will Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Gooooood Moooornig :musicVermits dat onze ouwe trouwe Julius Ceasar enkele duizenden jaren geleden op deze dag geboren is, vond ik de uitspraak Veni, Vidi, Vici wel van toepassing. Want dit geldt voor velen van ons. De echte overwinnaars zoals Hanneke zo mooi heeft beschreven in een apart draadje. En ze heeft groot gelijk hoor. Onze strijd is misschien één van de hardste en lastigste, maar moet gestreden worden, elke dag opnieuw.Goedemorgen dus, vecht ze en overwin ze Ik ga mijn eerste koffie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Morgu Wil, Mooie dagtitel!Gaat goed met jou he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Toch nog gauw even mededelen dat onze familie zich met eentje heeft uitgebreid.Mijn vrouw haar zus, haar dochter is bevallen (met keizersnee omdat het moest) van een prachtige boeleke, Hailey genaamd. Ze ligt nog wel enkele weken in de couveuze, maar zowel de mama als het kindje stellen het goed. Mijn schoonbroer kwam gisteren de hospitaalkamer binnen met 1,5 bakje bier en je had zijn hoofd moeten zien, toen ik de ice tea vroeg Gaan we dat hier niet vlug ff opdrinken zwagebrother ?? Nee hoor mate, kan nu niet, nu niet, forever niet.Veni, Vidi, Vici Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke pluim Wil .Wat moet dat je een goed gevoel hebben gegeven....En gefeliciteerd met je nichtje uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ja zenne vonneke, ik sta zelfs een beetje paf van mezelf. Geen echte trekmomenten, geen spijt, geen wroeging, en vooral geen katers (buiten dat akkefietje van gisteren dan, maar dat zal wel aan iets anders hebben gelegen).En hoe is het met jou vandaag ?? Goede voorruitzichten ??Moest erg lachen met je onderschrift Je kan de pech maar hebben hé Koffie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Lekker Wil, gaat goed hier. gelukkig niet zo bloedheet meer. vanmorgen eindelijk een beetje afgekoeld..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 goede morgen wil en yvon.Wil gefeliciteerd met je nichtje. (en toch geloof ik dat je hoofdpijn van de paar % kwam )))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ook goeiemorgen Caro En ook goeiemorgen Igor en voor jou: dag 1 zit er op, dag 2 is begonnen, toppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Caro, igor, von, catchDankjewel allemaal, ik heb er nog geen foto's van, maar dat komt nog wel.igor . Het is goed gegaan hé gisteren. Vandaag ga je daar vast en zeker opnieuw in slagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 caro ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 zo, koffie zit er in.... nu rennen richting douche...fijne dag allemaal...jammer dat ik de hulidiging niet kan zien...vanavond de samenvatting dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dag lieve forummers,Goedemorgen, koelemorgen,Even melden dat het hier met adb goed gaat maar met mij wat mindder i.v.m. de hitte. Ik ben er letterlijk wat ziek van.Daarom ben ik nauwelijks op het forum, ik meld me alleen even op het pact om de stand van zaken door te geven.Ik heb mijn onderschrift een beetje aangepast: ik heb er mijn stopdatum ondergezet!Soms kijk ik hier even om het hoekje maar ga pas weer actief meedoen als ik me wat beter voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 goede morgen GG. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor ook al wakker, goede morgen. dees zal wel weer boven water komen vandaag denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Caro, ik wou hebben dat ik je enkele jaren geleden al kende, wat een prachtverhaal over je kinderen zeg. Zoon wordt er 18, kamer altijd een bende, en ik die me er steeds verschrikkelijk druk over kan maken. Ik trek me op aan je verhaal en ga voor de laatste jaren voor zijn bezinning er gebruik van maken.I Feel Good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hoi borretje, misschien nog wat vroeg hé Heb begrepen dat het voor Dees een beetje mis is gelopen (zacht uitgedrukt) gisteren ?Zij mag in elk geval de moed niet opgeven en wij zeker niet in haar.Deesje, je zal dit wel lezen, leer ervan, trek je er aan op. Het kan je best lukken, dat weet ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goede Doe-De-Morgen Lieve Mensen.Geslapen als een Heb nog niet terggelezen, eerst koffie.Vandaag staat de wekker op 1 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Vééééééél lachroom. Ik begin aan mijn tweede bakje en ga vlug beneden wat pc werk verrichten.Vandaag "onze" vrije dag, en T heeft al laten horen dat we er iets fijns van gaan maken. Langzaam aan begint het zijn vruchten af te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Will, gefeliciteerd met je nichtje hoor!En wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan bij jullie!Maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Madelief, hartstikke goed Wil maak er samen een schitterende dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goedesmorregens Wil, Yvonne, Caro, Igor, Borretje, Madelief, Geertje en anderen;) Net uit mijn bedje, lekker geslapen...Hoe is't hier? Wil,Hailey, mooie naam! Gefeliciteerd met je verse nichtje! Ze is vernoemd naar een ster toch?Igor: Gefeliciteerd met je eerste dag! Geertjegeert:Balen dat je zo'n last van de warmte hebt...Het houdt ook nog wel even aan geloof ik (de warmte dan....) Je stopdatum onder bij je handtekening zetten is een goed plan. Mij helpt het in ieder geval al een tijdje en heb hem ook onder in mijn handtekening staan.Borretje:Hoop ook snel iets van Suusje en Desi te horen! Van Desi hebben jullie nog niets gehoord, maar is er van Suus al iets bekend?Madelief:Hoe gaat het meis? Nog steeds een opgaande lijn?Ga er nu 3 wakker maken, kom daarna nog wel even kijken voordat ik naar school fiets. Vandaag mijn vaste ochtend om op school te helpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dankjewel madeliefje. Heb ik het goed dat je elke dag vorderingen maakt. Nog steeds ?? Wat sterk van je, ik wist het wel. Het was de beste zet ooit om hier te komen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hoi Eks, dankjewel, ik dacht dat eerst ook, maar de ster heet Halle Berry, is minder mooi dan het boeleke (euh.... of toch bijna) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hier ook al lang goedemorgen,prima geslapen maar tot 5 uur maar.Is voor mij wat kort, komt wel goed.Caro,Je verhaal over "de liefde" zo noem ik het maar, onderschrijf ik ten zeerste.Maar ik ben een tikkie anders (en denk dat je niet "alles" hoeft los te laten)sommige kinderen hebben nu eenmaal een ouder nodig die "mee helpt sturen"en naarmate ze groter worden, meer gaat afstand nemen, dat wel ja,en verandert van al-wetende-en-bepalende-ouder naar coach-op-afstand.Maar bv. mijn zoon (15,5 jaar) daar is iedereen het over eens,die móet je af en toe een duwtje geven (en veel liefde en knuffels ja).Komt ook door de tijd waarin we leven.Het internet en het gamen zijn waarlijk geen risocoloze bezigheden(en ik laat veel toe hoor)maar ik heb er wel héél veel over gelezenhoewel er nog relatief weinig over bekend is.En het hangt ook erg af van het karakter van het kind,heb je een onzeker, faalangstig, bang, kind,dan kun je dat niet in één keer (ook al is het in alle liefde)loslaten!Een zeker kind, in een sterk vel, kan dat wél.Dus je moet goed naar je kind KIJKEN op afstand,hoeveel sturing heeft pietje nodig, en jantje?en gedoseerd sturen, steeds minder.Daar hoort óók op hun bek gaan bij ja,maar je kunt een kind niet voortdurend op zijn beklaten gaan, en er naast blijven staan.Daarvoor zijn er téveel verhalen bekend vanbv. verslaafde kids, die op hun 26e hun thuiswonenen parasiteren op hun ouders.Dus: ik ben het met je eens JAmaar maak de kanttekening: kan je kind het aan?bv. bij mij moeten ze 1x per week hun bed afhalen en stofzuigenniets mis meevroeg geleerd, oud gedaan,het is 10 minuten werk.En zo leren ze ook dat "taakjes" erbij horen in het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Eks en Will, Ja de beste stap ooit denk ik!Nog steeds verbaasd dat het zo'n impact heeft als je met meerdere mensen kunt pratenen je steun hebt aan elkaar.We gaan ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden