kruimel Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Lieve mensen, ik ga slapen, hier in het noorden is het ook gaan regenen.Hoef morgen geen plantjes water te geven alleen mezelf.Smid bedankt voor je support, gebeurt niet veel als ik schrijf op dit forum. Maar ja ik reageer zelf ook niet zoveel, dus beslist geen verwijt.!!!!
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Och maar ik ben hier soms ook om alleen maar mee te lezen hoor Kruimel.Goeienacht
lady jane Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Ik ga er ook van tussenmoet weer het goede voorbeeld gevenaan mijn msn-verslaafde puberen dat doe ik niet met ADB-frummenwelterusten:lips:
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Winchi Moet het nog zien hoor, Ben erg voorzichtig
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Het is zoTerwijl ik je leeshoor ik de eerstedruppels vallen KruimelIk rook het natuurlijk alEerst naar buiten
kruimel Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Ja Smid, het sluipt erin, ik ben ook geen kroegtijger, vroeger wel, maar toen wist ik tot hier en niet verder.Daarna was het thuis. Op feestjes drink ik al jaren niet meer. Ik ben lekker de BOB, perfect, hoef je ook niets uit te leggen. NIet dat ik dat echt een probleem vind.Hangt van de situatie af.
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Dag lieve Jane, slaap lekker straks. Ik ga ook weer even op da bank. xx
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 En de smid gaat ook de horizontale houding gaan aannemen zie.Nog een prettige nacht voor zij die van plan zijn nog even de verticale poze aan te nemen.Aan allen slaapwel die me volgen.dada
kruimel Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Nu gaat het ook nog onweren met lichtflitsen en ik maar denken dat ze een foto van me maken, lijk wel een Belg, Mag deze eigenlijk?
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Woman, laat weten wanneer je klaar bent voor de volgende bewerking.En voor de twijfelaars...We hebben het over de PC
kruimel Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Ga nu echt vlak voor ik al te grappig word. Slaap lekker mensen en droom zacht.Voor minnen is het misschien te warm. Nu heb ik m,n krediet wel verspeelt denk ik.
kruimel Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Ga nu echt vlak voor ik al te grappig word. Slaap lekker mensen en droom zacht.Voor minnen is het misschien te warm. Nu heb ik m,n krediet wel verspeelt denk ik.
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Het is een Belg Kruimel. Jaja, het kan nog juist door de beugel.
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Sorry, te teleurgesteld om nu nog hier te reageren... Bor, waarom log je nu uit als ik je een serieuze vraag stel... PB of sms me effe schat als je hier nog mocht lezen...Gefrustreerd nu hier en te warm om te gaan slapen... Grrrrr... voorheen een reden om te gaan drinken... nu bijna !!!
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 En de eerste rommels..Ik zou zo ongeveer kunnenberekenen waar Kruimel woontMocht ik dat willen wetenHee Spud!
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Spud I am!Het kwam hoe ik vanochtendwakker werd
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Wing, raap mezelf ook bijeen, maar of ik slapen kan nu ???Niet echt bijeenrapen nu maar meer overleven...
Mai Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Wel SpudMoeilijk te zeggen..Transparant komt dichtbijEen diep besef, gen gedachtenHolyDe deuren uitde voegen!Straks meer Wellich
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Spudderdespud my dear!!Das een tiet gelee!Sodemieters, hier is het 24 graden gewordenen ik ben eindelijk wakkerkeuken en de was gedaannu nog even huiswerk en een paar andere kleine klusjesmaar nu neem ik pauze!
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Geplaatst 10 juli 2010 Ik kom ook nog even binnen. Mènnn, wat is het hier nog warm. Nog niks afgekoeld, ook buiten niet. Geen spatje regen gehad nog.Ik heb geen minnaar en met deze plakkerige temp. zou ik er ook geen zin in hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden