bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goeie morgen Madeliefje, wat ga je lekker meis. Volhouden zo hé? Iedere dag gaat het weer beter.En Kore, ook zo'n last van die warmte?Igor heerlijk die verhalen van je pups. Nu nog een foto. Kunnen we zien wat voor 'n lieverds je hebt;)Darretje welkom terug meis. En uiteraard iedereen ook een buitengewoon goeie morgen. Hoop echt dat het vandaag gaat donderen en blikemen. Heerlijk vind ik dat altijd, deur wagenwijd open. Dan voel ik met lekkerst.Vandaag weer eens naar Jos toe. Kijken hoe hij vandaag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goedemorgen allemaal,Will: ik heb eigenlijk nog niet op jouw berichten gereageerd maar ik lees ze wel altijd en ik leef erg met je mee.Het lijkt me hondsmoeilijk om te stoppen met drinken als je lief (begrijpenlijk) haar geloof in jou verloren is. Dat je dit volhoudt: grote pet af.Je foto's van vandaag zijn prachtig, het is natuurlijk hard werken maar voor mij, die aan de kant staat, ziet het er erg stoer en romantisch uit.Suusje: rustig.....................................................aan, dan breekt jouw lijntje niet.Dar: welkom terug.Madelief!!!!!!!!En verder voor iedereen: fijne dag en dat alle plannen mogen slagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hey goeie morgen Geertiegeert. Vanacht erg wamme gehad?Ik ga zo eens een recept opschrijven van koude schotel. Zelf bedacht maar doet het hier altijd erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Bol ik zal vanmiddag proberen foto's erop te zetten maar niet te lang want ze zijn een apart stelletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hoi Bol:heart:nee. ik schijn hier één van de weinigen te zijndie geen last heeft van de warmte,gewoon rustig blijvenen m'n vent in de buurt houden, haharustig aan vanmiddag , he Bol?voor alle pacters een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nou dat was een warme nacht pffffDuurde echt eeuwen voordat ik sliepEn toen steeds weer wakkerMaar ja ik ben netjes stil blijven liggen, dus toch uitgerust. Nu snel koffie en een broodje jam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 PP,veel drinken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Shittel, heb ik mijn recept op het eetdraadje gezet. DARRIE Wat nu? Kun jij die verplaatsen? Ik weet niet hoe dat moet. Verdorrie wat vervelend nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ow Igor wil je dat dan zo rond 16.00 doen anders mis ik ze. Moet straks naar Jos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Heb ik ook zo erg ! Als mn doggy de prik krijgt moet ik me echt omdraaien want anders begin ik zo te huilen. Echt zo overdreven maar kan er niets aan doen...(Ben zelf niet zo'n prikfan) quote: Originally posted by: SaraIgor: ja haha, da's altijd bij de dierenarts, heb je zelf de meeste moeite . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ha, Bolletje,Warm.....................................hoe kom je erbij.Mijn lieve, niet om vol te houden.We hebben wel airco maar die mag 's nachts niet aan, kan hummes niet tegen.Nou, geef maar gauw je recept voor die aardappelschotel, misschien is dat wel wat voor mij vandaag.Toedeloe, we doen net of we nergens last van hebben.Morgenavond wordt een moeilijke: veel bezoek, er wordt samen gekeken naar je weet wel en ja, daar hoort bier en gekoelde wijn bij.Mijn doel is: 000000000000, hellup!!Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Kore,ik moet wel lachen want bij deze warmte zou ik zeggen: vent UIT de buurt houden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Geertje heb het recept op het eetdraadje gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja geertje,'dat is heel moeilijk!Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Geertje,dan ken je mijn vent nog niet:Deen koele minnaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Dar ik heb je bericht gelezen hoor, het heb even geduurd, want ik heb een ander email adres, snappie":)owja de workshop duurt 2.5 uur.....amaiiiiiiiiiii (ik dacht 1.5) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goeiemorgen allemaal,Wat een heerlijke dag weer vandaag.Ik vind deze mooie zomerse dagen echt kadootjes.Ik hoop dus ook deze zomer veel van dit soort kadootjes te krijgen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Bolletje: recept gezien.Ga nu boodschappen en kom straks wel weer eens gepiept.Ik denk dat ik vandaag niet veel gremlins op bezoek krijg, dat gevoel heb ik zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nog nooit is mijn haar zo snel droog geweest! Kun je zien dat het al warm is zeg, normaal duurt dat uren!Straks even naar een gezondheidswinkel bij de boer, lekkere groenten en veel fruit halen.Dan mijn tomatensoepje maken.Dan even bij mijn kitten kijken die een vriendin nu heeft, zie foto in onderschrift, ze heeft die met het witte snuitje.Oh ja ik heb er nog 3, dus, wie o wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 kijk kijk...Isaatje hier zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Heeeee isa,Long time no seeIk heb je verhaal gelezen.Leuk dat t je zo goed gaat!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goeie morgen Isje en Niwi.Isje, naar het strand,lekker bruin bakken:o Oei oei meis toch het is toch veel te wamme? Jemig zeg hoe houd je het vol.Oeps Witje jou helemaal vergeten. Komt door de hitte hoor;) Hoi meis. Hoe is ie?:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 met mij alles goed, Isa,ik heb het gelezen van je...kben blij dat je gelukkig bent...we keep on sobering he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Haha dan pas ik m ook snel aan bolletje:PHoe is t met je vijver-project? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 moet toch al bijna een jaar zijn bij jou, Isa ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden