Spring naar bijdragen

Zondag 11 juli


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen,

Ben al uren wakker door het doorslaanvan mijn man,, ik snap best dat ook hij een keer gefrustreerd is maar het voelde niet goed aan! Ik ben positief en ga de dag vrolijk tegemoet Dus wie doet er mee?

Er is nog niemand maar dat komt vanzelf wel.

Kus

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Suusje en Igor,

Goedemorgen.

Vannacht behoorlijk wat regen gehad maar nu is het buiten al behoorlijk aan de temperatuur, zal me een zweetdagje worden.

Zie erg tegen vanavond op als hier een heel stel vrienden voetbal komt kijken.
Dan is het ook moeilijk om op het forum te komen, afijn, zien hoe het loopt.

He, wat een klaagzang en dat terwijl ik vandaag weer aan dag 5 van adb begin.

Nou, ik ga maar eens koffie zetten, misschien helpt dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een kleffe zooi.
De buien lieten op zich wachte, terwijl iedereen hier in de rondte danste van vreugde om storm en onweer bleef het hier bloedwarm, droog en windstil. Tot middernacht, toen kwamen er eindelijk wat buien maar het stelde niet veel voor. Enfin, er is water gevallen en nu nog bewolkt.

Vanmiddag heb ik een BBQ van de club waar ik vrijwilliger ben. Zie daar niet tegenop want ben/was een stille thuisdrinker.
Daarom wel moeite met komende avond. Mss ga ik wel weer niet kijken, net als met de halve finale. Gaf me toen veel rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje begrijp ik dat je niet (meer) kunt slapen om wat er tussen jou en man is gebeurd?
Of houden jullie elkaar wakker? Ben je erg aan het "malen"? Gooi het eruit meid, dat lucht misschien op.
Heb gisteren gelezen dat je je bankpas moest inleveren bij hem, daarna weet ik niet wat er gebeurd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heel goede morgen toegewenst, AdB-ers!

Vannacht 3 uur lang aan èèn stuk door hoosregen gehad, het is nu heerlijk buiten.
Voor de boeren was het nog niet genoeg, ik zag dat ze de sproei-installaties al weer aan hebben staan.
Wat is water toch een belangrijk goedje... ;)

Ik wou eigenlijk alleen maar even melden dat alles hier nog best wel lekker en goed gaat.
Ruim drie jaar geleden een besluit genomen en eindelijk raak ik een beetje los van het verleden.
Het was niet simpel, het was soms niet makkelijk, maar het is het allemaal waard!

Dus de boodschap is: hou vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Water! Hoop en wil ook eens zover komen als jij!
Heb er nu nog moeite mee dat ik me (nog) niet beter voel nu ik niet drink. Sta elke dag met zware koppijn op en heb verder ook nogal wat pijntjes hier en daar. Dat maakt het niet makkelijker want was één van de redenen waarom ik in de alco vluchtte. Tja........de aanhouder wint!

Las aan het einde van de draad gisteren enkele opmerkingen die ik me ook ter harte kan nemen.
Ook ik ben geneigd me te "betrokken" te voelen bij wat er zoal gepost wordt. Plus de basisonzekerheid in mezelf waardoor ik soms denk dat ik niet welkom ben, dat mensen mij afwijzen enz.enz.
Dat dat een persoonlijk emotioneel probleem is ben ik mij terdege bewust. Wordt aan gewerkt, mede dankzij psych maar ook doordat ik gelukkig wat vriendinnen heb die het herkennen.
Er niet "zomaar"mogen zijn, altijd goedkeuring nodig hebben enz.enz.
Enfin, daar is al vaker over gesproken hier.
En mijn verslavingsgevoeligheid, extreem. Kan aan álles verslaafd raken, ook aan gezelschap en dus ook aan het forum. Ook al een oud item gedeeld door vele anderen hier.
Iets nieuws te vertellen?
Ja: hond heeft zich gisteravond heerlijk door de berm liggen rollen en stinkt sindsdien een uur in de wind naar stalmest :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GM hier,

Ik heb maar héél eventjes.... moet rennen.

Sara, natuurlijk hoor jij er ook bij; dom't you worry.
Water, goed dat het okay gaat allemaal.

Igor: doe je nog mee met het pact?

Wens jullie allen een fijne - wat koelere - dag!!
xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggûh!

Zo. Klaar!

Wat zal ik vandaag
eens gaan doen?

Iets leuks in ieder geval
En ik hou op met dat gezuip
Er is allang nix meer aan

Toevallig kan ik dat heel goed
Kwestie van surfen en laveren
Beetje duffe zooi wordt het zo

Sara kill them all :)

Fijn Water weer eens te lezen!

Doedoei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cathy ik wil er weer instappen :)
madelief goed zo, ga door
sara dat je aan het forum verslaafd raakt is niet erg hoor, zie je graag:D maar snufsnuf mmmmh het ruikt hier een beetje naar stalmest, en ik kom net onder de douche vandaan dus ik kan het niet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...