Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ze vallen bij bosjes de slapers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Slaap lekker, die gaanSpelletjes?Perfect bestaat nietIk wil het ook wel andersMaar het is niet zo, dus watzal ik defini-Eren?Eren hoe het isPerfect dus alook al lijk ik het er niet mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Nou dochter is inmiddels thuis van de filmdruk haar compu aan het afsluitendus ik zal ook maar eens de kuierlatten trekkenen het goede voorbeeld gaan gevenzij die gaat groet U:lips:truste mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ik heb Dar al even niet gezienklopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Okee, denk maardat ik een spelletje speelKennelijk kom ik zo overDat ben ik wel gewendIk weet dat het anders is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Dag JaneMorgen weer beacheneh ik bedoel 'naar het strand'?'Stranden' klinkt dan weer niet eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hallo, kom ook nog heel even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ik weet niet of hij jou bedoelde Marjombt de spelletjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hallo Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Dan kom ik ook nog maar even kijken...Als jij je thee nog niet op hebt Alf en Hermie ook laat is.Gekke tijd voor jou Hermie, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hoi Alf. Begrijp dat het allemaal nog niet perfect gaat met het strotje. Maar dat gaat vast komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Haha ben ook een klein beetje gek Witte, wist je dat nog niet? Moet wel anders hou ik het niet vol;) Alles goed met jou?Marjo wat anderen van je denken is niet belangrijk als je uiteindelijk met een schoon geweten in de spiegel kunt kijken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Zo erg dan Hermie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 HermieIedereen is hoopvol gestemd als het ommijn keeltje gaatIkzelf zie het heel anderszeg maar, iets somberderwant zie nog geen enkele verandering/ verbetering.Hoe is U zelf?Wing sanwaar is de oorlog?Hoi Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Er is hier geenoorlog te bekennenLaat meLaat me het opmijn manier doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Weet je Witte je kunt een bepaalde invloed op je omgeving uitoefenen maar uiteindelijk blijf je toch afhankelijk van anderen in bepaalde opzichten en dat is balen.Wing het is niet handig om vanuit een schuttersputje te praten, dan zie je zo weinig.. En tja het is oorlog... ik ben ook weer eens besodemieterd en kan uit zijn op wraak maar ja wat schiet ik daarmee op. Een oog voor een oog. Kost allemaal (negatieve) energie. Dat past niet meer bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hoi Alf,Wat rot om te lezen dat je niks met die operatie opgeschoten bent voor je gevoelNou hopen dan maar dat het idd nog komt en hopen dat de heren doktoren daar gelijk in hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Alf je bent superkritisch omdat het jouw keeltje is en da's logisch. Het lichaam heeft tijd nodig om te herstellen. Geef het die tijd.En hoe is ikzelf? Tja, de tijd begint toch wel ietwat te dringen. Eind november loopt mijn WW af dus voor die tijd moet ik een baan, en het liefst een leuke, gevonden hebben want ik wil en zal niet in de bijstand komen! Dat levert ietwat stress op, zit je met al je diploma's.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Dat is balen HermieIk meen toch te weten dat je ook een leeftijd hebt waarop de arbeidsmarkt niet meer zit te wachten...Zelf heb ik van de week weer een afwijzing gehad terwijl ik toch echt de beste papieren had naar mijn idee.Ik ga dat de volgende keer eens in de soll.brief zetten van die leeftijdsdiscrimi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 balen Hermie.Nou maar hopen dat het spreekwoord:Als het water aan je lippen staat, is de redding nabij.Voor november uitkomt voor je...Oh jee ik heb marjo en wing helemaal geen hallo gezegdKomt denk ik doordat jullie in gesprek zaten met elkaaren omdat ik minimaal terug gelezen heb, weet ik niet waar t over gaat.Maar bij deze voor jullie nog een hallo dus:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Jullie zijn wel traag vanavond zeg. Denk dat ik nog maar even een sigaretje buiten ga roken en dan mijn bed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Traag??Ik wachtte weer op een reactie van jou kant Herm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hoi Witte parelWas inderdaadwat gefixeerdDingen wikken en wegenhier zo lang, dat menigeende moed opgeeftDat kan ik me voorstellenDie neiging heb ik ook..Maar dat kan ik nietNu ga ik slapen ofzoHermie; hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Wing, je duwt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Zie jouw bericht nu pas Alf. Hallo een bepaalde leeftijd bereikt.. ben pas 43 hoor, in de bloei van mijn leven maar kennelijk toch al te duur of zoiets. Blijf proberen hoor en al het niet anders kan dan maar weer via het uitzendbureau.Marjo niet je zoon opeten hoor, da's zonde toch:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden