druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hallo allemaal,Ja Sara goed gespot. Probeerde bij te lezen maar is geen doen als je er enkele dagen niet bent want dan ga je pas echt zweten en de draad kwijt raken hahaha Naja mijn pb's beantwoord en hier plons ik er maar zo in.Heb het druk met me druk maken en dat is niet fijn met dit weer. Maja aard van het beestje denk ik dan want doe er toch niets tegen. Als ik probeer rustig ff te gaan zitten wind ik me weer op over vanalles.Waar wind ik me zo over op vragen jullie je miss af. Nou ik heb mijn huis eindelijk verkocht en moet er voor 15 september uit. Flat bij Caro gekocht en kan er vanaf 3 september ik. Zou blij moeten zijn maar ben dat helemaal niet ondat er in die flat opeens huurders zitten voor een half jaar. Die verkoopster had nl opdracht tot verhuur gegeven voor tijdelijk wat telkens gebeurd is. Nu kocht ik het en geluk voor mij dat ze het contract had getekend maar die maatschappij die voor de huur zou zorgen had er ondertussen huurders ingezet voor een half jaar. Wettelijk gaat de huurder voor de kopern en daar wind ik me al over op want we hebben beide getekend. Gevolg is dat als ik er niet ik kan dat ze me een boete moeten betalen van 10 procent aankoopsom of onderdak en gratis wonen. Het eerste wil ik wel maar heb geen keus want ik moet er hier uit omdat ik verkocht heb. Zou ik dus de 2e optie moeten nemen want betekend 2 keer verhuizen en daar zit ik helemaal niet op te wachten. Daar koop je dan iets voor, lekkere zekerheid. Caro is nu met haar hond wandelen en gaat een praatje met die mensen maken want ze verwacht dat die met dit weer wel in de tuin zullen zitten. Watte? @#$%^^&&*(() mijn tuin !!!Triest is dat die huurders dit niet konden weten en er ook niets aan kunnen doen. Ik weer........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Krekels, leuk, hier ook veel en een koel windje nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Jee drup, wat een vette pech zeg. Ik hoor dit trouwens veel vaker!!!!Hoi allemaal,ik ben ook weer weg want het werk wacht.Niet eens tijd om terug te lezen....pff. Pech.Wish you all a nice day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hier ook een friese bries Jeetje dDrup!Wat een toestand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik gá nu naar Franrijk...lekker fietsen, het middengebergte in,samen met "de jongens":DKom af en toe wel even kijken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik zou nog even terugkomen op "oude stemmetjes eruit, nieuwe erin". In mijn beleving werkt dat uiteindelijk niet echt als het gaat om over gedrag een ander gedrag heen te plakken omdat het dan een soort vervangingssysteem is. Het ene vervangen voor het andere is nog steeds het ene liever niet zien. Het werkt een tijd; jarenlang misschien wel, maar uiteindelijk stop je iets weg, mag iets er niet zijn en dat is niet prettig. Mijn ervaring is dat ik de oude stemmetjes juist moet accepteren, er naar kijk, waarom zijn ze er en kloppen ze. De reden hiervan is dat ik een niet kloppend zelfbeeld dan uiteindelijk kan laten verdwijnen gewoon omdat het niet meer bij me past maar ik wil geen vervangingssysteem waarbij ik a met b verdoezel, dat deed de drank tenslotte al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja Marjo we krijgen het niet voor niets in het leven en we moeten al zo hard vechten.Nou Cathy ik had hier nog nooit van gehoor want ik dat gekocht is gekocht maar mooi niet dus. Ja wel gekocht maar niet wanneer het mij uitkomt terwijl ik getekend heb voor sleuteloverdacht op 3 september.Kore geniet ervan. Het is er mooi en lekker eten dus hoop dat je ook een goede conditie krijgt met dat fietsen daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Voor mij werkt het wel als het gaatom dingen die je op de automatische piloot doet.Druppeltje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 En het kijken naar- en accepteren van die oude stemmetjes,wil niet zeggen dat ik ze nog steeds dezelfde machtmoet geven dan ik als kind deed,toen was het nodig om te overleven,Nu doe ik het kind in mijdaar ernstig mee tekort,ik heb haar al lang genoeg in de steek gelaten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goeie middag mensen.Welkom Sinusjuh. Praat fijn met ons mee en doe er je voordeel mee. Het helpt altijd. En dat het je zo makkelijk af gaat is mooi meegenomen voor je.Ik ben weer thuis. Heb Jos weer verzorgd, nagels geknipt, was, en boodschappen gedaan. Ff gebabbeld en na anderhalf uur weg gegaan. Dus me aan de afspraak gehouden. Zat nog wel met de vraag hoe moet ik me nu opstellen. Met mededogen of is dat wat ik voel toch medelijden. Het is oefenen. Merkte wel op een gegeven moment dat ik tijdens het meegaan van zijn ellende, weer wat moe werd. Maar het is al met al goed gegaan.Zo nu met m'n snufferd vlak voor de ventilator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Haha Drup,ik ga gewoon denkbeeldig met de tout de france mee hoor!Ik zou nog geen heuveltje op komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik ben superkwaad om mijn man,neemt mijn pasje en ondanks mijn goede gedrag geeft hij het niet terug!!! Het is bijna reden om te gaan drinken bwaah wat heb ik een hekel aan dat pestgedrag zeg.Sorry maar ben het nu even zat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Druppie wat ontzettend $#%$%^. Ja je kunt je spullen tijdelijk op laten slaan. Een verhuizer laten komen die dat doet. Dat zal die andere toch moeten betalen? Ja en dan ergens tijdelijk een kamer huren. Dat is ook optie.Maar het blijft vervelend voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nu maar lekker van je af laten glijden Bol!Fijn he? die vent[ilator]Ik moet nodig weer naar de tvwant daar staat ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Kore dacht al zoiets. Zag het al helemaal voor me dat je er op een snorfiets achter de tour aan ging in een gele trui hahaha.Suus is bekend dat hij dit doet want heeft hij al vaker gedaan. Miss wordt het eens tijd dat jij het niet af laat pakken of een nieuwe aanvraagt en verstopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Jas drup ik had niet gedacht dat hij dit zal doen hoor, eikel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja Dar daar heb je gelijk in want als je op die data niet kan leveren dan betaal je 10% boete of moet zorgen voor tijdelijk onderdak met gratis huur dat is wettelijk. Staat in elk koop en verkoop contract. Maar begreep dat je ook hier net weer bent dus wil je niet meteen aan het werk zetten hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Je bent weer onbetaalbaar Darretje. Bedankt voor het verplaatsen lieverd.Ja Kore, dat is de enigste manier. Weer van me af laten glijden. Ik merk wel dat ik normaal gesproken veel meer moe was dan nu dus iets is er toch aan het veranderen. Of omdat ik niet meer zo vaak naar hem toe ga.Gisteren belde Jos op en zei, "Ja met mij, wanneer kom jij onderhand weer eens". Ik zei dat hij ook eens zou kunnen vragen hoe het nu met mij is. Ja daar had hij niet aan gedacht, wat een dom olienootje:o:)Maar verder ging het redelijk hoor dus ik mag niet klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Suus, als je weer in betere staat bent, wat je zegt te zijn doe dan wat meis want hier ga je op den duur kapot aan. Wil niet preken of stoken maar dit kan nooit goed gaan. Je zit telkens in de puree op deze manier dus go girl en help jezelf eruit.Maja wie ben ik om zoiets te zeggen? Ik weet wel dat ik een enorme vechtlust heb maar dat heeft niet iedereen of kan het niet om welke reden dan ook. Laat je niet telkens de grond instampen wat daar ben je te goed voor en geen enkele man heeft dit recht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Helemaal met je eens Hannah1. Jammer met een naar Bolleke toe dat vele vrouwen zich in deze tijd zich nog zo onder druk laten zetten. Maar kan en mag er niet over oordelen omdat ik zoiets gewoon niet snap.Zo nu doggy uit en de boel opruimen buiten want begreep dat het gaat donderen. Fijn hoef ik de tuin niet te sproeien hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 En de ware feministen willen een vrij bestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Je doet alsof het een vies woord is, HannahDat is waarvoor we "de barricaden opgingen"En het lied kwam spontaan in me op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Suusje, laat je niet vangen, maar geef hem vooral geen reden. Opnieuw drinken uit wraak zou alles maar verergeren. Hoe erg hier ook de situatie, ik geef ze geen stok om mee te slaan !!!Zet je er boven, dat probeer ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hannah,Wat mij betreft mag je gerust terug naar begin jaren 60 hoor,ik ga hier 'nú geen discussie meer over voeren,Mij heeft het iig veel meer vrijheid gegeven,en een veel grotere mildheid ook.en veel generatiegenoten eveneens.Het staat jou vrij om nual of nietde barricaden op te gaan,mijn zegen heb je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden