Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Igor???Meld je ff, zie je ook niet op het pact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 stampstampstamperdestampvoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 het wil niet met de foto downloaden grrrrrr ben nu al een hele tijd bezig. wou de andere ook nog even laten zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 bolletje als je het maar uit je bolletje laat ben er nu al teveel aan gehecht maar een keertje langskomen mag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 hey mupke daarom heb ik er twee, zijn ze niet zo alleen als ik aan het werk ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hihi, oké, joh, vind het al heel knap dat het je überhaupt gelukt is met de eerste! Zelfs dat kan ik niet!Tis veel te warm om je daarover op te winden, keep it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Bolletje hondendief?!Gaat het goed trouwens, Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Sara we treffen elkaar altijd wel weer, waar dan ook.Sjips zou dinsdag naar woman gaan maar las net een waarschuwing hier de auto niet te gebruiken want je kan niet in of uit Amsterdam. Ja tuurlijk door dat voetballen maar dachten wij niet aan dus. Dacht wel aan de finale morgen maar er niet aan dat ze dinsdag hier landen en als ze winnen zal het helemaal een gekte zijn. Grachten en boten zijn al helemaal versiert dus Dar en Soothe als jullie ook gaan dan ben ik herkenbaar aan mijn oranje shirtje, rode strik witte broek en en blauwe sandalen.Nu ff de dieren extra behandelen tegen vlooien en teken want vertrouw het niet.Nee Mupke ik heb een stukje koude biologische kip, frambozen die nog kouder zijn, wat kaas en ijskoude karnemelk en dan vind ik het best voor vandaag. Dan ga ik met een groot glas ijskoffie wachten op de donder die maar niet wil komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 jumpjumpjumpjumpjump hetmoet toch nog een keer lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 -----was te ongeduldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Bedoel je deze igor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 dank je wil werd al moedeloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 OOOOOOOOOOOOOhhhhhhhhhhhhhhh wat een drolletje!Will!!!! Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar?Dit is m toch, Igor, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 You're very welkome my dear. Watson is the name Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 sara een grotere smile hadden ze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Igor, mag ik je feliciteren ?? Prachtige beestjes, en die maken je elke morgend al likkend en spelend wakker ?? Ja wadde. Zijn ze te huur ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Igor : Wat een droppies, waar woon je ?;) En ga je nog op vakantie zonder ze ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 nee Wil ze zijn niet te huur, je mag ze een keer aaien maar dan moet je wel eerst je handjes wassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Blondje, he ik nu die foto gemist met je dreadlocks ?? Je gaat goed vandaag hé ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ik ben al jaar niet op vakantie geweest maar ik denk dat deze wel mee willen als ik ga, en ze zijn niet zo groot. dus dat word wel een keer kamperen. zonder huisdier ga ik niet weg, ik stik dan van de heimwee of het nu een . of een . is, ik kan niet zonder m'n maatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Igor :D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:Dipv een grote!Wees er maar blij mee en geniet er lekker van,ze groeien snel!Zo nu ga ik die van mij maar weer es uitlaten.Moeilijk plekje te zoeken: schaduw en toch wat wind.Hm, zie wel. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Igor : Wat een droppies, waar woon je ? ;) En ga je nog op vakantie zonder ze ??? Ikke eerst ikke eerst. Igor had het mij eerst beloofd héééééééé lieve Igor????? heel erug PleaseHet gaat het goed Saar. Wat last van de warmte maar wie niet. En met jou? Gaat het ook nog een beetje?Willbillie hoe is het met mijn Belgische scheepjesaandewallegger. Vandaag hard moeten werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Terug van het werk. Het was erg rustig. Denk dat iedereen lekker thuis in de schaduw zat en geef ze eens ongelijk:)Ga nu even bijlezen, dus sorry als ik ergens midden in val... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden