blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Mupke :Even terugkomend op vanmiddag en vanavond... Heb je mijn uitleg/ mening gelezen ?En kun je je daar wel wat bij indenken ?Mijn gevoel dan he !!! Kan niet voor de ander spreken...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Jane : Sluit me volledig bij je aan...
Mupke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Ik kan het me zo niet herinneren Blondie maar zal zo even terugzoeken.Wat ik nog wel heel goed weet is dat je de afgelopen week een keer meldde dat je ging drinken omdat Bor niet snel genoeg antwoordde op een vraag van jou. Dat zat nog zo zeer in mn hoofd en kwam vandaag weer boven drijven. Vandaar ook dat ik schreef dat jullie elkaar weinig ondersteunen maar elkaar meetrekken de diepte in.Vreselijk vind ik dat.
lady jane Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 jemig nou wordt t engtijd om te gaan slapenjullie mogen wel hier logerenkan dochter ook eens zien dat er mensenzijn die t wel met haar moeder eens zijn:Dik heb trouwens de ideale B&Bgasten nuze willen pas om 10 u ontbijten!weer eens wat anders dan die vroege vogelstruste lieve mensen
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Ik weet het hoorSchaam je nietDe twijfel is herrezenMaar er is een keusAltijd een keusHet is niet nodigAls je luistert naar de wolkennaar de wind..Het gaat zoals het gaatNiemand kan iemandde diepte intrekkenNever!
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Lieve Mupke,Daar was uiteindelijk een andere reden voor dat ik ging drinken... pb ik je zo wel effe over... En ja, was inderdaad niet blij dat Bor inmiddels uitgelogd had maar dat was niet de reden... Kwam misschien wel zo over want heb inderdaad later het bericht gelezen en schrok ervan...Misschien had ik beter een rectificatie op het forum moeten zetten... Maar Bor en ik trekken ons echt aan elkaar op... Maar nu genoeg erover !!!
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Ondanks al het gejammerVergeet ik niet, ik vergeet nietTotdat ik vergeet en alleen nog maar lijk te dromen
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Zo, nog een sigaretje en dan lekker slapen en morgen fris weer op !!!
witte Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Dat is ook een goed idee blondieIk doe ff met je mee
witte Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Jullie ookSlaap lekker allemaal (ondanks de benauwdheid)laterzzzzzzz(ps suusje ik ben ook benieuwd hoe t nu met je is???)
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Ik doe het zelfEn ik weet nietmeer waarom er geen waarom isTrust
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Al die vliegendie lieve vliegenDie me kussen
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Alles is dichtIk ben openAlles is uitTot morgen
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Mooi Hannah!Ik geloof niets meerHoe moet dat nou straksHet kan nooitHet kan niet meerIk ben niet meer ikIk ben niet meer ikNiet ij of ij ij ei
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Wellicht ditWellicht datWellichtnietswellicht welWellichtWie zal het zeggengeen wie die wat zegtDan maar niet!Blablablablabla
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Ik wil helemaalniet pratenKan het niet eensGeen lef..
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Geplaatst 13 juli 2010 Ik heb geen vragener is geen antwoordIk danz da balanzTot nu dan ik kruipHoumevastDat doe ikIk omarm mij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden