dhen Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Jetset; ja, het gaat over. Na iets van 4 maanden vond ik het gewoon lollig dat droog staan. Nu is het vrij neutraal, het gaat allemaal niet meer zo om de drank. Emoties kunnen nu soms nog wel eens een soort trek gevoel opleveren maar dat is niet zo storend, wel de moeite waard om naar te kijken. Het prettigste vind ik nu dat er meer eenheid in mij komt; ik begin steeds beter bij mezelf te passen. Behalve niet drinken is het, vind ik, vooral noodzakelijk om een evenwicht terug te vinden tussen je verslaafde gedrag en je niet verslaafde persoontje, ergens lekker weggestopt maar wel aanwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Bor? blijft hij nu bij jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Drup mij steek je de ogen niet uit. als ik goed m'n best doe kan ik het ook . maar ik moet er wel wat voor doen natuurlijk. ik geniet als het anderen echt goed gaat en niet als ze doen alsof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 hoelang duurt dat nog Bor? kunnen we je helpen zodat het sneller verloopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Dat is supergoed nieuws borretje!Als ik het goed begrepen heb toch Maar van 6mnd naar 3mnd..hoe gaat je zoon met het nieuws om? Die drie maanden gaan zooooooooo omvliegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wow! Is echt heel fijn nieuws..Kunnen jullie met zijn allen naar uitkijken . Het begin van een hele mooie start alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ben er ff mee weg. Eens langs de winkel for food. Weet nog helemaal niet wat we gaan eten. Kom ik in de winkel wel achter zekers? Ben echt blij voor je borrie Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Bor fijn dat het wat korter is. aftellen dus ik tel met jullie mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 fleur ik had vandaag heerlijk krieltjes met rauwkost. en als toetje zit ik te wachten op die gigantische bui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hot in the city en drukHitte met hitte bestrijden..Vietnamese loempia met hete sausHelpt!Lekker in het park gelummeldNu bouw ik spanning opvoor morgen// verslavingsgedragDochters verjaardag All includingEx-schoonfamilie, oude vrienden..I'll manage, duhuu!Op de fiets naar devolgende stad regen aan zeeBor: Klasse hoe je erin staatGefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik dans al!Nooit sjiek genoegWat nou!Stelletje sukkels! Al lucht het wel op dat te zeggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Zo lekker naar de markt geweest en tuurlijk weer met teveel thuis. Reed langs de kippenboer en vonden Banjo zo snoezig in het mandje zitten dat de een poot kreeg. Geloof dat poot groter was als mijn doggy hahaha. Had ik mijn kaas en fruit maar toen zag ik een kraam waar mijn lenzen van gingen wiebelen daant daar lag rambutan. Daar ben ik zo dol op dat ik meteen een kilo kocht en onderweg zat te smikkelen Toen werd Banjo nerveus was was met de kip bezig maar is ook dol op fruit.Caro je hebt een zonnesteek want ik woon niet zo ver van woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ga gewoon als mijZe zijn best lief, ergens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik reguleerTse tse hush!Yep Pietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ben ook best wel trots dat ik bowling ,voetbal, afscheid, aankomst, zoek tocht .... ben doorgeraakt zonder aan helllllllup, glaasje wijn te denken!Marjo, echt hè , bivak op gebroken ok, maar wij komen een dezere met de tent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hahaha die Marjo met haar hete loempia's wie doet dat nou met deze hitte?Ik eet gewoon peperbonen.........Huh? Borretje vette knuf dat weet je he?Jetset je komt er wel, we sleuren je er gewoon doorheen.Lief van je Igor want zou nooit iemand pijn willen doen. En altijd welkom.Zo nu ff eten en dan weer liggen anders kan ik vanavond geen filmpje kijjken piept ons watje. Nou veel zal ik niet eten want heb al een pond rambutan op hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hallo lieve mensen!Heb net ff bijgelezen maar lukt me niet alles te onthouden dus als ik iemand vergeet: sorry!Bor: gefeliciteerd, 3 maanden is helemaal te overzien en wat goed dat jullie een kalender hebben gemaakt!Jet: dapper hoe je je door deze moeilijke dag heen sleept en blijf vooral lekker hier meelezen en schrijven.Igor (weet niet of ze er nu is?): wat dacht jij vanmorgen? Je zei "je kunt toch niet dronken op hondentraining komen?". Lieve schat ik BEN niet dronken en heb al sinds vorige zondag nix meer gedronken, nou ja ik bedoel natuurlijk nix alcoholisch.Heb vanmorgen idd een spoor uitgelopen maar tegen de tijd dat de hond moest speuren (spoor moet altijd een tijd liggen) was het alweer knap warm. Affijn, hij heeft moeten werken en daar heeft hij plezier in (en ik ook).Drup: nou dan ga ik heel hard voor je duimen dat de verkoop rond komt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Hoe voel je je nu je gaat inpakken??Zo, ik wacht nog ff tot de laatste bui weg is, het heeft hier erg geonweerd, gehageld en gestormd.Als t droog is ga ik met de honden weg.En dan ..................op naar zondag. Ellendige zondag. Rotdag. herinneringen, eenzaamheid.Wordt morgen weer voor het eerst zonder alco daar zie ik erg tegenop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 het wil even niet zoals het zou moeten. weltrusten allemaal en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hoi Dar wat een mooie bloemen heb je! Ik herken lobelia en vlijtig liesje maar hoe heet die hogere in het midden ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Igor: is er iets wat we voor je kunnen doen? Praat het van je af als je wilt!Wát gaat er niet en waarom ga je nu al naar bed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Sara, je bent niet eenzaam morgen, want ik zit ook altijd het hele weekend in mn uppie, dus samen alleen is toch weer samen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Sara heb je je eerste alcohole vrije dag in de buurt van sw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Thanxxx Woman Ja dat is zeker waar, ik zal er aan denken morgen!Igor??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Igor: PB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Maar Woman is eenzaamheid voor jou geen trigger (geweest)?Voor mij een heel erg grote! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden