igor Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Wil wat zul jij je rot gevoeld hebben, als ze zo zou moeten eindigen foei. gelukkig is ze er nog, geef ze maar een dikke knuffel van me.
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ja hoor Marjo, het is net of ik het veel harder voel allemaal. Tot voor kort had ik me nu al deftig verdooft, zonder twijfel.Beter zo !
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ja igor, ben best bereid ze af te staan, ze heeft er de leeftijd voor, maar niet op deze manier, niet zo.Ik heb ze nu vast en aai ze even extra voor je
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Will hoe oud was ze ongeveer toen je haar vond? Soms zie je dat moederkatten jongen die niet zo sterk zijn, of waar iets mee aan de hand is, gaan verslepen, om dood te gaan. Dat zou betekenen dat jij leven dik en dubbel gered hebt. Eigenlijk had ze gewoon dood moeten zijn. Dat dit nu jou overkomt daar kun je haar dankbaar voor zijn want indirect leert zij jou om met deze soort gevoelens om te gaan. Geweldig. Ze doet iets terug voor je. Dieren komen niet zo maar in iemands leven, daar is altijd een rede voor.
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Geen idee bolletje, ik schat zo'n week of 4 tot 6. Ze hong vol vet, had parasieten (kleine spinnetjes) in haar oortjes en graatmager (zoals ze altijd al gebleven is).Ze heeft me in mijn drugsverleden zo dikwijls bijgestaan, zo veel gegeven, zo lief geweest. Ik zou ze eeuwig willen bijhouden.Ze heeft ooit eens 1 volledige week aan een baxter moeten liggen in het dierenhospitaal. Hartverscheurend was dat. Maar ook daar is ze goed doorgekomen. Nu loopt ze al jaren met een scheef kopje rond, van haar laatste hersenattakje. Maar lief dat ze is, niet normaal
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Bolletje,Mee eens! Zonder mijn dieren had ik het niet geweten......Klinkt raar, maar toch wel waar.Ze zijn van mij afhankelijk in zekere zin.Je weet dat, hoe diep je ook zit.
igor Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Wil dat zo'n klein beestje zoveel voor je kan betekenen he . ik ken het.
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Hoe zit het met Alf eigenlijk ?? Alfieeee, alles okay kerel ??
druppeltje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Zo er weer tegen aan want lag plat maar geeft niet want de vechtlust is er. Nu huppeltrutje uit maar niet zonder te zeggen dat ik vreselijk veel om je geeF Morjo. Ja om allemaal wel maar Marjo is heel speciaal want dendert door het leven met ups en downs. Caro is ook heel speciaal en jullie allemaal dus zoals gewoonlijk druk ik me weer eens niet goed uit.Trusten voor strakjes want tutje wil er uit.
Beate Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 hoi lieve mensen, ik val met de deur in huis...wat vinden jullie van al die hulpprogramma's die de ONDERLIGGENDE problemen/trauma's e.d. ..Ok, die programmas dus die dat allemaal eventjes gaan oplossen voor een ieder!! Denk ik: EN DAN???? blijft de verslaving!!! Dat is zo. Waarom ik zoveel wil drinken is voor mij niet belangrijk, ik wil gewoon stoppen. Bedoel, help me bij mn verslaving! ga niet mn jeugd ook nog eens doorspitten....moet ik nog meer drinken!!
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ja is zeker zo, madeliefje en igor. Dierenliefde kan toch zo puur zijn hé
kruimel Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Wat vervelend Wil zo,n dag. Toch fijn dat het je eigen kat niet is.Sorry, ik lees nu heel veel emoties en moet zeggen het spreekt me niet zo aan.Ik heb vroeger en ook toen de kinderen klein waren veel huisdieren gehad. En altijd gingen ze dood.Gelukkig leven wij mensen meestal langer dan onze huisdieren.Dit is leven, het geeft verdriet en fijn dat je op deze site gehoor en medeleven vindt.
Beate Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Oh nou, krijg nog visite! die zal snel wegwezen, want ik heb niks te drinken in huis. maar dag! to later of morgen
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ja kruimel, het gaat hand in hand, en dat weten we op voorhand. Toch elke keer die pijn moeten doorstaan.Alternatief is geen huisdieren meer nemen. Maar dan heb je weer die leegte die alleen je trouwe vriend zo kan opvullen hé Komt nog bij dat het bijna de tweede keer is dat ik een viervoeter heb moeten afgeven. Alles kwam terugbig deja vu gevoel !
igor Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 juli 2010 beate nu nog visite?Wil Alf is toch met vakantie
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Wil ik weet niet hoe het met vriend Alf is. Ik weet ook niet hoelang hij op vakantie blijft. Maar als hij en M. het maar naar hun zin hebben. Ik ben wel heel benieuwd als hij terug komt of hij fijne verhalen heeft.Lieverds ik ga weer stoppen voor vandaag. Een mooie afsuiting van de dag. Zo'n verhaal van Will.Mensen trusten allemaal en tot morgen weer.
igor Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 juli 2010 ik ga naar bed, weltrusten allemaal en morgen gezond weer op.ik word waarschijnlijk weer vroeg wakker geknabbeld (ik zie er niet zo uit met al die nageltjes in m'n gezicht)
will Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik ga me ook even bezinnen op de zetel, morgen weer vroeg op. Ik kijk al uit naar de zonsopgang. Alweer een dankbare dag zal zich dan aanbieden. Sayonara iedereen
kruimel Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Oke Will, ik probeer een beetje in te voelen. Heb al heel wat dieren moeten afstaan aan het hiernamaals. Ben een boerendochter. Dus dat dieren dood gingen hoorde bij het leven.Misschien dat ik er zodoende wat minder emotioneel onder was. Nu geen huisdieren meer. Geeft meer vrijheid. Zo nu en dan een leasehond van m,n zoon. Harstikke leuk.Heerlijk een eind wandelen.Maar bij jou zit de schrik er nog goed in begrijp ik. Sterkte en hou het droog, want morgen als je op de dag van vandaag terug kijk wordt het vast nog moeilijk.
kruimel Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ben het met Hannah eens. Steeds meer mensen in mijn omgeving worden ziek, vaak ernstig en overlijden.Ik heb regelmatig een begrafenis van een dierbare of iemand die iets verder van me afstond/staat.En dan ik, voor zover ik weet kern gezond, ondanks de aanslag die ik op m,n lijf gepleegd heb.
kruimel Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik geloof dat iedereen z,n bedje heeft opgezocht, ga ik ook maar don.Welterusten
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Slaap wel allemaal!Het is goed gegaan vandaag.
blondie6173 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Lieve Wil, wat een verschrikkelijke ervaring zeg, kan me er zoveel bij voorstellen...Zou ook niet meer zonder mn huisdiertjes kunnen, en nog steeds is een van mn poezen vermist...Heb er een hard hoofd in dat ik haar nog terug zal zien, maar heb de hoop dat een of andere gek haar in huis heeft genomen...Blijkt namelijk de 4e kat al die verdwenen is na 2 maanden...Troost voor jou misschien dat jij ook die andere kat/poes een waardig afscheid hebt gegeven en blij dat Bamza weer terug is... Knuffel hem/haar maar even lekker !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden