suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Heel raar trouwens ik was gisteren bij de Deen, 4,50 euro kwijt staat erop mijn rekening, ''geld gereserveerd'' en dan met de tijd 06;15 erbij, dan is de winkel nog dicht??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Whaaaah, Yvonne, het water loopt me om de mondhoeken. Wat een goed eet-idee, en perfect voor een warme dag.Het was een fantastische vakantie Suus, ik heb gebergbeklomd (wat is de verleden tijd van bergbeklimmen?) in Oostenrijk. Ik geloof dat ik nu definitief van mijn hoogtevrees af ben.Volgend jaar ga ik nog een stapje verder: parasailen van de Alpen af, dat lijkt me zo geweldig!Gefeliciteerd met je hubbie trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Suus:Gefeliciteerd:present: met je man zijn verjaardag! Gaan jullie nog wat leuks doen? Jammer dat je zo slecht hebt geslapen. Hopelijk haal je dat vanavond weer in....Igor:Dat wordt dan kiezen op elkaar en gáán meis! Als ik het kan (tot nu toe dan;)) dan kan jij het ook! Vandaag dag 1 voor jou! Borretje:Weet niet wat er speelt, maar hoop dat die 3 maanden gewoon blijven zoals ze zijn. En verder niet je strijdlust verliezen en inderdaad dan maar weer de advocaat bellen...zucht...Yvonne:Werk zè!! Vie en alle latere inloggers ook goedemorgen! Have a nice day! Hier alles ok hoor. Had gisteren vette trek, maar heb me bij water gehouden. Wel de hele avond sjacherijnig hierdoor:(Vandaag een drukke dag helaas, maar vanavond lekker thuis voetbal kijken!En weer met een glaasje water.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Bedankt Vie en het is bergbeklommen denk ik haha,maar geweldig dat je genoten hebt. Hopelijk viel het weer ook mee!Ja dat idee van Yvonne klinkt erg lekker,maar ik krijg die cajun spareribs niet uit mn koppie. Ik laat hem de keus gewoon.Zo nu eerst de jongste uit zijn bed trommelen anders wordt het niks met hem vandaag[ochtendhumeurtje] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ekstertje bedankt, enne ik doe mee met het water vandaag hoor! Dus als morgen de waterleidingen leeg staan ligt het aan ons forum haha. Nu echt even mn dingen doen anders valt mijn planning in het ''water''. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik ga er hier ook 3 uit bed trommelen, zie dat het al over 7 is:$Suus wij hangen aan de kraan vanavond;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Doe-de-morgen allemaal!Vanacht voor het eerst sinds tijden goed geslapen.Suus gefeliciteerd met je man, en een fijne dag hoor!Borretje wat een nare situatie toch! Veel sterkte!Igor, mijn ervaring is dat je hier wel mag zeuren he? Dus blijven doen!Zo nu eerst koffie met een taartje dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Madelief ook goedemorgen!Alles ok met jou?Ik ben er nu echt van tussen...Heb de kindeen al wel wakker, maar er is nog meer te doen!Ga op school in de ochtend helpen en ben misschien rond een uurtje of 10 Ã half 11 wel weer even hier.Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 ik leg vast flessen water in de koelkast. en kiezen op mekaar daar ben ik goed in . maar ik moet er nu echt voor gaan anders heeft het geen zin meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Igorretje, kan jij voor jezelf de voordelen benoemen van niet meer drinken?Zoals: je fitter voelen, een lekker helder hoofd, een gevoel van: ik hoef lekker geen verdoving want ik ben hartstikke sterk en mooi. Ik noem maar wat.Dat je in de spiegel kan kijken een een frisse, sterke meid ziet met heldere ogen en een lekker fris koppie.Zoals jij het over wilskracht hebt, daar krijg ik zo'n idee bij van, whoooohhh, wat een rotklus! Van l'Oreal hebben ze toch die slogan: Because you're worth it?Je bent het gewoon waard om er te zijn zonder verdovertjes, verzachtertjes enzovoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ekster het waterpact is gesloten!!!Dank je Madelief,Alles goed met jou?Zo hier de kids gewassen en aangekleed op de bank aan de knakworstjes,jaja niet erg opvoedkundig ontbijt maar ze hadden er zo zin in.Even gauw het toilet en de tegels reinigen en dan op naar school op 10 over 8.Spiek nog wel even om het hoekje hoor daarvoor.XSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Vie ik ben het helemaal met je eens hoor,zelfs je huid lijkt frisser en jonger in de spiegel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goedemorgen Wilrijk,goed geslapen? Hier koffie met gebak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 hoi Vie, ja ik weet een heleboel voordelen van het niet drinken, alleen als ik in de put zit vergeet ik ze allemaal ik moet gewoon oppassen dat ik niet in de put val, of me erin laat duwen dan gaat het wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Een goede morgen Voor de zoveelste keer op de bank in slaap gevallen, half 4 wakker, doogies uit en nog 3 uur in bed. Ook hier nachtmerries van lijkkisten en zwanger behang Suusje: gefeliciteerd met je lief! Maak er een beregezellige dag van!Bor: het zit niet mee hè, meid, bah. Hou vol hoor, eens gaat het echt lukken en goed komen!!! Kan me voorstellen dat je energie op begint te raken maar, hou zeggen ze dat hier ook al weer "bek op t stuur en trappen"! Sterkte Igor: jouw HA denkt er mss net zo over als de mijne enneh...we helpen je hoor meid! Kijk es naar mij: ik zit nu op dag 9 maar kom hier lekker zeuren als het ff moeilijk is. Ga je trouwens internetbehandeling doen? Kan ik je wel aanraden heb daar zelf heel positieve ervaring mee en haal daar nu ook de steun uit.Werkze iedereen die naar het werk moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 ''Bind een touw om Igor heen zodat je niet in de put kan vallen vandaag''Zwanger behang Sara???? Hoe ziet dat er dan uit? En bedankt voor je feli's!Hmm denker van vandaag zwanger behang,ik zie me al staan bij de gamma doe mij maar 3 rollen zwanger behang:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Eks jij ook een goedemorgen!Met mij gaat het vandaag hopelijk beter dan gisteren.Suus, de kookwekker staat al klaar.Als er niet teveel onverwachte dingen gebeuren, gaat het vast beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 suus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nu wel de kookwekker zetten he Madelief, je gaat iig positief de dag in! Dat is het belangerijkste begin meis.Igor:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hahaha zwanger behang ziet eruit als een heeeeeeeeeeeeele grote waterzak tegen de muur die klotst als je er tegen aan komt :D:D zit patent op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Mogen Igor en ik dan vast 5 rollen zwanger behang bestellen Sara, dan hoeven we niet naar de kraan vanavond maar kunnen het behang aftappen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Igor breek me de bek niet open. Over in-de-put gevoelens, en er het bijltje bij neer willen gooien. Nu heb ik ongeveer twee jaar geen alcohol meer gedronken en zelfs nu nog denk ik wel eens, waar doe ik het voor. Alleen je lost er niks mee op, want de volgende dag ben je nog meer in de put. maar ja, bedenk dat maar eens als je het niet meer ziet zitten, dan interesseert die volgende dag je niks.Maar vandaag water, daar hou ik je aan, okee? Sara, zwanger behang? nachtmerries gun ik niemand, maar je maakt me aan het lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Wat me wel nieuwsgierig maakt Sara,is het zwangere behang ook bevallen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja Vie ik kan er wat van hoor in die nachtelijke geestuitspattingen:DMadelief: hoe gaat het met je vandaag? Knap hoe je bezig bent en heel goed dat je stap voor stap gaat. Leef bij de dag dat is al moeilijk genoeg Igor: pb-tje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Zo bijna tijd voor school en dan alles even op een rijtje zetten wat ik nu het eerst moet kopen,de taart, de cadeaus of of of of Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden