Spring naar bijdragen

14 juli 2010


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 433
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hier, Zuid-oost zo ongeveer (hoe noemen jullie iets onder Eindhoven), is het alweer bijna over denk ik.

Maar echt wel serieus geweest, terwijl ik hier zat te typen vlogen er echt dingen door de lucht buiten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb (of dacht dat ik had) een beetje vakantie en dan droppen ze nen hoop kids op m'n dak.

Mijn vriend en ook papa van een deel neemt totaal geen verantwoordelijkheid (ook niet financieel),
en de buren vinden het natuurlijk ook prima dat ik de hamburgers betaal!

Heb eergisteren heel boos STOP geroepen! Goed voor de buren maarniet voor de mannen van mijn partner en z'n ex. die geen van beiden ook maar enige moeite doen!!

Zelfs de neefjes van mijn ex en de dochter van mijn ex worden hier gedropt!!

Langs de ene kant denk ik ok het zijn kids van hun tijd en zij kunnen der ook niet aandoen, maar aan de andere kant.....................

Siezo, mijne kleine wee klaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier al weer terug een stukje blauw.

Iemand een tip voor wat te doen met buurkinderen van wie de mama/papa ze zou komen halen om18h. en nu niet de tel. beantwoorden en niet thuis zijn???????

Weeral maar hier laten eten en slapen?????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, in en uit ademen, restjes hamburger eten.

Ze wonen idd. te ver en kunnen niet op straat blijven.

Heb al es een keertje school gewaarschuwd. Die konden niks doen zonder BJZ. Daar pas ik dan weer voor.

Vorige vakantie hebben ze hier met z'n vieren zowat full-time door gebracht. Wat ook inhield, ik met mijn kids naar pretpark ook betalen voor hun of mijn kids ook niet gaan.

Nu ben ik heel sociaal begaan met mijn mede leefwerelders maar IK krijg hier geen subsidies voor!!

En het ergste is idd. niet hier waar dan, de straat??

Allez genoeg gezeurd alweer, een oplossing zoeken dan maar weer!

Ps, ik heb er twee en nu is de oudste van mijn vriend ook hieris dus drie en de 1,5 jarige dochter van mijn ex. vriend is ook vaak hier. Subsidies aanvragen om een creche te openen, in mijn vrije tijd???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...