fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Denk dat je bekkie verkeerd las blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hmm, weer een rumoerig avondje gemist blijkbaar ?? Bekkie in da house ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Niet meer will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Nog veel volk precies hé, zo laat. Weinig reactie wel.Iedereen wat moe of zo ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 En schrijft fleurtje dan alleen Wing ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 weltrusten allemaalik ga afsluitenlaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Op basis van wat besluit je dit juist wing?Ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Slaap ze witte, ik heb je toch niet weggejaagd ? xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Cho, het is hemels buiten te zitten met laptop op terrasje. Zachte nacht. Drankvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Morgen werken fleur ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ben goed in metaforen ik wens ze enkel niet te gebruiken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Neee de will se (ofzoiets)Zo erg is t bij lange na niet, dat jij mij weg krijgt hier;)Moet wel een hele goeie zijn hoor, die mij hier weg krijgtKomt hooguit voor dat ik eerder afsluit.Maar nu gewoon moe en geen zin in meer.Nu echt weg duslaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Kijk daar ontgaat me dus de positieve benadering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Maar nee will...ik zit de hele week met de tieners Straks loop ik ook nog in korte broekjes en oorbellen tot op mijn tenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Jaja witte you're learning Slaap ze Jane, ik lees je morgen wel Metaforen ? Hmmm, ik niet, heb een te grote fantasie en maak er soms totaal andere dingen mee dan die er worden bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Euh ? Heb ik iets gezegd van besluiten ?? Never mind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Zolang je maar niet met piercings begint hé Niet dat ik er iets op tegen heb hoor........op een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Je zegt net dat ik communicatief niet handig ben wing..Daarna zeg je je zal wel zien waar dit toe leidt.Wat verwacht je dan? Waar ging ik dan de mist in? Want lijkt dat je daar op doelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Mist ? Met zo'n open hemel ? Nahhh, denk het niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik zit gewoon onder de sterretjes. Prachtig gewoon ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Op het balkon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Tja, balkon...... je kan er bijna minivoetbal op spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 pochen ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Heb temestake genomen, voel me kalm.Ik zie éne zekere Marcelleke verschijnen. Welcome dude Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden