weet te stoppen vind ik dat een hele prestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Madelief, ik sluit me helemaal bij P Parel aan hoor!Doe wat jou helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Wil zeg toch iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Cathy,Ik had ook wat stokrozen geplant.maar het zijn 2jarigen,ze gaan dus volgend jaar pas bloeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Cathy ja das fijn spul en het gaat veel vlugger. Maar wat Wing al zei, pas op dat je het niet op je lichaam krijgt. Dat spul brand als de klere. Maar ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Zal best erg mooi worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dhiedro,wat erg nan je neef:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Lieve Wil. Hoe is het vandaag gegaan. Ik mis je vrolijke noot hier en dat geeft me geen fijn gevoel. Is het allemaal goed gegaan vanmiddag of zijn er rotdingen gebeurd. Ben je ergens verdrietig om? Kom op jongen, wat er ook is, deel het a.u.b. met ons. Daar zijn we voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 sorry voor de tikfouten, Dhendro! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Tja voorlopige is het een mislukte poging, maar het is triest dat iemand dood wil. De familie rollebolt over elkaar heen nu, pfffff, ik rollebol niet zo mee, ik woon te ver weg. Bedankt voor jullie berichten op mijn bericht vanochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden