Spring naar bijdragen

Donderdag 1 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 515
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat ze er nu openlijk voor uit durft te komen..ja complimenten..
Dat ze de hoeveelheid heeft gehalveerd...ja, dat is winst...
ik wil alleen maar aangeven dat een dergelijke strijd op de lange of korte duur meestal onhaalbaar is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf je bent een schat!!
Natuurlijk hoef ik niet perse complimenten!
Maar ik kan je vertellen dat ik een potje heb zitten janken om de reacties van Niwi en Mupke.
En dat ik heb overwogen om hier niet meer te reageren.
Het ligt me nog allemaal veel te gevoelig.
Heb me net hier aangemeld en wil in alle eerlijkheid stoppen met de alco, maar dan zou je toch verwachten dat mensen die dit ook hebben doorstaan, begrip en een beetje compassie hebben.
De positieve berichtjes helpen me juist!!!!
Dan kun je nog zo eerlijk je mening willen zeggen, dat helpt mij blijkbaar niet.
Mijn idee is nu, wacht nog even met een ongezouten mening op mij tot ik iets verder ben in het afkicken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: fleurtje
Elk vogeltje is anders gebekt en toch komt er als je goed luistert dezelfde mooie klanken uit.
Wat heb ik toch met vogels vandaag!

Er zijn vogels
die er niet veel van bakken..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond.....

Dar: bedankt voor je opmerking over de stokrozen: het is hier klei en ik denk idd dat ze dat niet trekken met hun wortels. Ik zal daar morgen iets op bedenken, wat gewoon zand aanslepen.

Bol, wat een geweldig spul zeg, dat afbijtmiddel. Ik kon alleen niet gaan afkrabben want de plaatselijke muziekvereniging stond zo'n beetje in mijn achtertuin en ik denk dat ik dan storend zou zijn geweest...
Best sneu, want ik had wel zin... heb t even geprobeerd: mooi man!!

Enne: Alf ben je hechtingenvrij nu?? Slikpijn weg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Madelief, ik zat op bijna een fles sterke drank per dag en ik ben cold turkey gestopt.
Dit zou ik niemand durven adviseren want het was erg. Als jij door elke dag te minderen,
weet te stoppen vind ik dat een hele prestatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Wil. Hoe is het vandaag gegaan. Ik mis je vrolijke noot hier en dat geeft me geen fijn gevoel. Is het allemaal goed gegaan vanmiddag of zijn er rotdingen gebeurd. Ben je ergens verdrietig om? Kom op jongen, wat er ook is, deel het a.u.b. met ons. Daar zijn we voor.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja voorlopige is het een mislukte poging, maar het is triest dat iemand dood wil.
De familie rollebolt over elkaar heen nu, pfffff, ik rollebol niet zo mee, ik woon te ver weg.
Bedankt voor jullie berichten op mijn bericht vanochtend :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...