bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Was dat niet een groot wijsgeer Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoi allemaal,Opruimen heeft ook een funktie.Niet voor niets wordt gezegd een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd.Ook ik heb bij mijn verhuizing, vele dozen doorgeworsteld.Herinneringen van de 6 jaar dat we in het buitenland gewoond hebben.ook van toen we pas getrouwd waren,Werkjes van toen de kinderen klein waren.Foto's van vakantie met de hele familie.Je hele leven flits voorbij, zeker als je ook nog je oude dagboeken gaat lezen, die ik tot mijn dertigte heb bijgehouden.Van dat laatste werd ik niet altijd echt vrolijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 wel zachtjes hoor Bol. er beet er een in m'n neus vanmiddag en met die scherpe tandjes weet je het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Jee Wing dit komt akelig dicht bij wat ik vandaag bij de psych besprak:hoe meer ik van me afpel, hoe dichter ik bij de kern komdaar voel ik leegteen die leegteben ikeen volle leegtedie ik ga ontdekkenvoel meastronaut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 hey wil het gaat goed he. houden zo het is het waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ja hoor igor, kleine stapjes lukken me best wel. Hoe staat het met jou ? Al vorderingen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Astronaut!Cathy er is nietsom vast te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Wil ik ben aan het klotsen van al dat water. ben bewust weggegaan vanavond. dus dag 1 heb ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Zo ik ga eens ff lekker onder de douche, aspro nemen want ik heb hoofdpijn. Kan ook niet anders met dit weer. Mensen slaap lekker voor iedereen een rustige nacht toegewenst en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Zo zie ik het ook wel Wing, dat opruimen ook een soort verwerking is.Dat is wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Truste Bol,Hoop dat je hoofdpijn over gaat.Moet zelf eigenlijk ook naar bed, want heel slecht geslapen vannacht.Heftig gesprek gehad met ex.Moeten allebei een nieuw soort balans zien te vinden.Niet gemakkelijk, en dat alles zonder drank he.Praten lijkt dan een stuk moeilijker, maar het verzand ook niet meer in heftige ruzies, en vreselijke katers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Igor: 1 voor deze dag, enneh.........als je een schop onder je ....nodig hebt?Wing ik héb een uitstekende psychologevolgt mij overalen dat is knapwant mijn geest kronkelt, vliegt, kruipt, sluipten zij volgt, dat vind ik ook heel knapen prettigwe zijn altijd samen moena weer zo'n goed gesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 dank je Sara. ik kruip m'n bedje in want om 5 uur wordt ik weer bij de neus genomen. weltrusten allemaal en morgen weer vrolijk op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Slaap lekker Bol, het wordt koeler dus mss minder hoofdpijnkans morgen.Rapilos dat lijkt me zeker niet gemakkelijk.En nu alles nuchter bekeken............ziet het anders uit dan vroeger?Doet het meer of juist minder pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ja Marjozonder zwaartekracht vliegen je de raarste de dingen voorbij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Doe 't maar hènig an Akeleihoud heel rustig huisanders kun je straks niet slapen.Goede avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Sara Akelei, het is fijnje weer te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 igor, g e w e l d i g, meisje. Ik hoor je al klotsen. Super, you've made my day Ben ermee weg frummers. Het zeteltje roept me even, voor het slapen gaan.Nog eentje speciaal voor Desi . Toemmetoch Nighty night, en tot morgen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 halootjes allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Sara,Het doet net zoveel pijn als vroeger, maar ik verstop het niet meer.Gesprekken zonder alcohol, zijn anders, drank versterkt je emoties.Zonder drank moet je ook de vervelende dingen onder ogen zien.Tenminste zo zie ik het.Er hangt geen sluier meer voor.Niet dat het er gemakkelijker op wordt, wel realistischer.Moet ex trouwens ook een dik compliment geven in deze, want drinkt geen druppel meer sinds mijn vertrek,6 maanden geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Heejj..Twinny,Dat is een tijd geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Slaap lekker Will!Het komt er soms heel dichtbij Wingwe lijken wel een danspaar, zij en iksoms leidt zijsoms leidt ikhet is een dans vol onverwachte bewegingenvallen kan ookdan zijn er handen om overeind te helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Ik ervaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 heee twinny,Dat is zeker een tijdje terug.Toen moest je nog verhuizen...Ik hoop toch zo, dat jullie samen de balanskunnen vinden.Daar gaat vaak wel wat aan vooraf en met deze tijd, wil ik je dan ook veel sterkte wensen.Tof hoe je t allemaal doet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden