Tortilla Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ik hoor 'm...Een heel verhaal geschreven,maar weer verwijderd.Alegria!Het doet er niet toe,of juist wel:).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Het is hetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 De nacht is nog langschepen blijven varenben even leeg nu, teveel sores rond mijn koppie.Morgen erg slechte dag verwacht.Waar is will toch naartoe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Will is!Ik zou die schepenwel eens willen aanschouwendaaro in AntwerpenWerp een mier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Bootje staat klaar, kom maar af, make my night of bedoel je op foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ik gaGewoon naar bedEen bednaar het schijntfrisDus ik duikJoehoe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ik ga ook even horizontaal, misschien toch niet zo'n slechte job ?Nighty Night Marge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Alf!Gewone jongenNiet te pakkenHoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Slaap lekker Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Parfum plakt aan de huidJe kan er een naam bij verzinnenMaar ik herinnermij de geurDie de woorden en beeldenaanstuwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Maar het is nietsGewoon een herinnering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Het iszondermet elkaarIk eeteen koude loempialekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden