will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Jane en bol, alle begrip, maar mijn gevoel wordt er niet minder over. Het forum dient toch om eens te kunnen ventileren hé. Wel ik ventileer en heb respect voor jullie meningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Laat maar komen bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Wil : respect voor meningen, maar moet dat dan zo negatief / fleur !!!Sorry, wil niet achter iemands rug kletsen, maar een positieve bijdrage is hier wel op zn plaats !!!Toch ?Geef jij het effe door aan Fleurtje... ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 En nu naar mn tuin... Nog genoeg te doen aldaar...........pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ze kan meelezen blondie, en ik begrijp je wel hoor. Maar fleur zou fleur niet zijn hé, dit maakt ze nou juist tot wat ze is. Afin, tactive kan zijn beslissing niet terugdraaien en dat besef ik wel, dat is ook mijn vraag helemaal niet. Maar misschien toch iets meer tact in haar beslissingen leggen en niet te vlug met bans rondwaaien. Ik krijg subiet nog schrik om iets neer te pennen, en dat is nooit de bedoeling denk ik hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ben ik nu te direct ??? Rotterdams he !!! Wil ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Heb even vanaf blzzzz 8 niet meer verder gelezen maar wil Houtje even bedanken voor je posting.Zo is het ook, we moeten maar gelukkig en succesvol zijn. En als je niet meer drinkt, dan kan je niet meer verdoezelen dat je dat misschien niet altijd, of bijna nooit bent.Zelfs de succesvolste mensen kunnen onzeker en ongelukkig zijn.We hebben de keuze om dat nuchter mee te maken, en dat is pas een succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Begrijp je wil, maar dan nog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Nu echt de tuin in... Bor ? nog reactie op mn pb ?tot zo... piek nog af en toe om het hoekje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Lieve Wil. Probeer, als het lukt, je eigen dingen weer op te pikken. Je bent zo goed bezig. Aan het hoofdstuk Fleur kun je niets doen. Regels zijn regels en als Tactive ingrijpt, dan is dat zo.Ga verder met de dingen waar je nu mee bezig bent, en probeer de rest te laten rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Bedankt lieve bol, wees gerust, dit heeft geen invloed op wat ik nu aan het doen ben. En aan tactive kan ik idd niets doen, maar ik kom op voor mijn rechten EN die van een ander indien nodig. Daar ben ik een verbeten vechter in.PS Het regent pijpestelen hier , goed voor de tuin en de plantjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Met de tranen in mijn ogen bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Er komt niks uit mijn handen vandaag bah,wil zo graag maar het is hier zo warm[daar ook dat snap ik haha] en die ruzie met mn beste vriendin zit me echt dwars. Nu gaan beginnen over mijn alcoholgebruik toen,dat botst in mijn lichaam! Maar zal jullie er niet mee vervelen. Nog een uurtje en dan de kids halen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Rustig aan bor...ga nu echt mn tuin in... Lees jullie zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hoe verander ik ook alweer de youtube liedjes in mijn profiel??? Iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Je pb borretje, zo behulpzaam, zo eerlijk, het is hier idd juist hetzelfde. We hebben nog veel goed te maken vrees ik. Maar samen kunnen we het hé, ja ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 YYYYeeeeeehhhhaaaa Het regent hier. Heerlijk zeg. Je voelt het koeler worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Jawel hoor bor, but it takes time :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Niemand??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Suusje, open uw profiel bovenaan het forum en knip of plak daar de nieuwe link in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ga ik proberen Wil thanks:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Suus wat is loos ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik ook............... WIL ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hélaba, ben hier nog pc werk ook aan het leveren hoor. Bor, zie pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik doe het ook in de eerste plaats voor mezelf bor, maar wil graag hebben dat de spous in me meegaat en zeker niet tegenwerkt. Dat gevoel heb ik nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden