Madelief Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Goedemorgen allemaal!!!Ga nu mijn bed opzoeken. Dus nog geen koffie nu!Heb een fantastische avond gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Anan!Slof..slof..Ja , ik kom alKoffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Gesignaleerd!De merel!Eerst naar buitenHihi, mooi!Rare vogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Tsjongejonge denk ik ook eens een keer het draadje te kunnen openen... niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 We beginnen opnieuwGewoon negeren, deze draad!Doe maar van doe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hee Igor, goedemorgenIk vind jou juist leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 knibbelknabbelneusjelikjepootjesingezichthapjeindeneusspeeltijdetenjammie5.00wakkerwordtijdgoede morgen allemaal. het heeft hier lekker geregend. wat ben ik blij dat ik twee pups heb genomen, jeetje wat een energie hebben die. druk achter elkaar aan het rennen en elkaar bespringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 hoi marjo, heb je niet geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wel verdraait, dat zou ik ook aan jou kunnen vragen hé igor ??Iedereen een nachtelijk week-end gehad of zo ??Heelrijk geslapen (afin heerlijk), en vroeg uit bed om te gaan werken. Vlug mijn eten klaarnemen en ik spring op mijn ijzeren ros.GOEDEMORGEN IEDEREEN !!!! THIS IS YOUR WAKE UP CALL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Grmph, blijkbaar is iedereen weg behalve Caro. goedemorgen zingende Carolientje Ik hoe de koffie met lach-room te goed tot ik op het werk aankom, goed ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Okay, ik ga nu vertrekken, see you in a few minutes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 goede morgen Wil. tja dat krijg je met 'kleine kinderen' 5 uur wakker worden plassen spelen eten en na 1.5 uur zijn ze moe en nu slapen ze als marmotjes:D en ik ben 'klaar wakker'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 caro ook al wakker, goede morgen. koffie heb ik al op, ga nu even vitamientjes uitwringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hee! De poes is terug!Jij wat geslapen Igor?Ik niet nee, dus datbetekent goed oplettenvandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik let nu al niet opIgor weer wegEn goedemorgen Dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 :$ ja heb geslapen, had weer teveel op.kon je niet slapen marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Dar ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Dat had ik begrepenRustig aan dan hè!Ja, het had natuurlijkbest gekund, maar ikdeed het niet Soi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 OkeeDag makenToedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 ik zal me eens even wassen en strijken krijg zo kraamvisite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Heb Caro niet gelezen..spijtig..misschien komt ze nog binnen.Las ik gisteren nog ff door, hoor ik iemand mekkeren? Woman had het vast op mij Ik denk elke avond dat ik in een kroeg zit meid..Miste het punt denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Zou drupje ok zijn? Vraag het me af...Bloeden klinkt niet alles Hey die wil! Dag negen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Goede morgen allemaal,Wat zijn we kwetsbaar,oud of nieuwe forummer,nog of niet meer drinkend,dacht ik tijdens het lezen.Laten we zacht zijn met elkaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hoi marjo, niet geslapen, is voor mij een zeer kwaad moment tot voor kort. Hoop dat je het goed doorkomt.Igor, je krijgt er heel wat voor in de plaats hé, met je pups. Nog even doorzetten meisje, het einde is in zicht, geloof me Fleurtje, Dar, dikke ochtend:sun:, goeiemorgend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Kore, jij ook natuurlijk hé (wat gaat het soms snel)Ja fleur, dag 9, mijn vorig record, maar nu met een hulpmiddel, en het gaat goed, erg goed zelfs. Wou dat ik dat van de rest ook kon zeggen, maar ik heb geduld, veel geduld.Ga je nar de koers kijken vandaag ?? Ze passeert in de buurt hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden