Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Dat is mooi Mariekedat er een nieuw evenwicht is gevondenblijkbaar.dômo arigatô, sensei Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hoezo niet Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ik heb een vogel met een valse fluit. Alsof een oude fiets aanloopt quote: Originally posted by: MupkeWie had hier toch laatst die Skrieee-vogel? Zijn we er al uit wat het was, want hier vliegt ie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 MarjoEen geval van 'eigen vlees eerst'begrijp ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 zoon was toch al om op te vretenmjam mjamzit je dan nog niet vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Schijn toch eenbepaalde voorkeuraan de dag te leggen SP11Lekker mals en zacht nogTevens fijn gespierd fot the bite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ik voel me wat beter. heb me na wat uitrusten gestort op de kraaltjes. En nu is deze avond gelukkig voorbij. Nu de hond uitlaten, vind ik altijd heerlijk zo laat, en dan nog een toetje en maar weer eens slapen. Morgen een afspraak met vriendin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Im always hungry Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 hungry for more:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Dag Marieke44Die 44 intrigeert me opeensWordt dat binnenkort 45?Alf blijft natuurlijk gewoon elf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Nou hier was het niet zo gezellig heur, marieke (en het is: me too ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Just, still the same Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ga eens T zetten...ondertussenHet valt me opdat er regelmatig Engels wordt gesproken hierterwijl er genoeg NLkeuzemogelijkheden voorhanden zijnDat is jammer, het NL is eenprachtige taal, mooier dan het Engelsals men het goed beschouwtBut joe doe wat joe hev toe doeJeder für sich.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Not that hungryNo more, better less Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Geen honger naarmeer, beter , andersHet is goed zoals het isAlf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Wat wil je Wingchun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 A juist MariekeHet was 40 en wordt 45..de jaren 40-45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hangt er toch vanafhoe je perfect definieert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ik hoorde vandaag een grappige zin: "laat je toekomst niet in de koektrommel zitten"Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Slaap ze Dhen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Toch ervaar ik jou niet als een prefectionist Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja, grappig Dhendro!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 truste Dhendro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Slaap lekker Winghave a perrrrrrfect night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Truste Mariekeen tot zo:DDag Winggeen spelletjesvanavondwel lekker slapenMisschien moest ik dat ook eens gaan doen...o nee, T drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden