Spring naar bijdragen

10 juli 2008

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 510
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sara we treffen elkaar altijd wel weer, waar dan ook.

Sjips zou dinsdag naar woman gaan maar las net een waarschuwing hier de auto niet te gebruiken want je kan niet in of uit Amsterdam. Ja tuurlijk door dat voetballen maar dachten wij niet aan dus. Dacht wel aan de finale morgen maar er niet aan dat ze dinsdag hier landen en als ze winnen zal het helemaal een gekte zijn.
Grachten en boten zijn al helemaal versiert dus Dar en Soothe als jullie ook gaan dan ben ik herkenbaar aan mijn oranje shirtje, rode strik witte broek en en blauwe sandalen.

Nu ff de dieren extra behandelen tegen vlooien en teken want vertrouw het niet.

Nee Mupke ik heb een stukje koude biologische kip, frambozen die nog kouder zijn, wat kaas en ijskoude karnemelk en dan vind ik het best voor vandaag. Dan ga ik met een groot glas ijskoffie wachten op de donder die maar niet wil komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben al jaar niet op vakantie geweest :D maar ik denk dat deze wel mee willen als ik ga, en ze zijn niet zo groot. dus dat word wel een keer kamperen.;) zonder huisdier ga ik niet weg, ik stik dan van de heimwee of het nu een . of een . is, ik kan niet zonder m'n maatje. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor :D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D
ipv een grote!
Wees er maar blij mee en geniet er lekker van,ze groeien snel!

Zo nu ga ik die van mij maar weer es uitlaten.
Moeilijk plekje te zoeken: schaduw en toch wat wind.
Hm, zie wel. Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
blondie6173

Igor : Wat een droppies, waar woon je ?
:P
;) En ga je nog op vakantie zonder ze ???
:D

Ikke eerst ikke eerst. Igor had het mij eerst beloofd héééééééé lieve Igor????? heel erug Please

Het gaat het goed Saar. Wat last van de warmte maar wie niet. :heart: En met jou? Gaat het ook nog een beetje?

Willbillie hoe is het met mijn Belgische scheepjesaandewallegger. Vandaag hard moeten werken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...