suusje777 Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Goedemorgen allen,Ben al uren wakker door het doorslaanvan mijn man,, ik snap best dat ook hij een keer gefrustreerd is maar het voelde niet goed aan! Ik ben positief en ga de dag vrolijk tegemoet Dus wie doet er mee?Er is nog niemand maar dat komt vanzelf wel.KusSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 morgen suus wil je koffie met lachroom?ik werd er om half 6 uitgeknabbeld dus het wordt al iets later iedere keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 de lachromm vliegt hier in het rond, dat krijg je als je je spullen niet opruimt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Suusje en Igor,Goedemorgen.Vannacht behoorlijk wat regen gehad maar nu is het buiten al behoorlijk aan de temperatuur, zal me een zweetdagje worden.Zie erg tegen vanavond op als hier een heel stel vrienden voetbal komt kijken.Dan is het ook moeilijk om op het forum te komen, afijn, zien hoe het loopt.He, wat een klaagzang en dat terwijl ik vandaag weer aan dag 5 van adb begin.Nou, ik ga maar eens koffie zetten, misschien helpt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 goedemorgen GG. heb hier alles tegen elkaar losgezet, maar of het echt afkoelt???vanavond redt jij het ook wel geloof ik. hoelaat begint het spektakel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Goeiemorgen Suus en Igor!Hannah, hier alvast een bos rozen, ook al vier je het niet je hebt ze gewoon verdiend::present::present::present::present::present::present: van harte !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Goeiemorgen ook Geertjegeert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hier ook een kleffe zooi.De buien lieten op zich wachte, terwijl iedereen hier in de rondte danste van vreugde om storm en onweer bleef het hier bloedwarm, droog en windstil. Tot middernacht, toen kwamen er eindelijk wat buien maar het stelde niet veel voor. Enfin, er is water gevallen en nu nog bewolkt.Vanmiddag heb ik een BBQ van de club waar ik vrijwilliger ben. Zie daar niet tegenop want ben/was een stille thuisdrinker.Daarom wel moeite met komende avond. Mss ga ik wel weer niet kijken, net als met de halve finale. Gaf me toen veel rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Suusje begrijp ik dat je niet (meer) kunt slapen om wat er tussen jou en man is gebeurd?Of houden jullie elkaar wakker? Ben je erg aan het "malen"? Gooi het eruit meid, dat lucht misschien op.Heb gisteren gelezen dat je je bankpas moest inleveren bij hem, daarna weet ik niet wat er gebeurd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 hannah van harte meid sara ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Een heel goede morgen toegewenst, AdB-ers!Vannacht 3 uur lang aan èèn stuk door hoosregen gehad, het is nu heerlijk buiten.Voor de boeren was het nog niet genoeg, ik zag dat ze de sproei-installaties al weer aan hebben staan.Wat is water toch een belangrijk goedje... Ik wou eigenlijk alleen maar even melden dat alles hier nog best wel lekker en goed gaat. Ruim drie jaar geleden een besluit genomen en eindelijk raak ik een beetje los van het verleden.Het was niet simpel, het was soms niet makkelijk, maar het is het allemaal waard!Dus de boodschap is: hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hey Water! Goed je weer eens te zien en vooral ook fijn dat het zo goed gaat met je.Heerlijk steunend berichtje !Ja ben na terugval weer hier en morgen 2 weken droog.Enneh........water, yes!Thanxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Die twee weken zijn vèèl belangrijker dan die ene terugval, Sara... goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Dank je Water! Hoop en wil ook eens zover komen als jij!Heb er nu nog moeite mee dat ik me (nog) niet beter voel nu ik niet drink. Sta elke dag met zware koppijn op en heb verder ook nogal wat pijntjes hier en daar. Dat maakt het niet makkelijker want was één van de redenen waarom ik in de alco vluchtte. Tja........de aanhouder wint!Las aan het einde van de draad gisteren enkele opmerkingen die ik me ook ter harte kan nemen.Ook ik ben geneigd me te "betrokken" te voelen bij wat er zoal gepost wordt. Plus de basisonzekerheid in mezelf waardoor ik soms denk dat ik niet welkom ben, dat mensen mij afwijzen enz.enz.Dat dat een persoonlijk emotioneel probleem is ben ik mij terdege bewust. Wordt aan gewerkt, mede dankzij psych maar ook doordat ik gelukkig wat vriendinnen heb die het herkennen. Er niet "zomaar"mogen zijn, altijd goedkeuring nodig hebben enz.enz.Enfin, daar is al vaker over gesproken hier.En mijn verslavingsgevoeligheid, extreem. Kan aan álles verslaafd raken, ook aan gezelschap en dus ook aan het forum. Ook al een oud item gedeeld door vele anderen hier.Iets nieuws te vertellen?Ja: hond heeft zich gisteravond heerlijk door de berm liggen rollen en stinkt sindsdien een uur in de wind naar stalmest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Nou moe het is hier al net zo stil als in de buurt, lijkt wel of iedereen ko ligt Zie Madelief en Cathy ingelogd: goedemorgen dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 GM hier,Ik heb maar héél eventjes.... moet rennen.Sara, natuurlijk hoor jij er ook bij; dom't you worry.Water, goed dat het okay gaat allemaal.Igor: doe je nog mee met het pact?Wens jullie allen een fijne - wat koelere - dag!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ok Cathy, thanxxx Ren jezelf niet voorbij hè? Jij ook een heel goede dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Een goedemorgen dames!Heb heerlijk lang geslapen, voor mijn doen dan he?Katjes gevoerd, nu koffie.Vandaag staat de wekker op 12 uur.Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hai Madelief, lekker hoor, beter slapen.En de kookwekker een half uur later zie ik, TOP meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Moggûh!Zo. Klaar!Wat zal ik vandaageens gaan doen?Iets leuks in ieder gevalEn ik hou op met dat gezuipEr is allang nix meer aanToevallig kan ik dat heel goedKwestie van surfen en laverenBeetje duffe zooi wordt het zoSara kill them all Fijn Water weer eens te lezen!Doedoei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 cathy ik wil er weer instappen madelief goed zo, ga doorsara dat je aan het forum verslaafd raakt is niet erg hoor, zie je graag:D maar snufsnuf mmmmh het ruikt hier een beetje naar stalmest, en ik kom net onder de douche vandaan dus ik kan het niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 morgen marjo, zet 'm op dan en gooi die zooi uit het raam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Morge Marjo; grrrrrrrrr!Surfen en laveren..........scheepje Marjovaar goed vandaag !Zo ga aan de slag, loop al te lummeln vanaf 6 uur dus tijd voor aktie.Dag allemaal, heb een fijne -dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Haha Igor, ja erg hè?Kan best zijn dat jij het helemaal kan ruiken :$Good goan, meissie en thanxxxx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ho stop wach ff, zie bij opening van de draad dat Albert jarig is.Ben jij dat AR ?Zo ja dan: van harte, man!Je schrijft niet vaak meer hier; gaat het goed met je?Zo, nu echt weg.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden