blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Desi : pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ach, wat maakt het uit, als je maar mooi van binnen bent Bor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Nou Bor!ik wilde net heel blij gaan zeggen dat ik dag heb gemaakten dat ik er eigenlijk heel top uit zie :$lieverd,wat kan jou het bommen hoe je er uit ziet!je hebt me toch een paardeklus verricht vandaagje bent niet weggelopen, niet je kop in het zand gestoken en heel eerlijk geweest naar jezelfach, dat is toch wel een paar dikke ogen waard!!Ik ga nu afsluitenik ga naar moederslaters allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Jij ook bedankt Bor,het was voor mij ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Doe ik!!!!past iedereen op?doe ik het ooknu ga ik snel voordat ik het smoezenboek er weer bij pak.laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Doei Tasseke..... ik pas op.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor : Sprakeloos ? Dat heb ik nog niet meegemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goeiemiddag allemaal!Had vanmorgen ff gelezen en mn om te kijken of Desi en Suus alweer boven water waren.Nu lees ik een heleboel heftige, aangrijpende en ingrijpende zaken.Maar in de grond: GOEDE zaken, hoe pijnlijk ook.Er is al veel over geschreven dus ga ik er verder niet meer over uitwijden.Nu Suusje nog? Iemand iets gehoord?Desi: heb je inmiddels viavia kunnen achterhalen wat je dochter op de draad zoal geschreven heeft?Bor: heel veel sterkte.Blondie: bevallen je dreads? Ben je er happy mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Met de dreads ben ik wel happy hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Als je maar weet dat ik er voor je ben... Gremlins al weggemept of moet ik het effe komen doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Wie heeft er gremlins gesignaleerd?Zijn vast die van mij..........hebben de vlucht genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor : Je bent wel een mens , een lief en fijn mens die vecht voor haar zoontje !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 En blijven meppen he bor, ik doe mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Nou zo te zien zijn ze het bij Bor en Blondie aan het proberen:MEPPEN en hard ook wat het zijn taaie rakkers maar als ik ze weg heb gekregen lukt het jullie ook!Dees: wat ben je aan het doen nu? Kan me voorstellen dat je niet weet waar je het moet zoeken na alles wat er gebeurd, gezegd en geschreven is maar trek je svp niet terug?Fijn dat je hier blijft Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Huh? Desi is uitgelogd.Is nog maar een heel klein groepje hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor : NEE !!!Samen meppen we ze wel weg... Denk aan morgen en wat voor gevoel je dan zult hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dees : Ook jij blijven meppen he !!! En kom zo nog effe melden please !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hm, dit is me te ingewikkeld, er wordt hier een discussie gevoerd maar tegelijk ook op het pact-draadje en ondertussen wordt er op pb's gereageerd. En ik ben al niet zo snel..............Trek me maar ff terug.Kom later nog wel een keer kijken.Wens jullie oprecht heel veel moed en kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ben er nog. Ik heb ff gezogen en gedweild.Ben verschrikkelijk zenuwachtig. Hoe kan ik het in godsnaam nog goed maken met hem na gisteren. Ik kan huilen zo erg vind ik het. Hij is zo'n lieverd. Bah wat ben ik een egoist geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 misschien bewijzen dat je van de alco af kunt blijven en geduld hebben. kom op laat zien dat je het kunt en wilt Dees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ja ik wil het zeker en ga het bewijzen ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Igor hoe gaat het jou af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Originally posted by: SaraNou zo te zien zijn ze het bij Bor en Blondie aan het proberen:MEPPEN en hard ook wat het zijn taaie rakkers maar als ik ze weg heb gekregen lukt het jullie ook!Saar, het zijn geen taaie rakkers hoor, alleen wij worden sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bolletje yes!!!Hey Desi wat ik me nog afvroeg: jij gebruikt toch antabus? Of niet (meer)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Zo Bol is weer terug en ze hebben m'n plukkie toch wat te veel afgeknipt. #$%@ Dat vind ik echt erg maar goed. Blij dat haren groeien.Hey Dees. Weer terug van een moeilijke dag gisteren? Natuurlijk ben je zenuwachtig. Ben maar blij dat je het gevoel voelt want dat betekent dat je het niet weg gedronken hebt. Knap meis.Ja en goed maken met anderen kun je denk ik alleen als je je schouders er op een goeie manier onder zet.Dan moet het een keer lukken meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden