igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 ik heb het droog gehouden vandaag.weltrusten allemaal en morgen vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Yeah !! Good for you Igor. Lekker morgen geen kater, das wel zo prettig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Slaap lekker PP, VM, Bol. Igor, goed bezig jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nooit gedacht dat ik nog eens voetbal zou kijken.Vond het nog spannend ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hier is het ook droog gehouden. Igor, mooi. Op to the next!Ik ga ook slapen. Ben ook door de rokerij heen, tja....pfffWelterusten to you all!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Jij ook lekker slapen dan Cath. Alweer iemand die morgen zo fris gaat opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik zat laatst eens te denken aan mn drugstijd, hoe dat toen ging.Zaterdagavond niet eten, stappen met een pilletje en/of lsd of speed. Veel drank. (behalve als ik lsd geslikt had, dan hoefde ik geen drank)De hele nacht dansen. Volgende ochtend met zn allen naar iemands huis, of een afterparty, daar nog meer drugs en drank. savond in een coma raken. Volgende ochtend (maandag) naast iemand wakker worden in een soort opgefokte zenuwtoestand. Zwart gat. Blijven liggen tot savonds laat, want je kan niet anders. Nachtmerrie. Beetje eten beetje drinken, slapen. en dan is het ineens dinsdag en is het "feestje" afgelopen. Dinsdagavond pas thuiskomen na het stappen. Woensdags werken tm zaterdag. En begon het geintje opnieuw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik ga maar slapen, dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Slaap lekker Emma (ben je wel ok ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ach ja, ga ook maar mijn bed op zoeken.Ook geen drank gehad hoor.Jaa, een lekker jus de orangeje.Nou ja, lekker, moet niet aan drank denken hoor, want dat vind ik nog altijd lekkerder.Maar van de week nog eens al mijn oude dagboeken doorgelezen.Was vanaf mijn achtiende al regelmatig dronken.Vocht er al tegen sinds mijn 25e.Maar..uiteindelijk toch gelukt zoals jullie zien aan mijn onderschrift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Slaap lekker Emma. (kan iedereen niet gelijktijdig naar bed gaan?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Rapilos, goed zeg !!!Wat zul je trots zijn op jezelf ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tjee woman,Zo heftig heb ik het nooit gemaakt.Maar een hele dag in bed met een fikse kater, kwam zo vaak voor, dat ik dat niet meer kan tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hier tot nuook dry as a boneZo piefiemiefie frisjesMisschien jat ik morgenwel wat wasverzachtermet zo'n beertje eropJa, grutjes wateen spanningDag schatteboutjesZachtjes koeseboesenIk ga maar eens op padKleffe teringzooi!in de keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 wow wat spannenddochter nu gelukkig even met de vuvuzelahaar vriendin naar huis brengeneven rust in de tentmaar wat een spannende avond heen dan zondag weerergens hoop ik dat Spanje morgenavond winten jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ach woman, wat is trots??Maar jij kan toch ook trots op je zelf zijn.Jij gaat ook goed toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja Rapi, dat is gelukkig wel héél lang geleden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Of ik wel ok ben Woman? Huh? Hoezo dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hoe was de vuurdoop in je eigen huissie Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja Rapilos, we mogen allebei trots zijn op onszelve. Fijn he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ow Emma ik dacht iets treurigs te lezen in je laatste berichtje. Maar hopelijk heb ik misgelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Heej, Jane,Nog bedankt voor je laatste pbeetje (heel lang geleden waar ik toen niet op geantwoord heb)Hoop een beetje dat ze tegen Duitsland moeten spelen.Weet niet precies waarom, maar lijkt me dan vreselijk spannend worden.Volgens mij is Duitsland een hele geduchte tegenspeler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hond uit en nog even chillen. Straks zeker nog even hier x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nou ik heb erg vertrouwenin onze jongensheb ze nog niet zo goed zien spelenals vandaagnet alsof ze steeds wat achter hebben gehoudenom nu te gaan vlammendat belooft wat!ik heb trouwens ook niks met voetbal hoormaar dat is helemaal niet belangrijk nu:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Jane,Begin me nu lekker thuis te voelen in mijn flatje.Wordt echt heeeel gezellig.Nog gordijnen en wat kleine dingetjes, en het is klaar.Helemaal van mij.Super hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden