suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goedemorgen allemaal,Ja ik weet het ik ben erg vroeg maar ik wordt ''geplaagd'' door de ene nachtmerrie na de andere dus kan voor de zoveelste dag op een rij niet meer slapen. Toch maar een dromenboekje kopen een keer!Maar toch ga ik proberen er weer een mooie dag van te maken want manlief is jarig en hij verdient een mooie dag!Er is nog niemand hier dus ik ga eerst maar eens opruimen en koffie maken, kijk wel om het hoekje steeds.Goedemorgen voor degene die zo wakker worden.XSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 En ik heb eindelijk weer eens een dagdraadje geopend:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 goede morgen suus.1 koffie met lachroom en een beetje wilskracht erdoor graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Komt eraan Igor met extra lachroom en een dubbele wilskracht erbij,apart geserveerd. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 ik ben gisteren naar de HA geweest. ik krijg geen antabus of zo. ze heeft me uitgelegd waarom en ik moet ze gelijk geven. ik moet het doen met wilskracht . nou maar heel hard aan het werk, dan kom ik hier wel wat meer zeuren, als het teveel wordt tik me dan maar over de vingers. heb gisteren nog gedronken wist me even geen raad. het restant is al naar de rioolratjes gegaan 6-7 is een mooie dag om de eerste te laten staan. krijg ik nog wel een beetje hulp van jullie dan? er zijn er een aantal die me al heel veel geholpen hebben en ja toch dronk ik nog, maar zonder jullie hulp had ik meer gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 goede morgen Bor dank je. alles goed? ik heb gisteren niet meer bijgelezen, heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nou Igor,hiervandaan kan je de hulp krijgen hoor,je kan altijd nog op de antabus terugvallen,al heel knap dat je gegaan bent naar de HA hoor dat toont al van Wilskracht!!!Goedemorgen Borretje,lekker geslapen?Zo nu eerst bedenken waar ik de taart ga halen van manlief,hij is net wakker en moet zo werken eerst,maar wel al een dikke kus gegeven en gefeliciteerd. Hoop dat het een dag met een gouden randje wordt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Morgu Igor , Suus en Bor...........Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.....Gisteren al om 8 uur naar bed.. en nog sliep ik door de wekker heen. Lekker bakkie. Oh Igor, wat jammer en wat extra moeilijk voor je. Maar je gaat het kunnen hoor. Blijkbaar ziet je huisarts meer kracht in jouzelf dan jijzelf das dan weer een pluspunt, Ieder nadeel heb zun voordeel aldus de heer Cruyff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Suus, jij gefeliciteerd met je man.... had je een paar weken geleden ook niet gedacht he , dat je zijn vejaardag nog echt zou vieren ? Bor, heb ergens gelezen dat je over 3 maanden minus al bijna een week knullemans weer helemaal thuiskunt hebben, heeeeerlijk voor je, hou het vol dus meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 En ik heb gisteren heeeeeeeeeeelemaal niets meer gelezen vanaf kwart over zeven 's ochtends, das niet veel dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Huh Bor, gaat niet zoals je wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 bedoel je dat die wijziging niet mag van de rechter..... als die wijziging inhoudt dat knullemans langer weg blijft.... heel logisch dat dat niet mag, de rechter had toch gesproken? Wat eeen @W# situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Kan ik me indenken hoor Bor, maar hou vol,. Je bent al zo'n eind gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ja, zo simpel is het. Niet leuk, maar wel de realiteit . Alleen weet je dat aan het eind van dat pad eindelijk je doel bereikt zal zijn: zoon weer gewoon thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Een goedemooiemorgen allen.Borretje de aanhouder wint hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Weer te lang terug zitten lezen.....Zie dat Emma weer terug van vakantie is..... :sun:............ en dat Fleur een ban heeft. Ongelooflijk........... Er gaat een hele hoop door mij heen nu...... beter dat ik het niet opschrijf ....... maar dat men zich zo laat .... nou ja, laat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goeiemorgen Vie... ook weer terug van vakantie :sun:Zag dat je heerlijk hebt gehad he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goedemorgen Yvonne, nee dat had ik niet gedacht maar nu ben ik blij dat hij me door dik en dun is blijven steunen hoor. Ik ga zo ook de slingers kopen en ballonnen en zn cadeaus. Hij krijgt een nieuwe schuttingdeur en schutting en een mp4 speler en nog wat kleins van de kids natuurlijk, en ik moet de taart straks halen en vanavond natuurlijk extra lief zijn haha. Heb een mooi setje gekocht dus dat komt ook goed. Ik moet alleen nog bedenken wat te eten??? Originele Tips iemand? Hij verdient het om verwend te worden vandaag, zal je net zien dat Nederland verliest pfff.Igor we slepen je de dag wel door hoor en Borretje wat scheelt er?Yvonne hoe kan je dat slapen om 8 uur,ben erg jaloers hoor.Nou iemand koffie met gebak dan maar?Ik ga even snel de kids aankleden,hun tasjes staan al klaar en het toilet reinigen en dweilen en ik heb zin in spareribs cajun,vreemd!Tot zo weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Bor, daar krijg je toch een sik van? ze kunnen toch niet gaan jojo-en met een kind, blij maken dat hij binnekort naar huis mag en dan na een week blijdschap zeggen dat het toch niet door gaat. maar ik hoop wel dat je het droog houdt, je weet waarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goedemorgen Vie! Lekker geslapen? Leuke vakantie gehad,waar voer de reis heen?Bor het komt goed hoe zwaar het ook is, kijk waar ik stond weken terug,bijna alles kwijt wat me lief is en nu gaat het met ups en downs steeds wat beter. Ook jij komt er en dan heb je die knul in je armen meis!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 suusje gefeliciteerd met je man. vie ook goedemorgen fijne vakantie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Zo en nu echt even aan de arbeid hier 1 kid is al wakker nu de doorslaper nog!!!Dank je wel Igor! Aangepast om Igor te bedanken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Beetje stress , beetje veel de laatste tijd Suus..was boos gistern en ben in bed gestapt....nou ja, kan geen kwaad geloof ik:DMaak er een heerlijk dag van hoor. Lekker eten??? tjsa voor iedereen weer anders..... ik vind gegrilde grote garnalen altijd heeeeeeerlijk . lekkere salade erbij met olijven, ansjovis, fetakaas en zo.... jammie, krijg alweer honger. Luitjes, ik ga rennen, moet op tijd op werk zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Yvonne wil jij mijn honger niet zo oprekken haha maar wel een fris en lekker idee,k zal eens kijken straks. Stress waarover als je het delen wil,kan ook later op de dag hoor. Rense! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 nou ik heb geen honger meer hoor yvon als ik dat nou de hele dag in m'n hoofd hou eet ik ook niet zoveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden