blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik ga super !!! Nu morgen nog overleven op de bbq met jip en janneke champagne en smurfenbier, maar heb er zin in...En sta sterk nu !!! En jij Wil ? Al een beetje ontdooiing bij je vrouwke of nog steeds kilte !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hahaha Bol, gaan we vechten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Rock bottom !!!!!Maar nu weer een sprankje hoop. Ben wellicht wat naïef, maar hou me vast aan elke stengel.Vandaag niet moeten werken bolletje, maar dikke miserie hier in ons complex.Door fout van een afsluitklep, meermaals in zwembad en jacuzzi moeten duiken met waterstofzuiger. Zand, zand zand. Heel de dag verscheten.Maar, door alle sores misschien een lichtpuntje. Afwachten dus maar weer, ik doe verder op het ingeslagen pad, dankzij jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hahaha nee hoor Blondie. Ja jammer we mogen er niet allebei ééntje dat gaat niet. Maar als Igor ze toch op vakantie mee neemt dan kan ze net zo goed bij een van ons op vakantie komen.Nee nee Billiewillie dank zij jezelf. Wij hebben mee mogen helpen en daardoor groeien we zelf ook jongen. Maar je doet het allemaal zelf hoor en wees daar maar trots op.Wel vervelend dat je nu zo veel ellende in je apartement hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Igor was ook al een 3 jaar niet meer op vakantie geweest. Vorig jaar haddenCaro en ik een huisje gehuurd waar honden in mochten en genoten aan zee met mijn doggy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 1 week bij mij, 1 week bij jou Bol ??? Sorry Igor, je hebt nu even niks te vertellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Will heel je dag verscheten:wacko: Zo zeg das niet mis.Ga home video's kijken. Flink lachen om de dieren. op S.B.S6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 En nu ga ik de boel opruimen want de 1e spetters vallen. Das kee want lijkt mee te vallen maar doggy is zo bang dus denk dat er nog wat aan zit te komen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 nou dan ook maar 1 weekje bij Wil want die heeft een zwembad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 vallen er al wat druppeltjes doe ik m'n badpak aan en ga buiten zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Deal Igor, nu kom je er niet meer onderuit hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 zo en nu effe eten... Hou het vanavond gewoon lekker makkelijk...Salade met patatekes, rabarbermoes en bitterballetjes... Tot zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Even mijn reacties op eerder vandaag:Dar:Fijn dat je vakantie leuk was! Je had natuurlijk heerlijk weer!Igor:Hoe wil je het in de toekomst aanpakken? Wil je minderen of nog steeds stoppen??Enne...wat een poepie van een hondje! Zag een beige hondje, de andere kon ik niet goed zien. Is vast ook een leukerdje;)Geertjegeert:Airco? Aaaaaahhhh...wat een luxe! jammer dat hij s'avonds van je man niet aanmag, maar dan kun je er in ieder geval overdag nog lekker van genieten!! Bofferd! Kore:Een koele minnaar? Leek me voorheen niks....maar nu? Kan ik er eentje bestellen type vrieskist?Wat hoor ik? Vakantie? Geniet ervan Kore! Frankrijk=leuk! Isa:Nog 2 weken en dan 1 jaar alcoholvrij? Super meissie! Dat wordt een vette slinger over 2 weken!Witte:Ook al 1 jaar:present: Alweer een bewijs dat het echt kan!Sinusju:Welkom hier!! Stap 1 is gezet!Blondie:En? Hoe bevallen je nieuwe dreads?Druppeltje:Wat een pech nu weer met je nieuwe flat! Leef met je mee! Maar daar koop je helaas niks voor...Hoop dat alles toch nog op de 1 of andere manier op zijn pootjes terecht komt...Suus:Hoop dat je het er met je man over hebt gehad ondertussen. Hij hoeft je nl. niet als een kleuter te behandelen! Wordt dan maar n's boos!Albertina:Goed om weer even van je te horen en ik begrijp dat het goed met je gaat! Hier groeit een sterk mens!Heb vast mensen gemist...maar er was ook zoveel te lezen...Hier stikkend heet...Denk dat het vanavond flink zal gaan knallen. Heb de kinderen al gewaarschuwd. Heb nog even snel wat planten opgebonden tegen de wind, maar het kon ook gaan hagelen en daar doe je weinig tegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hey goeie avond Eks.Mensen hier de eerste donderklap. Nu nog een hele batterij regendruppels, zo van die hele grote en Bol is weer helemaal in haar knollentuin. Ik ga al vast zitten duimen en stuur de rest wel naar jullie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 quote: Originally posted by: igorvallen er al wat druppeltjes Drup niet na doen hé? Dadelijk weer een hoop ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 hoi eks Wil heeft de andere op de foto staan.en ja ik moet minderen of stoppen. maakt niet uit er moet gewoon wat gebeuren, zoals het nu gaat loopt het fout af.is goed blondie maar zover wonen we niet van mekaar af hoor heb je een grote tuin om te kramperen?bij bol kan ik tenminste zwemmen in de vijver zolang er nog geen pyranhya's inzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Kom ik ook n's even langs...is iedereen weer pleitte:DHa die Bol! Fijn dat jij er nog wel bent! Bij jou dus al onweer? Hier al wel de eerste wind en wat bewolking, maar that's it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik zal eens even zoeken Igor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 :$ nou eks ben ik niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 quote: Originally posted by: igoris goed blondie maar zover wonen we niet van mekaar af hoor heb je een grote tuin om te kramperen? bij bol kan ik tenminste zwemmen in de vijver zolang er nog geen pyranhya's inzitten. Ja hoor en een hek er voor, zodat die kleine wurmpjes er niet in kunnen vallen. Je komt maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nou Eks. Als het flink gaat waaien dan houd je hart maa vast, want meestal gaat er dan een flinke bui vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 nou bol ik zeg geen nee, maar eens zien of ik nog vakantie krijg. had nog niets gepland dus weet nog niet wat de mogelijkheden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hoi allemaal,Wat is dat toch genieten, zo,n eigen flatje.weekeindeex, even op een laag pitje gezet.Werdt me even allemaal teveel,Heerlijk, een weekeinde voor mezelf.Morgen weer lekker naar yoga sinds maanden.Zusje en moeder morgenmiddag op bezoek.Wat kan het leven toch mooi zijn!Trouwens, hier geen druppel gevallen, even bewolkt geweest maar nu schijnt de zon weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ha Igor....tuurlijk ben jij iemand:DJe hebt me wel laten zoeken hoor! Wil had ook nog een foto van Anton Heyboer erop staan...Hi hi...die heeft ook wel iets weg van een behaarde hond...Maar toch gevonden! Inderdaad allebei zijn het mooie hondjes! Waar heb je ze vandaan? Asiel of bij een fokker, of iemand thuis? En vanwaar meteen 2? Ja, ik ben nieuwsgierig!Al een plan de campagne trouwens voor je alcoholafbouw?? Bolletje:Van mij mag het komen hoor! Als mijn plantjes maar heel blijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Mooi wel Bolleke maar beloof geen zeep te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden