Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Op een braaf onbenullig advertentiesite eentje gezetminnaar gezochtZoiets heb ik nog nooit gedaan, plukte ze altijd uit de kroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Woman:Vliegeren tijdens het onweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Heej Drup,Geen sorry hoor, weet wel dat je me leest:heart:Dar ,Nee hoor, ben niet bang voor onweer.Zit alleen wel op de bovenste verdieping, en op het dak staan een raar soort antennes voor de telefoon of zoiets.Hoop niet dat het daar inslaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Tjee woman Jakkes, wie weet wat daar op af komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Woman:Oké, iets anders spannends dus;)Je zult vast veel reacties krijgen denk ik! Oppassen voor griezels hè? Die komen vaak als bijen op de honing op zulke advertenties af, helaas....Zó! Een knal hiero! En het is hier echt onwijs donker in huis! De lucht ziet donkergroen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 heee goedeavond allen!!ik hoor het rommelen en zit met smart te wachten op een bui!ik heb de hele dag op de bank gelegenmet boek en ja.........de hele dag gelezenechter nog steeds niet pagina 32 behaald ha darretje van me!hoe was je vakantie?heb je houtje nog gezien?hoe was de diploma uitreiking?beetje kunnen ontspannen?kortom............vertel! en een beetje smakelijk graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ha Tasseke:Zal een beetje van "mijn"bui naar jou sturen;) Hier hoost en knalt het!Ik ga weer even het vriendje opzoeken, tot morgen!Een gezellig avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Zoooo,lekker borrelhapjes gefrituurd, en geen vent die tegen me zegt; Je bent eigenlijk een varken!Ook al was dat loolig bedoeld, ik vond het toch nooit leuk, dus deed ik dat zelden.Jaaa,lachen jullie maar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ha ontvangen ekster!!!het lijkt wel nacht hieren het komt met grote druppels naar benedenik ga dansen!!in de regen!!netjes in mijn bikini Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Dodelijk vermoeid.Het was me het dagje wel.Kan geen zand meer zien, maar anderzijds heb ik opnieuw hoop Lees jullie morgen wel, excuses voor het tussendonderen.Nighty night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Dar,Gefeliciteerd joh,Wat kan je dan vreselijk trots zijn op je kind he!Harstikke leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hier ook donker maar er gebeurd niets. Komt pas als ik Bano om half 11 uit ga laten wedden? Nu zou ik eerder of later kunnen gaan maar dan komt het juist op dat moment hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Wing:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Super Dar !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ik zit hier met een big smile Dar!!ik had het al gedaan maar nogmaalsGEFELICITEERD!!met zo een fantastische zoonmet dat papiertje dat het begin van zijn werkzame leven betekenden eigenlijk heel speciaaaaaalllllllmet jezelf!!met al die pieken en dalenheb je hem toch maar mooi op het juiste pad gezetje hebt hard gewerkt om hem dit te laten bereikenIs texel zo groot dan???pfff, ik ben ook erg, ik had echt het idee dat het heel klein zou zijn.maar heerlijk dat je het zo leuk hebt gehadwas ook wel weer verdiend, een beetje rust en ontspanning.ach, houtje zit daar ook met anderen, net als jijhet had leuk geweest maar inderdaad, misschien wel verstandiger om eens rustig af te sprekenzonder al die vreemde mensen erbij.Ga je eigenlijk verder nog ergens heen?en zoonlief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 jaaaaaahooooorrrr,heb ik mijn bericht afgetikt.......loop ik snel naar buitenDROOG!!!mmm, tis best een leuke bikinimaar onze weergod heeft daar geen boodschap aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nou mensen houd je maar vast. HET REGENT HET REGENT en het onweert. Bol voelt zich in haar nopjes hoor. Zo mooi dat weerlicht en het zware gedonder uit de lucht. Ik voel me altijd zo nietig dan, en mijn huis beschermd me. Heerlijk.De mensen zijn toch niet dom geweest om huizen uit te vinden. Anders was ik nu s$#knat geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Super Darretje. Ik kan me voorstellen dat je erg trots bent op je zoon. Maar je mag ook best wel trots zijn op jezelf hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Staan jullie onder de douche ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Het is gek, maar soms heb ik moeite om in te haken op het draadje.Hebben meerdere van jullie dat?Zeker nu ik zowat de hele dag ben weggeweest.Maar oke toch nog een berichtje.Het stortregent hier al dik een uur met donder en bliksem. De deuren staan open en ik ruik het natgeregende groen. Heerlijk!Heb heerlijk gegeten vanavond, gewokte mosseltjes met italiaanse kruiden en mozzarella.Manlief ligt slapend een detective te kijken! Haha, ja hoe doe je dat???Ga niet al te laat naar bed, morgenochtend ga ik bij iemand zijn tuin en kas kijken.Ben heel benieuwd, want ik wil ook graag zoiets.Nu ga ik nog even een restje verse kersen opeten....Yammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Kan je krijgen van me Dar want altijd wordt mijn naam hier gebruikt hahaha.Griezels ik ga maar ff met huppeltrutje voor de hel los breekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Tuurlijk over vier jaar in de herhaling!mag je weer zo trots een traantje wegpinken ik weet dat hij doorgaat studerenkom zeg, gelukkig welin deze tijden kan je beter zorgen dat je studeertde slechte periode goed studerenen in de mooi, rijke periode pas incasserenMAROKKO????tjeetjecrimineetje wat lekker!!!hihihi, familie bijeenkomst is dus goed gegaan.dat is leuk, je ziet elkaar al zo weinigiedereen zijn eigen drukke bezigheden.ik zit nog te twijfelen of ik dat thuis ook zal voorstellenik ben alleen bang dat ik na 6 uur gillend gek wordtmaar doen!!!alleen maar leuk.Nee verder hier geen plannenmijn moeder wordt aanstaande dinsdag geopereerdvaders zal hier de komende tijd dus vaak zijnen dan mijn tuintje nog uiteraardik ben maar gaan plannen voor volgend jaarik wil een yogaweek doen op ibiza of zoietsik zie mezelf niet in mijn eentje op een strandvakantie gaandus ik ben alvast aan het orienteren wat er allemaal is voor een zeer gezellige alleengaande dame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja Madelief herken dat wel maar spring er gewoon tussen. Doe ik na zoveel tijd ook en gaat meestal goed. Er is altijd wel een reactie.Nu breekt de hel los dus snel met Banjootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Madeliefkwestie van gewoon je bericht tikken en doenals we allemaal gaan wachten op het juiste moment...............dan wordt het erg stil hierhoe gaat het nu eigenlijk?heb je een schema om af te bouwen en gaat dat goed?valt je het mee of vies tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Madelief,Soms weet ik ook niets om in te haken, dan begin ik maar gewoon plompverloren wat over mezelf te vertellen, op de een of andere m,anier rol je er dan toch gewoon in.Verse kersen..lekker joh, zou ik ook weer eens moeten kopen, nog gezond ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden