fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nou, nou, heb even bijgelezen....Moet wel even wennen aan deze sfeerMaar uh, goedenavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nee. Ik blijf gewoon zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Jane:Wijs idee. Laat ik dat ook maar n's doen! Van die stekeligheden hier ga je haast drinken als je dat nog niet zou doen...en ik hou het liever droog!Ik spreek jullie morgen wel weer....Ik ben best in voor openheid en direktheid, maar vindt dit toch meer prikken en kwetsen... Mijn mening dan...Merk dat meerdere hun best doen om de sfeer wat te wenden, maar het heeft geen vruchtbare aarde geloof ik. Jammer!Voor iedereen nog een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Had vanavond een feestje, niet gedronken. Kom alleen thuis en nu is het wel moeilijk....Goed ik zit aan het water en duik zo mijn mandje maar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hallo Fransje,Soms is het hier even zo, niets aan de hand morgen weer anders. Dus stoor je er niet aan.Fleur gezellig ff teruglezen val er net weer in zat ff iets te doen op pc. Snap er de ballen niet van en ben echt niet blond:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ha ha Adam you make me smile. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Trusten Dar en Ekstertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Sweet dreams Dar slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Is het bij jullie al wat afgekoeld?Jee er was hier vanmiddag onweer, ik voelde de hele flat trillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator)Hier nog steeds snikheet fransje, buitje regen gehad maar verder niets dus hoop op vorst morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hahaha Bekkie, ik hoop dat het ijsklontjes gaat regenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Will do Wing What ever.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Dat is wel erg hard hoor fransje als je toevallig buiten loopt, maar af en toe een sneeuwbui mag van mij wel. Ach het is ook nooit goed bij ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Bijna alles Fleur, niet op de leuke dingen in het leven toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Het hoeft niet zo hoorIn het geheel nietWou ik maar effe segge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Moet nog ff inloggen anders kan ik niet slapen.Fleur....... Wat is dat nou ik wil hartjes emocions doen en nou doe m'n comp. stom nou dan zo maar 100x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Soms is confronteren oke Carolien, soms kan je er iets van leren, soms ook niet. Maar weglopen is geen goed ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Die Bol is er toch ook één he? Lieve Bol slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden