niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 gm allen,den will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 den niwi se,g,m. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 zo'n reactie had ik nu van den will verwacht se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 den niwi sé Altijd blij je te zien verschijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 weer een droge dag toevoegen aan het totaal he, will...maar de weg naar nuchterheid is geplaveid met glasscherven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Zo kindjes klaar voor de start, altijd bijzonder die laatste schoolochtend, Ze zijn al net zo vrolijk als ik gelukkig.Will gefeli :light:Ik ga zo bij de hema een lekker kaasbroodje warm halen, daar heb ik zo een zin in!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goeiemorgen allemaal.Wilrijk, geweldig, die 14 dagen. Pet af.Suus hoe je foto's plaatst staat bij tips en adviezen, ik heb het draadje even voor je bovenop gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Niwi goede goede morgen weer,blij dat je je er weer bijgevoegd hebt,Ik zag mn buufje net bepakt weggaan dus ik kan zo om half 9 aan de slag gnagna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 den suus se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goedemorgen lieve allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Igor,daarmee zeg je eigenlijk dat je het nooit volhoudt,want er zijn bijna geen dagendie normaal verlopen.Ik ken die schulp maar al te goed..en weet dus ook dat je er wel es een parel kan vinden!Ik wens jij ook!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Vandaag de 9de dag dat ik niet gedronken heb, JOEPIE!Heb nog niet bijgelezen maar hoe gaat het met iedereen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dankje vie, dit is geen 20 jaar geleden, maar misschien zelfs wel 30 jaar geleden. En ik begin het echt wel te voelen hoor. De positieve energie komt helemaal los.Hoi Fransje, hoe gaat het met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dag lieve Fransje:present:goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Goed Wil, dank je!Ben best trots dat ik al 9 dagen niets heb gedronken behalve heeeeel veeeeeel water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Fransje!!!! Gweldig meis!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dank je Kore! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 En dag lieve Vie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dank je Madelief!Ik vind jullie zulke geweldige mensen allemaal!De betrokkenheid en liefde voel je zo duidelijk hier, vind ik heel bijzonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 ik ga werken allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dank je vie ik ga meteen kijken hoor!!!Fransje geweldig goed van je hoor!Niwi den Niwi se!De rest ik reageer zo moet nu eerst wat apen wegbrengen naar de apenheul, ooh nee school. Ze mogen spellen meenemen dus net zijn er tientallen bordspellen de ronde gegaan hier.Ik ben zo weer terug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Prachtig Fransje, volhouden hoor, hoe moeilijk soms ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Uhmm[schaammode aan] Vie waar vindt ik tips en adviezen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Werkse Igor, ik moet zo ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Even ontbijten met de missis. C U All L8trs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden