Soothe Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dit is het uitgelezen moment om het moede hoofd neer te vleien.Wat een pathetische toestanden. Niet sfeer verhogend!Mensen welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Over wie hebben we het juist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Loop ik hier ff met een fijn gevoel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Bekkie, ben ik dan ook uit de gratie ? Anders uitleg via pb ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 jaa yalala ik was er ook nog ff.En ik ben heel blij te lezen dat je na je jankbui ook weer wat lach op je gezicht hebt gekregen hier van het forum, eerder op de avond.Daar is het frum dan toch weer goed voor en ook voor bedoeld.Knap trouwens dat je nog helemaal droog staat!!!Jaaa Dhendro zo voel ik het ookeen woord dat mij ook past.Het is echt heel TOF dat alles nu andersom werkt.Mooi he dat we steeds verder komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ik krijg last van hangluikjes jongens!ppppfffff!!!!!!!!eindelijk!zal het dan echt gaan gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Gelijk je bed in dan Yalalawant voor je t weet ben je weer over je slaap heenen lig je weer uren te malen....Ik hoop in ieder geval dat je hersens even in de ruststand gaan staan vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ja Witte,ondanks alle ellende droog!Wie had dat ooit gedacht he!Ikke niet kan ik je wel zeggen!Normaal was ik allang lam geweest denk ik,had ik in ieder geval m,n gevoelens weg gedronken.Tijdelijk dan he,ze komen altijd weer terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wing, ik kan me voorstellen dat een bloeiende Magnolia vanaf 6 meter je een blik in een mooie wereld toont.Tuurlijk wennen we aan het mij zijn; het is als thuiskomen in een warm nest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Nope, Ya Effe flabbergasted door je pb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ja wat dhendro en ik eerder op de avond schreven idd.Lamgeslagen gaan liggen en jezelf heeel zielig gaan vindenzodat je weer van jezelf mag gaan drinken.Daarom vind ik t super knap van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Zo jammer he... Dat de sfeer nu weer zo low is...Dan maar een kleuterklasje, ja Bekkie...Neem je deze opmerking en meerdere zeker wel kwalijk !!!PB idee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 sorry blondie,was niet m,n bedoeling!Dikke kus voor jou!Komt ie...................... VANGEN!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ga nu ook uitloggen en nog effe dierbaren checken op msn...Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Yep Witte, mogelijkheden, keuzes, vrijYou are most welcome Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Yayala, mooi, goed van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 de neiging is er soms nog wel hoor maar ik sta erboven!Ben zoveel gegroeid wat dat betreft de afgelopen maanden!PROUD TO BE ME!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Thats the spirit yalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 maar voor nu geef ik het op voor vandaag!Welterusten allemaal!sweet dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 truste yalala:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Piep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hee will alle boten gelost in belgie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fijn antwoord wing..like always Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ha die will! xxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Geen boten vandaag. Woensdagnacht pas.Iedereen hier aanwezig Beter laat dan nooit hé ?Fleurtje, it's good to see you back Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden