Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ben niet eens gegaanHad niet eens zinNa de zorgenkwam de woedeGedachten die ikniet wou hebbenToen kwam het momentDat de woeste kabouterhaar gympen aantrokEn na een paar rondjesdoor de kamer in bed neerzeegEn gewoon ging ademahalenNu ga ik slapen want ik bennatuurlijk hartstikke moeVan al dat gedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Het vervelende is dat zorgen zich aandienenuit het niets, ze dringen zich op, als hongerige kattenEn met hun klauwen haken ze zich vast in de geestHet valt niet mee om die los te schudden tenzij men ze voedt en dat wil ik juist nietIk maak mij zorgen om mijn financiƫle toekomsten om mijn huidige fysieke ongemakkenIk schiet daar nu niets mee opmaar moet wel wat bedenkenom een en ander te voorkomendenk ik:huh:Geen zorgen maken deed ook de krekel die de hele dag viool speeldeHet liep slecht met hem of.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Marjo Ga je al te bedde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfBlondie Maar wat als je partner zich er mee gaat bemoeien en wil ingrijpen? Accepteer je dat? Is het gebrek aan interesse niet juist de reden dat je bent gaan drinken? Misschien wel Alf,Toen ik dronk en gebruikte was hij helemaal in the seventh heaven !!!Nu ik zowel drank alsook drug afzweer en hem ook confronteer met zijn gebruik(blowt als het aan hem ligt 24/7) begint hij ook wel in een soort contoverse te reageren...Weet dat ik absoluut het recht niet heb om te oordelen naar zijn leven, maar wat hulp en mededogen kan geen kwaad !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 De vraag moet zijnWanneer ik er weereens uit kom..Raak haast de lattenbodem hierKind of doorliggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfBlondie Maar wat als je partner zich er mee gaat bemoeien en wil ingrijpen? Accepteer je dat? Is het gebrek aan interesse niet juist de reden dat je bent gaan drinken? Alf, ben een zeer koppig persoontje, maar verwacht daardoor miss wel wat tegengas...Misschien daardoor wel hoge eisen aan hem stellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Maar tegengas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik ken dat BlondieMoet ook regelmatig op mn lippen bijten als ik mijn partner het 3e pilsje zie openmakenMaar het is haar keuze en ze kan er mee omgaanIk niet. Ik ken die zendingsdrang wel, maar diekomt niet voort uit edele motieven.Ik wil dat zij ook niet drinkt, omdat Ćk niet drink,maar die eis of wens is niet reĆ«el en terecht dat een partner zich dan verzet als je er iets van zegt.Aan de andere kant begrijp ik ook je gemis aan steun dat is heel frustrerend en pijnlijk,maar je schrijft ook dat je partner het fijn vond dat je meedeed. Nu doe je dat niet meer en dat vindt hij vervelend, dat begrijp ik wel. M. vond het ook leuk met mij een glaasje te drinken. Heeft toch iets feestelijks samen. Desondanks moet je voor jezelf kiezen BlondieJe partner kan je niet veranderen, jezelf wel.Hoe vindt hij het dat je bent gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Alf, begrijpt er volgens mij geen ene sikkepit van...Denk t nog steeds dat ik wel kan drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Dat klopt WingMen moet de zich aandienende zorgen beoordelen op de juiste meritesen dan beslissen hoeveel tijd ze krijgen en vooral wanneer.Men mag zich zorgen maken,zolang men maar de baas is over de zorgenen ze in het gareel houdt.ZdB zogezegd.BlondieDe meeste partners zien het probleem niet Bl. en begrijpen niet dat drinken een probleem kan zijn.Ik ken genoeg mensen die niet begrijpen dat ik niet kan stoppen na 3 glaasjes.Dat is heel moeilijk uit te leggen.Jij ziet het probleem welbij jezelf en dat is grote winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 En nja, alles kost moeite...mn ex die niks begrijpt van zn zoon en mn lieve kid's wil opvoeden volgens de moslim cultuur...mn partner die egoistisch is en verslaafd aan cannabis al wil hij dat niet toegeven...mn ouders die mn leven nog steed willen controleren..mn misbruik in het verleden wat regelmstig nogh opduikt in mn grdsvhten en in mn dromn...Vraag me sos af waar ij in hemelsnaan moete geibben,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik kan niet drinkenmaar wel slapen en dat ga ik nu eens doenhet is alweerveel te laatBlondie, sterkteWing, bedankt voor je woordenEn welterusten samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Blondie ga lekker slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 en msg drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 En nu naar mn bedje !!!!!!!!!!!!!!! RIGHT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Bor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Maak me zorgen om je ! snik .....en nu slapen .................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Tsja,wat moet dat moetPasta met sardines en parm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Nee, dikke teringbendeAlles op zijn tijdEr is rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 hmmm lekker Marjokoken kun je wel he, die kip was ook al zo lekkertoen met TasWerd inene klaar wakkerheb ik niet vaal meeren moet er op tijd uit voor B&Bdus wil geen nachtbraker wordenMaar jullie hebben het nog niet geprobeerd begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja, dank je JaneKoken vond ik altijd al leukZo maar weer slapen dan JaneHad jij al geslapen VictualiaIk zit nog in de aanloopEasy does it.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja mijn boek ligt ook naast memaar eens een blz lezen, danlukt het ook vast welik miste mijn maatjekwam ff kijken hierbut noso nighty night nightMarjo ook lekker koesenblief net so lange meer hier famke;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Mooi!Luister muziekVal zo wel in slaapSlaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden