Spring naar bijdragen

10 juli 2008

Aanbevolen berichten

Sinnusjuh,

Hallo, welkom hier.

Je zegt dat je al 3 weken zonder alcohol bent en dat het je erg makkelijk afgaat, zo makkelijk dat je je zorgen maakt.
Nou dat verhaal ken ik.
In december jl. ben ik gestopt met wijn drinken en dat ging heel gemakkelijk, ik verbaasde me enorm daarover.
Toen, na 5 hele weken, kwam er een moment van ach...., het gaat zo makkelijk, 1 a 2 glaasjes en dan de kurk erop.
Nu heb ik me weer opnieuw aangemeld in juni omdat ik weer geruime tijd als vanouds of erger dronk.

Het is heel terecht dat je je afvraagt: zo gemakkelijk??....want het kan zomaar omslaan.
Dus: hier komen is een slimme zet, misschien blijft het voor jou zo eenvoudig, mooi meegenomen, maar mocht het toch moeilijk worden dan zit je hier meteen goed.

Succes met je adb-leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 510
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé Will, nog ff over gisteravond. Vanmorgen schrijf je "zo ben ik niet" maar misschien zit daar ook een puntje: leren dat jij ook zó kunt zijn? Want waarom zou dat erg zijn dan?
Acceptatie van jezelf, alle facetten van jezelf, goed en slecht, heden en verleden kan duidelijkheid en rust brengen.
(hear hear, look who's talking :$)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mensen,

Hoewel ik dagelijks jullie wederwaardigheden lees, doe ik niet al te vaak mee. Komt nog wel! Ben momenteel nog téveel met mezelf bezig. Wel sta ik inmiddels gelukkig al weer 2.5 week droog. Heb veel hulp in mijn omgeving gelukkig.

--------
Niemand is ooit zo druk, of hij vindt nog wel even tijd om mij te vertellen hoe druk hij is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier sé sé, den Anton, euhhh, niwi sé.
Heb je nog een schupje en pondekens, kunnen we zandkasteeltje bouwen, onder water !!

Sara, neen erg is dat niet, ware het niet dat ik altijd eigenlijk al fluitend door het leven ben gegaan, zonder kruis. Dat kruis is er nu nadrukkelijk aanwezig en het weegt als lood.

Jane, was het maar zo, we lijken verder en veder van elkaar af te drijven, zelfs nu.

Ja witte, booetedoening, graag, maar ik krijg het idee dat het nu allemaal tegen me wordt gebruikt. We hebben het best wel goed gehad hoor, de laatste drie jaar, ondanks mijn drinkmomenten. Als ik nu toch maar eens dat kleine lichtpuntje vond om verder op te bouwen, ik zou me er veel beter bij voelen.

En toch drink ik weer niet vandaag !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

Terug van boodschapjes doen voor de buurtbbq en nu op naar de Albaplas met de honden en de kids...
Lekker verkoeling opzoeken... Is gewoon niet te doen hier zo warm in huis (31 graden en dat met de ventilator op de hoogste stand)

Ik ga het droog houden vandaag weer !!! Doet iedereen mee ???

Tot vanavond... We gaan ervoor :D:sun:

dreadlock Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Blondie had je je dreadlocks hier al getoond? Of mag dat niet (meer)?
Ja lekker met de honden naar het water, ga ik straks ook doen, hier ook HEET, op terras achter al 37 gr.

Jane: heb je gasten? Of binnenkort?

Moet wel aan Woman's workshop denken hoor pfffffffffffffffff, dapper!

Will ik heb zo'n gevoel dat je invalshoek niet helemaal klopt.
Te hoge verwachtingen? Ook van jezelf?
Je ging fluitend door het leven, maar ja, dat was toen en nu is nu en ontdek je een andere Will en een andere echtgenote. Niet leuk, da's duidelijk man. Hou vol en pers niet op een onrijpe sinaasappel daar komt toch niks uit. Sterkte :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks for reminding Kore. Die uitspraak heeft me al dikwijls geholpen. Hoe kon ik dat nu vergeten ??

Sara, me like vroegere will beter, buiten de drank dan tenminste. Ik loop niet graag te zuchten, en de laatste tijd doe ik niets anders meer. Ik heb er verdorie pijn van in mijn borstkas(je).
Laat dit nu maar vlug overwaaien, zodat ik de vrolijke draad opnieuw kan opnemen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...