niwi Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 hier gaat alles zijn droge gangetje, tasseke...nu nog een fiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 na zoveel jaar hoef ik me daar toch zorgen om te maken? dat je nat wordt?ik heb hier nog wel een fiets staaneen kinder bakfietstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 ga je je toch zorgen maken, tasseke ??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Goeiemorgen allemaal.Hoe het weer nu is, kan ik me niet voorstellen dat het vanmiddag noodweer wordt:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 oeps,tuurlijk niet!!!dat krijg je met enthousiasme en tel daar een verminderd taalvermogen erbij op.....................krijg je wel eens rare zinnen, die helemaal niemand snaptof de intentie veranderd plotsteling doordat er een woordje ontbreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 morge Witte!!daar moet je ook nog niet aan denken, wat er vanmiddag gaat komennu genieten zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 ook een kunst op zich he...droog genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hiersésé den niwi sé, goed geslapen oude rakker ??Tas, ik weet het, de weg is nog lang en idd er zijn nig veel issues naar boven gekomen, verwijten galore. Maar een beetje beterschap is merkbaar, en daar trek ik me aan op. Ik heb al heel dikwijls gelezen dat het tot een jaar of zelfs 2 kan duren, maar we zien wel. Stap voor stap. Was gisteren echt een "quality" dagje De zaak speelt hier ook een erg grote rol, maar daar moeten we een soort compromis zien te vinden.Niwi, geen fiets ? Mo vent toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 will...als je me nog 1 keer oud noemt......krijg jij van mij een ban... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Doe-de-morgen lieve allemaal Ik zag het weer even staan Madelief Je gaat goed he meis? Geweldig :musicWill fijn om te lezen Will dat er bij jou thuis ook wat ruimte komt, super!!Ik wil iedereen alvast een heerlijke dag wensen, met of zonder regen.......Laten we het verder droog houden Had het gisteren moeilijk, zat op het terras ( even na mijn werk ) en tjonge miste dat wijntje best wel...Maar dappere dodo niet genomen.Moet zo meteen naar mijn werk, ga nog even nalezen dus alvast voor iedereen een SUPERknuff en liefs, maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Gefeliciteerd Wil, dag 19, wie had dat kunnen bedenken.En leuk om te lezen, dat jullie gister zo een leuke relaxte dag hebben gehad.Madelief, je enthousiasme slaat een beetje over op me.Ik weet zeker dat vandaag half 2 je gaat lukken, zet m op!!!BorretjeJou wens ik vandaag ook veel succesmaar eigenlijk wens ik natuurlijk iedereen vandaag succes inclusief mezelf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 goede morgen witte, niwi, fransje.ik ga even buiten aan het werk voordat het weer weer losbarst. ik kijk af en toe wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 wow igor vergeet ik speciaal jou te noemenJij ook veel succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 niwi, jong veulen, hoe is't ? Thanx, witte en Fransje, tja, wie had dat gedacht ? niwi misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Niwi,ik heb nog nooit nat genotendus droog en wel genietenik vindt het een kunst apartmaar uiteindelijk krijgen we alles voor elkaardus ook droog genieten.Will,heeft ook te maken met oude patronen.een tijdje terug was ik zonder melden even aan de boemelbij kennissen geweest, gewoon even wegmaar ik was niet bereikbaar, net zoals vroegerheb ik na twee jaar nog ruzie en ze schreeuwde tegenme dat ik in de kroeg was geweestze was zelfs wezen zoeken.het duurt lang voordat die oude patronen vergeten en vergeven zijn.denk zelfs dat vergeten niet lukt.hoe hard ook, nu kan ik het wel begrijpentuurlijk doet het pijn, maar ik mag niet de pijn vergeten van die kleinebest moeilijk, want ook tijdens het stoppen stel je jezelf voorop en vergeet je snel je omgevingen als je een tijdje verder bent.........dan wil je geen oude koeien uit de sloot halenmaar het moet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Goedemorgen allen:)Hier hebben de kinderen vandaag vrij, kon dus "uitslapen" Vanmiddag naar de tandarts...Las net dat ze fikse buien voorspellen rond die tijd. Wordt dus nog gezellig op de fiets...Fijne woensdag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Jij ook Doe-De-Morgen Fransje, knap van je dat je het droog hebt gehouden! Jij ook een fijne dag hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 wat had ik nu weer gedacht, will ??...btw: een jong veulen...dat voor de 1e keer in de wei komt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hey Witte, las even over je heen, solly!!!!!!!Maar fijn dat het overslaat op jou! Het gaat ons lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 morge fransje en ekstertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hee ekstertje, jou tref ik bijna nooit online aanIk vind het zo leuk om te zien dat jij ook altijd voor iedereen een mooi woordje over hebtIk wens je veel sterkte bij de tandarts en met het weer (dat laatste vooral ook voor mezelf:) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 tjah...tasseke....ik heb ook wel genoten toen ik nog dronk....maar die mooie momenten wegen zeker niet op tegen de ellende van de drank die ik meegemaakt heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Geeft niet hoor Madelief, dat kan hier gebeurenEnne het gaat ons zeker lukken!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ha Ekstertje!Sterkte bij de tandarts!Ben al jaren niet geweest, durfde niet met een kegel in die stoel.Nu ga ik denk ik toch een afspraak maken........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 He zit ik net zo lekker wakker te wordentikt die rot klok zo hard door.Ik moet ervandoorMaak er allemaal een goeie dag van voor jezelf vandaag!!Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden