Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ze zweten doorhun tong, kunnenniet andersNu is het buitenook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Belgen moeten wel oranje gezind zijn, anders hebben ze helemaal niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Voor de oudjes is het weer iets minder, er zijn er die het niet overleven.Ik noem dat heel oneerbiedig seizoenopruiming, kan zelf ook zomaar aan de beurt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 niwi Kruimel, je hebt groot gelijk, op voetbalgebeid hebben de Nederlanders altijd meer kwaliteit te bieden gehad...... behalve als ze tegen België speelden Enne, ook ik ga katerloos zijn kruimel, als mijn poes nu maar niet gaat lopen hé !H e t t y p e n g a a t z e l f s t r a g e r d a n a n d e r s, W i n g Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 o,o dat wordt link, hou de poes in de gaten, kun je het ook warm van krijgen.Vooral een Rode Duivel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Moet maar naar bed voor ik te leuk ga doen.En dat na al dat water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Nee hoor Wing(niet raarder dan "normaal" ha ha)ik was met dochter bezigen maar half bij het forummaar heb ik dan raar op jou gereageerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 En dan nu:TOETJE !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 ja graag Womandoe maar een ijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 gevoel is altijd goed Wingwel belangrijk wat je erbij invult;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Is Emma:present:al terug van de bruiloft?pfjoei wat zal dat warmgeweest zijn zeg, zo'n feesten de officiele dingen/kleding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hlm noord zit tot middernacht zonder stroomjij niet he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Truste allemaal.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wat lees ik nu? Wil en Niwi, Fokke en Sukke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 den Mup se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 quote: Originally posted by: niwiden Mup se Ik heb geen flauw idee wat bovenstaande betekent Niwi. Licht eens toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 gewoon een vlaamse uitdrukking, Mup...om iemand te verwelkomen of zoiets, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Oh oké. Hier zeggen we gewoon goedenavond ofzo. Of moi (in mijn regio) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hier ook wat vuurwerk op straat hannah,toch geen voetbal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik heb nog 2 ouderwetseopvouwbare handwaaiertjes Wingvoor als de stroom eens uitvaltof voor een lange busreis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wat chique Jane, waaiertjes. Ben jij zo'n dame? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Oh Mupeerder het tegenovergestelde!blijven steken in de hippietijdIk weet ook niet hoe iuk aan die waaiers kommaar vind ze wel handigzo een a twee keer per jaarmits ik er aan denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 En de wijzen uithet oosten niette vergeten Verhip, die dingenhad ik ook nog ergensWat had ik veel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik wil een man met zo'n groot palmblad die me koelte toewuift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik wil er wel een opsturenwijze wildwomanen volgens mijheb je nog steeds veelde klok hijt 12 hierik ga nog een poging wagennighty night night:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden