Spring naar bijdragen

Maandag 5 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh Lieve Blondie wat moet dat zwaar zijn voor je meis. En dan ook nog eens de schuld krijgen van zo'n oelewapper van een ex. Dom hoor, heel dom. Maar daar schiet jij niets mee op lieverd. Jij zit met een knulletje dat het niet makkelijk zal krijgen in zijn leven en jij moet machteloos toezien. Je kunt er niets aan doen.
Dat moet zwaar zijn voor je meis, zo'n leven. Geen wonder dat je huilbuien krijgt. Maar laat dat maar lekker gebeuren meis, het lucht op. Jammer dan ik niet bij je kan zijn. Wat zou ik je knuffelen.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil:
:present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart:
Gefeliciteerd met je record:) Tadaaaahhh!! :D Voelt het lekker? Van genieten hoor! Ondanks de relatiedip...

Blondie:
Hij heeft in ieder geval goede begeleiding en een moeder die hem begrijpt! Jammer dat je man daar niet in mee kan..Verder wel alles goed tussen jou en je man? Lijkt me een gat tussen jullie beiden slaan als je samen zo anders tegen je kind aankijkt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Wil. Schrijf even een berichtje naar de moderator en vraag of Fleur een ban heeft. Als dat zo is dan kun je toch vragen wat de reden is? Misschien heeft ze geen ban en maak jij je druk om niets. Ff duidelijkheid vragen bij Tactive.;):) Misschien wil die je het wel geven.:heart:
Heb je een tel. nr van Fleurie? Als ze een ban heeft moet Tactive dat aan haar geschreven hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie lieverd laat het maar toe hoor. Hier is er alle begrip voor. Er zijn hier nog meer mensen die op een of andere manier te maken hebben met deze ervaringen.
En anders zou je eens op ozzeM kunnen schrijven. Daar ben ik ook bij. Daar zijn mensen die ook ervaringen hebben.
Zo wie zo een vrouwtje met twee autistische kindjes en haar man die er ook last van heeft. Zij kan erg open schrijven over haar ervaringen.
Als je wilt P.B. me maar dan zal ik je wel verder helpen. Daar kun je ook een hoop kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lief blondje, aub geen sorry hoor, alle begrip hier. Voorruit kijken en het beste uit een slechte situatie maken, keer op keer. Je weet best hoeveel steun je langs hier kan krijgen. :heart:

Fleurtje heeft idd een ban. Hier laat ik het niet bij en ga me roeren. Ik heb haar gevraagd om me de mail door te sturen. Ik eis een deftig antwoord van tactive !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eks : Mn huidige partner heeft gelukkig een heel goede band met mn zoon...

Mn ex zit dwars !!! Ik heb een instelling dat mn kids de vader van mn kids wel moet blijven zien, maar helaas begrijpt hij , mn ex en vader van de kids, er geen ene sikkepit van...
In herhaling, hij denkt mn zoon te kunnen genezen...
Right !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol :
Gelukkig maar 1 autistisch, dochter is oke, maar door mn werk wel heel veel verantwoording...
Niet goed voor een kind van net 8 jaar...
Blij dat mn psych nu heeft aangegeven bij mn werk dat ik voorlopig tot mn behandeling niet mag werken...
Kan ik mn dochter net effe dat beetje rust gunnen wat ze nodig heeft...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Ja Blondie, moslims hebben nu eenmaal een hele andere denkwijze dan de niet moslims.

Kan hij niet eens gaan praten met een moslimpsycholoog? Misschien dat die hem dit uit kan leggen. Die moet toch weten dat je het niet kan genezen?

Lieve Bol :
Ze geloven zelfs dat AIDS een straf is van Allah !!!

:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie:
Ahaaa, het is je ex! Nou wel fijn dat het dus je ex is want ik zal me al te irriteren;) Dacht: hoe kun je dan nog door 1 deur? Maar blijft natuurlijk moeilijk, blijft toch de vader van je kind..

Wil:
Jammer dat Fleurtje een ban heeft. Weet niet hoe precies de regels zijn waar je je hier op het forum aan dient te houden. Neem maar aan dat die ergens hier beschreven staan en dat ze daar overheen is gegaan. Ben nu ook wel nieuwsgierig hoe of die regels in elkaar steken. Zal zo eens bij "spelregels" kijken. Heb me laatst ook aan Fleur geirriteerd en daar wat van gezegd hier op het forum, maar vind een ban wel een beetje overdreven. Maar weet niet wat hun motieven hierin zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val maar ff binnen, ga zo de 7 pagina's lezen.
Zit achter mijn lap op mijn terras, heb net twéé gekookte eitjes op (pure luxe)
en een zonnepitbroodje,
de koffie pruttelt, de wolken trekken open,
een nieuwe dag lonkt hier op Texel.

HEERLIJK!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...