Tortilla Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Nee, Yvon, ik dacht niet dat je had gedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Von Laat je niet vangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 goedenavond,een analystishe blik op het levenmaakt zomaar dat ik al twee uur aan het lezen bengaf veel inzichtenechter heb ik inhoudelijk nog geen kennis genomen van de aangeboden infowellicht dat morgen mijn andere hersenhelft het overneemtwie weetin ieder geval wilde ik even welterusten zeggenvoor mij is het echt bedtijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Tortilla, pactdraadje is voor iedereen hoor, ook als je doel is te minderen...BTW. Vind het oke dat er voor sommige gebande onder ons een chat is om elkaar toch nog zo af en toe te spreken, maar kan me het onveilige gevoel van Tortilla wel voorstellen...Verwijzingen naar de chat lijkt me verstandiger om dat naar elkaar toe dan te doen via PB...Wat is dat toch met de PB, waarom daar niet vaker gebruik van wordt gemaakt snap ik geen snars van, vooral met heen en weer discussies van chat naar forum en terug...Vat dit niet op als een aanval please... Het is goed bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik zou het dan wel heel prettig vinden als je een 'qote' van een onaardige opmerking van mij zou kunnen neerzetten Tort..... Ben me werkelijk van geen kwaad bewust. Misschien het feit dat ik Fleur virtueel omhelsde??? Wat is daar fout mee? Dat zou werkelijk het enige kunnen zijn. Maar ook hier heb ik op een andere draad al aangegeven dat ik haar mis.... werd me ook niet kwalijk genomen. Dus, vertel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Euh Tortilla, je rukt nu de conversatie volledig uit de context !! Wil je, als je dan toch gaat quoten, het gehele plaatje laten zien, van begin tot eind ??*Hier ga ik gewoon heel even mee lachen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Sorry tort, lees nu nogmaals jou posting van 00.38.. te grof voor woorden. zou ik voor naar de moderator kunnen mailen, maar doe het niet, vind dit echt zielig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hihi Tas... lekker slapen hoor. Ben ook veel later dan ik normaal te bed ga om het sjiek uit te drukken.Ik denk dat het tijd wordt om mijn hersenhelften beide even uit te schakelen Oh lord... partner zit naar een verschrikkelijk irritante vechtfilm te kijken... qua geluid dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Vonneke, daar hebben ze headsetjes voor uitgevonden hé. Zitten lekker warm rond je oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Met alle respect blondie, maar de beschuldiging die ik van tort in mijn schoenen krijg geschoven is te gek voor woorden, wat nou onveilig??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Tortilla, waar zit jij eigenlijk mee ?* Ghooooooosse Frabbaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Jammer , ook mijn reactie staat er inmiddels.En ik neem er niets van terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Awel, nu ben ik eens curieus naar de reactie van onze "chef" sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Heb al gelezen jet Stuur je morgen een mooie terug hoor. Roeien dus ?? Boeiend en zwaar geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik moet gaan uitrukken. Ship Ahoyyyy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Wat ik alleen maar bedoel Yvon is dat het niet zo fijn is en dat het voor sommigen een onveilig gevoel kan geven als hier geschreven wordt over zaken die op de chat zijn besproken... (schrijven ze ook over mij ?) en andersom...Beschuldig niemand, maar zou dat zoveel moeite kosten om via PB zaken te bespreken die in de chat zijn aangekaart...Sorry, kan zelf ook op de chat, maar doe er niet aan mee, net als dat Tortilla net zei dat ze dit forum en de chat niet gaat combineren... Laat ik zo zeggen haar mixed feelings die herken ik en zo lees ik het berichtje van haar...Ga nu mn mandje opzoeken...Yvon Pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Net terug van krullebolWas weer leuk. Hij was niet aan het drinken. Dat is te gek voor mij. Vind het best hoor, als hij wat drinkt maar ook wel fijn om te weten dat hij er dus geen moeite mee heeft om niet te drinken. Een dikke +En dat ie om de hoek woont is ook een dikke +En nog meer ++++++++++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Nu afsluiten, nog even tot rust komen en dan met een asperientje naar bed. Gloei een beetje en deze gloei komt niet van krullebol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ik ga ook afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hee madmen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Luister!Alegria! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Prachtig, heb ze eens bezig gezien.Wondere wereld, wou dat ik was blijven hangen daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden