smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Soms is het heeeel goed om in pyama te zitten en op het forum te zijn!En ik ga even verder verven. Sterkte !!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Caro,heb nog even 3 keer terug gelezeninderdaad, mijn foutik heb je verkeerd gelezenik dacht dat je bedoelde dat BJZ niet moest zeuren en hier maar eens moest gluren, dan had dit niet nodig geweest.maar je bedoelde iets anders.sorry maar ik ben ook maar mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dag therapie in een afkickkliniek.Borr waar ga jij dan naartoe met je zoontje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 euhhhh nog één peuk..............zei deze uitstel deskundigeen dan ga ik echt douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ok Dees,een strak plan.maar ga je dan intern of blijf je gewoon thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Betrapt!zit ik weer voor mijzelf in te vullenkom best een tijd dat ik het leer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik ga ma-wo-vrij op er naar toe. 17 weken lang. van s'morgens tot s avonds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dappere krijgersGof or it! :heart:En tevens wil ik vande mogelijkheid gebruikmaken om vast te stellendat er met zowel het hoofdals het hart van Tas helemaalniets mis is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 dat is een mooi begin Deesmaar heb je ook een plan B.?dit soort therapieen bij verslavingsinstanties zijn ook redelijk vrijblijvendals je wilt mag je zo weglopen.Soms kan je een beslissing te snel nemen in een vlaag van verstandverbijstering en dan moet je weer van voren af aan beginnen.een duidelijk plan kan geen kwaad voordat je er aan begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik ga nu ff uitloggen en me met andere dingen bezig houden want het begint me te duizelen van de zenuwen. Ik ben helemaal van slag. tot straks of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Middag saam Igor: Dikke duim op voor jou! Heb er een flink aantal uren ingestoken gisteren en vandaag bij te lezen. Er is al genoeg gezegd dus ik houd me er buiten.Heb tussendoor wel een flinke wandeling gemaakt. Kan nu weer van de pijn bijna niet lopen. Gaat ooit wel weer over De nieuwe meds maken me wel mild naar mezelf. Voel me erg rustig en geniet van momenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Desi,als je van slag bent is het dan niet beter om te blijven hangen hiermischien even op de achtergrond maar niet afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Tas. Ik heb ook de ambulante hulp van GGZ nog achter de hand. Vanavond begin ik met de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 hahaha Marjo,als ik maar niet met mijzelf bezig hoef te zijngna,ik heb nog honderd verdedigingsmechanismes in de aanbieding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goed ik zal niet afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Tida dat is fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 mooi Desi,Ga ervoor!!misschien weet je het nog niet..............maar je kan het echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ok,mijn smoezenboek om hier te blijven hangen..............die heb ik uit!ga nu echt even mijzelf kuizen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Tass:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Tida, hoe komt het dat je zo'n pijn hebt meid?Miss heb ik ergens overheen gelezen... en mildheid naar jezelf kun je gebruiken, i'm shure!Pauze voor het werkpaard.Het wordt mooi, geniet ik van. Hoop dat ik nog een heel stuk verder kom.(ik mag straks een modern badpak kopen van mezelf: zo een met een los bovenstuk/hemdje...beloning!)Heb ik ook al zin in.Tas, lekker onder de douche meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ben er ook weer...Boodschapjes binnen voor de bbq... En nee, geen alco... Weer verse limoenen en citroenen gekocht voor mn eigen gemaakte sapje !!!Bor : Ga ervoor meid !!!Mag ik ook weten waar je opgenomen wordt ? en wanneer ? Kun je aldaar wel op internet of gaan we dan smsen en bellen ??? Weet nu al dat ik je hier giga ga missen soulmate... Wat nu met de 3 musketiers ??? Weet Niwi het al ?Pfffff... Wat een vragen zeg, maar heb gewoon een beetje het gevoel dat er een stukje van mij met je meegaat...Dees : Lieverd, wat is dat nu ? What went wrong ??? Waardoor ben je gisteren voor de bijl gegaan ?Je klonk zoveel positiever dan afgelopen tijd... Sterker !!!Zal je zo mn nummer effe pb-en, dan kun je me evt bellen of sms-en oke ? Zo en nu weer effe een potje janken... Nog niet gedaan vandaag... yeah right!!!Is maar goed dat het niet opvalt met mn zonnebril op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor : Niks laat maar !!! Nu kom je eens een keer voor jezelf op en kies je voor jezelf en je zoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Lieve Bor,Als ik zou kunnen zou ik ook echt met je meegaan... Nu alleen in gedachten en gevoel !!!Zou voor mij ook niet verkeerd zijn... Maar moet er niet aan denken zolang zonder mn kids te moeten zitten... Mijn god, meissie wat zal jij het moeilijk hebben...zo zonder je zoontje en al zo lang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Zo ben er weer ff. Ga dadelijk wel verder met mijn klusjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden