Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 juli 2010

Gast

Aanbevolen berichten

MOOOOOI Dar!
Voor mij bestaat ver geen blauwer blauw dan dat van de ridderspoor, geweldig!
Omdat ik begin dit jaar verhuisd ben was het afwachten wat er zoal zou opkomen/gaan bloeien.
Ik ben blij verrast maar kan geen fotootje geven want heb dat al eens geprobeerd, lukte niet (digibeet :$)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 398
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Tortilla!
Oeps, als ik nu jouw nickname zie krijg ik honger :D

Maar hé het is droog, ga nu dus met de honden weg.
Waarschijnlijk nog wel tot laters al moet ik ook nog een vergadering voorbereiden.

Dagdag fijne avond allemaal, eet smakelijk voor wie dat gaat doen.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denken jullie, zal ik in de slaapkamer gaan slapen ?
Ik kan geen drupjes meer ontdekken hoor van het lekkend dak
Het is natuurlijk grote kans dat ik vannacht wakker wordt met een aha het drupt toch....
Mn vriendin had een mooie benadering, namelijk dat mn huis huilt. :) (ivm mn vader)
Owja en |Bolletje (kijk, weer een recht stokje ! ) Ik ga die Bronx kijken om 20 uur. :) De Nero !!! da Robert !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry lieverds, heb niks gelezen behalve dan het bericht van Borretje !!!

En wat ben ik blij !!!! Sta te jumpen van vreugde !!! :heart:

Blij voor je dat je het voor elkaar hebt gekregen dat je zoontje nu al over 3 maanden naar huis mag en niet pas over 6 Maanden...
Natuurlijk had je hem het liefst nu gelijk thuis gehad, maar dit is in ieder geval al een hele vooruitgang !!!
En je kunt je manneke nu ook een vooruitzicht bieden... Weet zeker dat hij de kalender goed bij gaat houden !!!

En gelukkig dat je hem ook ieder weekend nog kan blijven zien, zou toch ook van de gekke zijn als ze dat niet toe zouden staan gezien het feit dat je zo goed bezig bent...:present:

:heart:
Hoe gaat het nu met je ?
Kan me voorstellen dat het heel wat energie heeft gekost afgelopen dagen !!!

Had je mn pb trouwens gelezen ?

Liefs Blondie:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen hier is de Bol weer.

Woman het heeft misschien ook te maken met hoe de wind staat als het regent? Of lekt het altijd?
Hier zijn een paar druppies gevallen, balen zeg. 'k hoop dat er vanavond toch wat meer uit de hemel komt.

Verder vanmiddag naar Jos geweest. Ja het blijft moeilijk. Ik kan hem niet duidelijk maken dat uit bed komen zo ontzettend belangrijk is. Hij ligt dag in dag uit in een soort foetushouding. Dan is het logisch dat je je benen niet meer kan strekken, en als je het toch doet, het pijn gaat doen. Nou we gaan volgende week oefenen, tenminste als hij dan ook nog ja zegt. anders wordt het toch verpleegtehuis. En weer zal hij de schuld van zijn ellende en lijden, aan anderen geven. Die hebben het zo ver laten komen dat hij nu zo is.
Afin we kijken wel hoor.
Nou dadelijk heerlijk film kijken. Joepie ik heb er zin an.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat ontzettend rot dat je nu weer gedronken hebt Igor. Ik hoop dat je morgen het berichtje nog eens terug leest wat je net geschreven hebt.:heart:
En morgen weer vrolijk op? Je weet dat dat niet gaat lukken meis. Dat wordt weer een hele beroerde dag voor je.
Moet je de pups nog uit laten vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur waarom ben je woedend? Omdat Igor de fout in is gegaan? Tussen oprecht en dingen verzwijgen is een verschil Fleur. Je bent hier niet verplicht op te vertellen of je drinkt. Dat ligt helemaal aan jezelf. Wil, kan of durf je eerlijk te bekennen dat je gedronken hebt of is daar de bekende angst die we allemaal kennnen. Angst dat we hier misschien ook op ons duvel krijgen angst voor ???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Carolien

Tortilla, stiekemerd, terwijl ik zat te schrijven veranderde jij je mooie onderschrift.

Tranen van vreugde, ik nam definitief afscheid op de 26e stond er.

En nou: Waar is de vreugde?

Bijna goed: Tranen van vreugde, ik werd wakker op de 26e...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje niet iedereen heeft dezelfde mening. Ikzelf vind het niet erg als mensen gedronken hebben en dan op het forum komen schrijven. Dronkenmanstranen kunnen wel degelijk opluchten. Maar er zijn inderdaad mensen die het niet prettig vinden als iemand gedronken heeft dat hij dan komt schrijven hier. Het ligt er ook aan hoe die persoon zich opsteld. Ben je agressief, emotioneel, sentimenteel of dwars. Als het niet op dat moment een heel klein beetje klikt, wordt het moeilijk tussen de gene die gedronken heeft en de rest van het forum.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...