Gast Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Goedemorgen allen! Ben mijn bed uit gezweten...pfffffff wat een plaknacht zeg! Zo nu eerst een sterk bakkie koffie, zwart met een zoetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 goedemorgen madelief en caroik werd met een glimlach wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Goeiemooo:moon:rgen!Ha!!! Het is gelukt vandaag Werd zelfs al net voor de wekker wakker, YES!Nu sterke espresso. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Mogge allemaal,Brrr, slecht geslapen zeg... wat een zweetboel.Een doesj, weg en dan vanmiddag maar ff verder slapen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Goede morgen Igor, Caro en Madelief,Yep ice-café-lachroom graag en dan doe ik er een lach en een jumpje bij met Spud mijn Buuf!Wat een hitte hier op de Kempense zandgronden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Caro, jij klinkt wel heel actief hoor!Fijne dag allemaal! doe doeixxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 En ondertussen ook morgen Cath. en Sara.En ook GG zie ik net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 ja graag. vanmiddag toch maar even een zwembadje kopen (als ze niet uitverkocht zijn).voor bol even een vraagje, mogen de pups ook al in het zwembad iemand zei me van de week dat dat niet goed is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Goedemorgen Caro en Igor ! Sta al aardappels te schillen! Vandaag heb ik een M&G van een ander forum. Dus ja dan moeten de maagjes gevuld blijven he? Zie er best tegenop hoor. Juist nu ik aan het afbouwen ben, heb ik zo'n dag met veel mensen. Eigenlijk is dat niks voor een kluizenaar als ik ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Goedemorgen allemaal;Na een geradbraakte nacht (warm) kom ik mijn zonden opbiechten(wijn bij voetbal) maar ook vertellen dat ik na 3 kleine (niet zelf ingeschonken) glaasjes de geest kreeg en het laatste restje liet staan en huiswaarts ben gekeerd.Gelukkig dus een fris hoofd waarmee ik nu de schade kan opmaken. Wat die is zal nog moeten blijken want die schade zal vrnl. op het vlak van gevoelens liggen. Misschien valt het mee en kan ik gewoon weer verder: vandaag in ieder geval droog. Er is wel een feestje vanavond maar dan BOB ik zoals gewoonlijk.De koffie begint lekker te geuren en daar ga ik nu van genieten: buiten heb ik nl. een prive koffieconcert. Er is geen programma dus laat ik me verrassen.Pas dan ga ik de buienradar bekijken: zal-ie mee-of tegenvallen?Nog even: ik heb gister regelmatig dit forum afgesloten op mijn comp. maar later bleek dat ik nog gewoon ingelogd was. Moet ik dan steeds de comp. afzetten? Dat ben ik eigenlijk niet van plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 En ook natuurlijk VM Cathy en Sara! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 goede morgen latere inloggers. je blijft nog zo'n 5 min zichtbaar staan als ingelogde GG nadat je hem afgesloten hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ha Madelief; nu al druk? En.............wat heb je ontbeten?Igor, je vroeg me gisteren wat nadat ik uitgelogd was. Ik woon in de Achterhoek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hoho dames wacht ff met zwembad kopen: heb net buienradar bekeken en vanmiddag schijnt er echt wat in aantocht te zijn hoor, zowel in west als oost, zelfs met onweer en.......hagel!Pups mogen best pootje baden hoor maar ik zou ze niet "in het diepe" gooien, d.w.z. niet helemaal nat. Bovendien nix onder dwang, alles op een speelse manier ze moeten het zelf willen en durven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 GG, toch goed dat je het bij die drie glaasjes hebt gelaten!! Weet je wat raar is, vroeger toen in zo goed als elke dag een fles wijn dronk had ik amper katers maar toen ik me vorige zondag nog es "te goed" deed aan goedkope wijn op het schoolfeest, pfffff, ben er drie dagen slecht van geweest! Dus liever nooit meer!Madelief, sterkte vandaag! En echt die kookwekker werkt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 :$ en de rest van de week? anders wacht ik op de opruiming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ah, Igor, wou ik ook net vragen.En de rest van de week Sara (inhet zuiden dan?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Geertje is geen ramp toch? Integendeel zou ik denken, je hebt laten zien dat je ADB was!!!Hahaha Caro; 5 kleurtjes......voor elke vinger één ?Dan wordt het echt een vrolijke boel!Zo, wil er ff van profiteren dat ik nu eindelijk vroeg ben.Ga mss straks spoor uitleggen voor hond, nu is het nog koel genoeg voor hem (ook voor mij )en dan heeft hij toch iets kunnen doen, beest verveelt zich te pletter.Morgen mag hij weer trainen, dan is het naar verwachting ook minder warm weer.Maar dan nog afwachten of de training wel doorgaat of later begint als de Duitsers winnen vanmiddag want ik train in Duitsland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 `Nienke,Gelukkig heb ik er nu geen last van, tenminste: ik zit nu even binnen waar het gewoonweg erg warm is en dat geeft wel een **gevoel.Nou, we zitten de dag wel weer uit en hier in het brabantse zegt de buienradar: niks geen regen.Oh help, mijn tuin en ik kunnen wel janken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Sara, ik heb nog niet ontbeten.... Dom, maar ja. Ik begin altijd met een koffie en veel water. Maar dat komt denk ik omdat ik een alco ben.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hihihi ben geen Piet Paulusma hoor :DZou ik ff terug moeten kijken maar ik meen dat het langzaam weer warmer wordt dus............. maak je geen zorg, zie je een badje koop het! Het komt altijd nog wel n keer van pas.Wil zelf ff bij de kringloop kijken. Had mijn badje aan de hondenschool van vriendin gegeven, daar hebben we toen nog erg veel plezier gehad met de pups van de puppycursus; dolle waterpret!Leuk spelletje: balletje uit het water vissen, moet je zien hoe sommigen als wilden tekeer gaan en anderen maar rondjes blijven hupsen achter balletje aan, hahaha. En voor de durfalletjes: wie durft er een brokje uit (ondiep!) water te vissen! De echte stoeren gaan gewoon met de kop in het water, anderen proberen het met de poot en de lummels gooien gewoon de hele bak met water om zodat brokje er ook wel uit komt hahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Oké Madelief ik ook! Drink alleen maar sterke koffie en wat later vers uitgeperst sinaasappelsap.Maar je vertelde laatst dat je met iets anders ontbeet toch ?En lukt het aardappelschillen of trillen je handen? Hoop voor je dat dat gauw beter wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ja Sara klopt ik begon altijd wel eerst met koffie. Nu is dat anders, veel water!Heb gisteren voor mijn doen erg weinig alco op.Maar mijn handen trillen nog steeds.En VM ja de kookwekker gaat prima!Maar ben nog wel erg gespannen, daar baal ik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden