Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goedemorgen allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goeie morgen madelief... Je bent ook al vroeg wakker. Ook een koffie met lachroom om de dag mee te beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goedemorgen Lin!! Ja ik heb een koffietje met lachroom voor me!!En ja ik ben altijd vroeg wakker! Ga trouwens ook bijna altijd op tijd naar mn bed. Komt allemaal door de alco...... Wie weet kan ik straks wel goed doorslapen als ik er vanaf ben!En jij? Moet jij er vroeg uit voor je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 je zal vast wel beter door gaan slapen als je een tijdje niet meer drink. Sinds ik gestopt ben met alcohol ben ik vroeg wakker. Slaap nu goed door en word ook uitgerust wakker. Sinds ik gestopt ben met alcohol ben ik vroeg wakker. Ik hoef vandaag pas om half 10 te beginnen met werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 goedemorgen allemaaldoe mij maar een koffie graaghier is het lachend wakker worden, ik word echt bij de neus genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 goeie morgen. Hier een koffie voor je. Laachroom erbij? Bij de neus genomen? Hoezo? Nu maak je me nieuwschierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goeie morgen. een koffie met lachroom voor mevrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 lin ik heb 2 pups die slapen heerlijk bij me in bed. ja en als ze wakker worden willen ze natuurlijk spelen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 hoi caro nee ik heb geen foto's geplaatst ze zijn zo apart dat we opvallen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 ik loop nu al twee dagen met een grijns op m'n gezicht en toch ben ik weer de mist ingegaan gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 valt nog mee caro. maar spijt als haar op m'n hoofd. maar vandaag weer verder en genieten van m'n scheetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goedemorgen meiden, veel plezier met jullie honden!Hier andere scheetjes.... 3 die naar school moeten namelijk;) Ook een soort uitlaten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ahum, wilde even mijn berichtje bekijken (preview) en klikte ik op "discussie antwoorden" was tie dus weg:( Maar ik was nog nie klaaaaarrrr.....Goedemorgen allemaal! Vandaag 31 graden als ik het weer bericht mag geloven! Poe hee! Kunnen we in ieder geval niet zeggen dat we geen zomer hebben hier!Zal het vandaag in ieder geval héél rustigjes houden;) Jullie ook?Verder alles ok hier!Iedereen een droge dag gewenst!Igor:Jammer van gisterenavond, waarom lukt het niet? Maar nu wel weer jezelf bij kop en kont pakken hoor! Daar had je je hondjes toch ook voor? Go for it!Ga weer boterhammen smeren, heb mijn zegje weer gezegd;)Fijne dag!!Aanpassing: spelfoutje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Morgen allemaal..... pffffff weer zo warrig geslapen, komt door de hitte denk ik....Eerst maar ff koffie..... gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Tis maar goed dat ik vrij heb vandaag....Madelief? hoe ist nou met drinken? igor, schopperdeschop.... hoeft Tas het niet meer te doen;)Niet meer doen hoor. Voor wanneer heb je nou die afspraak bij de huisarts???en, ohhhhhhhhhhhhhh wat moet dat heerlijk wakker worden zijn,mmmmmmmmmmmmmmmm Ekster..... kinders naar school schoppen vond ik heeel wat minder relaxed dan het hondje uitlaten hoor:DCaro... we wachten de beide verhalen wel af. Had even gemist dat DRup toch eieren voor haar geld had gekozen... gelukkig, heel vestandig.En veel plezier met de bezichtiging straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Igor,Wat jammer voor je dat het gister niet lukte. Oh, hoe goed ken ik het gevoel van the day after...Ik hoop dat je niet al te beroerd bent en je snel over je schuldgevoel en schaamte kunt zetten en vooruit kunt kijken.Veel liefs en.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 dank je yvonmaar als tas het doet heb ik misschien de andere schoen ook te pakken het is heerlijk wakker worden, overdag genieten als ze samen aan het spelen zijn, het eten en gewoon alles is zo leuk aan de hondjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ha Yvonne, het klinkt misschien gek, maar ik heb nu nog niets gedronken. Normaal begin ik met wijn om te functioneren. En ik ben nu toch al een paar uur wakker! Zit wel te bibberen en loop tegen mezelf te zeggen dat ik me voel als een echte junk..... Heb vanmorgen 20mg Baclofen ingenomen, maar voel er nog niet veel van. Maar het is bekend dat je er langzaam aan moet wennen en dat de dosis langzaam verhoogd moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goedemorgen allemaal!Is er nog lachroom over?? Slecht geslapen maar gisteren niets gedronken.Ik wens iedereen alvast een fijne dag. Ik ga nog even mijn brinta opeten en dan naar mijn werk.Veel liefs voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ooooeeef Madelief.... kijk toch alsjeblieft uit met die baclofen... heb je het via je huisarts? Slik je het gecontroleerd en begeleid? Schijnt verwant te zijn aan uhhh HBG of zoiets.... die partydrug.... Ik vind het een heeeeel eng iets hoor. Igor, hihi, je hoopte op een nieuw paar schoendtjes dus Wat zul jij genieten van het spul. Hoe doe je het met je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hannah,Eens was ik ook waar jij nu bent en weet nog heel goed hoe ellendig ik me voelde.Gelukkig liep alles positief af.Dit is wat ik jou wens: wat rust en vertrouwen tot morgen, gevolgd door een goed bericht.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 ....................Koffie met meld voor Dar , lachroom voor Fransje... of wilde je er ook kofiie bij Frans? ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hee Yvon doe er maar koffie bij, lijkt me heerlijk. Madelief sterkte, en Dar bedankt.Moet even wennen op de vroege ochtend hier te zijn maar vind het reuze gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 HIhi, Dar.... als je op vakantie gaat dan moet je ook echt op vakantie gaan toch????? niks niet geen internet dan lijkt me.... ........... fffff, nog maar een sterk bakkie met lachroom, ook nog voor iemand anders meenemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Mooi, net op tijd FRans, ga het ff inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden