Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hahaha kijk mij nou val zomaar binnen foeiiiiiiiii toch, dus ehhh:hallootjes daar was ik weer!Hoi Igor, hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hahaha wat ben je toch een lekker ding hé Darretje. Een foto van mijn pulkplukkie. Ik zal eens kijken of me dat lukt. Moet je ff wachten hoor want het is een gehijs hoor. Momentje:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hallo, Dar!Jammer van de lok Bol, maar is het voor de rest naar tevredenheid?Moet je maar effe ergens anders aan plukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ik ben wisselvallig vandaag maar er blijft een stemmetje zeggen pas op straks is het te laat en komt het verhaal van ex-feestbeest weer om het hoekje gluren en jullie verhalen en vechten tegen de gremlins. en het andere stemmetje wat zegt ach waarom zou je niet wat nemen. (en met blaft pup en wil geknuffeld worden ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Igor tis dus duidelijk at de pup wil: een nuchtere baas die vééééél aandacht geeft !Maar zoals je het omschrijft ken ik het ook heel goed hoor. Dat zijn die rotmomenten waarop je gedachten met je aan de haal gaan. Weg, weg van de pijn, weg van het verdriet..........alleen: we weten maar al te goed dat die er daarna nog net zo hard zijn plús de spijt dat je toch weer gedronken had.Niet doen dus. Ik doe het ook niet en heb geen fijne dag. Zet'm op meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Igor, lieverd!!!Niet aan toe geven!Laat je er niet onder krijgen nu!!Blijf hier, ook al moet je uitrazen ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hey Madelief, hoe gaat-ie?Ik vind het erg knap hoe snel je met behulp van de wekker aan het afbouwen bent!Maar neem geen stappen die je (nog) niet aan kan zou mijn raad zijn.Beter eventueel een poosje stabiliseren dan de kans lopen op een terugval.Je gaat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Nou komt Toos met haar plukkie. Dat dingetje naast haar oor. Dat plukkie.Niks Toos en niks plukkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ik ga even afwassen en zo. ik lees wel mee hoor tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bol: ik krijg een pagina die ik niet snap maar geen foto .Ow heb op pactdraad gezien dat Madelief aan t koken is.Blijf t lastig vinden dat heen en weer geklik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 #$%^%&%^& Ff wachten ff opnieuw:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 http://img138.imageshack.us/gal.php?g=afbeelding096.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dar: ik heb ook nog alco in huis. Maar dat is raar genoeg voor mij geen trigger.Was het de vorige keer ook niet. Misschien is dat persoonlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hahaha Bol: gelukt en ik snap dat je nu wel heel erg moet friemelen Zou de foto straks toch maar weg halen............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 http://img535.imageshack.us/gal.php?g=afbeelding096.jpg :angry: Jesus wat een gepiel zeg ik kan merken dat ik ouder wordt.Zien jullie dat plukkie dat vlak onder mijn oor zit. Nou dat is um. Op de eerste foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hee piepeltjes ik heb ff op buienradar gekeken en maak nu dat ik als de gesmeerde bliksem met de honden ga lopen want er komt hier straks nog wat over en na gisteren durf ik echt geen risico meer te nemen. Gek ik ben er echt een beetje bang van geworden, maar goed.Tot later en voor wie aan tafel schuift: eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Sara, thnx!!Ja ik ga goed tot nu toe!Ook minder ik in de tijd dat ik wel drink.Heb een beetje drukke dag gehad en ben nu echt moe.En ja te hard afbouwen...het kan, ik weet het niet.Tot nu toe gaat het goed en ben ik er best trots op dat het zo goed gaat.Morgen ga ik toch de wekker weer een half uur later zetten.Het word dan half 2.Zolang ik geen ergere klachten krijg dan ik nu heb lichamelijk dan, ga ik er mee door.Jullie helpen mij enorm!!Vandaag had ik het het laatste kwartier moeilijk, maar ben hier gaan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ik heb bier in huis maar daar hou ik niet van (alleen als het bloedje heet is). wiskey krijg ik niet door m'n halsje en een fles sekt (zat in het 'kraampakket') lust ik ook niet. en geloof me als ik het niet lust drink ik het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Igor dat is al een groot voordeel als je dingen niet lust. Ik lust in principe helemaal geen alcohol en bij de eerste paar slokken kwam het weer net zo hard naar boven. Moest echt moeite doen om het binnen te houden. Maar ik wilde met alle geweld zat worden.Ja die Madelieveke gaat als een speer hé? Knap hoor lieverd. Een gouden pluim voor jou. Trouwens voor iedereen, want we doen het allemaal goed. Zolang we bezig blijven met het stoppen of minderen, gaan we goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Nog steeds niets van Suus gehoord. Bah dat zit me niet lekker. Zeker omdat ze vannacht geprobeerd heeft me te bellen. Had ik nu toch maar opgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dar mijn kind gaat inderdaad voor alles. Met haar heb ik vanmorgen een goed gesprek gehad en we gaan er samen voor hebben we afgesproken. Het is zo'n lief kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik ben er ook weer even. Zo over de dag heb ik meegelezen zonder ingelogd te zijn. Vanaf de zijlijn dus.Af en toe kwam bij mij de gedachte op: de lamme helpt de blinde. Maar eigenlijk gaat dat hier niet op. het is meer: de blinde helpt de blinde. En dat gaat niet werken.Bor, Desie en Blondie, jullie hebben elkaar gevonden hier omdat jullie het alledrie reuzemoeilijk hebben. Ik vraag me alleen af of jullie elkaar niet juist versterken in de zin van: wat hebben we het moeilijk en 'dus' is het niet meer dan logisch dat we drinken. Als jullie je aan elkaar kunnen optrekken zou het fijn zijn, maar ik zie dat hier niet gebeuren.@ Borretje: Wanneer je met zoveel boosheid richting BJZ je drie maanden laat opnemen, voorspel ik je nu al dat de uitkomst niet zal zijn dat je zoon thuiskomt. Jeugdzorg heeft deze beslissing genomen omdat je drinkt. Teveel drinkt. En dat is geen goede basis om voor je kind te zorgen. De vinger wijzen naar bjz snap ik niet. Hij is niet voor niks bij je weggehaald toch?Persoonlijk vind ik het ook wat storend. ik heb gisteren iemand gewezen op het forum. En nu zit ik maar te hopen dat ze vandaag niet hier komt want het 'niet-drinken' lijkt één doffe ellende. En dat is het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hallo!Sting goes classic, mooi!En mijn krul wordt pardoeszo'n geinig pijpekrulletje..Verder ben ik depriNiet omdat ik niet drinkHet is het vermaledijdeconceptuele denkenHet is maar goeddat ik dat zieIk herlees watTe snelNu etenWant das ook belangrijkEn nog even bewegenHoi MupkeLekker duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Mupke. Een blinde kan leren om op zijn gevoel te vertrouwen. Sommige blinden hebben dat vertrouwen nog niet omdat ze het gevoel nog niet kennen. Dat is hier niet anders. Ja en het is normaal dat er groepsvorming ontstaat in een grote groep mensen. Ik heb dat in het begin ook gehad. Een soort zielsmaatje.Ik begrijp je wel hoor maar als we alles als een leerproces kunnen zien is het misschien wat makkelijker te accepteren dat mensen nu eenmaal naar sommige anderen toe trekken.Maar ik voel bij jou ergenis. Is dat omdat je niet lekker in je vel zit of is het alleen naar sommigen van het forum.Hoe is het vandaag met jou gegaan? Lukte het een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Mupke, zoals jij het ziet is het toch niet hoor! Althans niet voor mij!Door dit forum ben ik juist gaan "zien"En ik trek mezelf niet op aan een lamme of blinde, maar aan een medemens.Mensen die in dezelfde situatie zitten en elkaar kunnen opbeuren.Dit is juist een weg om elkaar te steunen in elke situatie.Oke de ene dag gaat dat beter dan de andere.Moet toegeven dat ik soms dacht, nu denk ik meer aan de alco dan voorheen.Maar aan de andere kant maakt het me bewuster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden