PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Thanks lieve Bol!Heb jullie ook gemist!Heb het zwaar vandaar dat ik even binnen kom wippen hier!Even wat afleiding is goed voor me!Met jou ook alles goed?Wat een hoop nieuwe hier zeg!Welkom allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Oei das minder meis. Wil je daar iets over kwijt? Kunnen we je ergens mee helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ach Bol,kon iemand me er maar mee helpen,gewoon wat afleiding ben ik al blij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 zooo veel mensen wer terug.Hoe was je vakantie yalala, heb je t leuk en droog gehad??Pippppppppie, leuk jou weer is te lezenFleurtje welkom backPoging zoveel en lililili van harte welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Waar zouden we me kunnen helpen dan. Je schrijft kon iemand me maar helpen. Heb je een beetje een terugslag van de brand? Waardoor zit je niet lekker in je velletje? Als je er liever niet over wilt praten dan geef het maar aan hoor:heart:Hey daar is Witje ook. Hoi hoi meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Heeeee witte,tja vakantie.....kunnen we het beter niet over hebben!Wij zaten midden in die limburgse storm!Wat een hel zeg!Zo hard,zo eng!Gelukkig niks ernstigs maar echt dood en doodeng!en na 5 dagen moesten we alweer naar huis door omstandigheden vandaar dat ik alweer terug ben!Met jou alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 heee bolletje:present:Alles goed met je?Ik hoop dat je net zo een zonninge dag hebt als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lililulu Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 d'as gappig wat je zegt wingchun, heb 2 keer het boek van Allen Carr gelezen, stoppen met alcohol. Ik moet zeggen dat ik dan wel 2 x voor een paar maanden gestopt ben. over het wel of niet lekker vind ik echt erg moeilijk, als je verder denkt, hij schrijft dat we aan een vieze smaak wennen dat wij helemaal niet lekker vinden maar als je terug denkt over je jeugd, moest je ook " wennen " om de vis, vlees. groenten smaak. ....wat is wel of niet lekker???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 prima yalalaHe, verdorrie ik had zo gehoopt dat jij en je hubbie en kidzeen lekkere heerlijke vakantie hadden.Daar hadden jullie wel recht op, na wat er gebeurd is.Maar helaals dat hebben we niet in de hand he.Gaat t wel weer wat beter met jullie prive?Ik ben heerlijk op de moestuin geweest ff lekker aarde, letterlijk en figuurlijk.Heerlijk van de zon genoten en zo af en toe alles wat niet tussende groente en bloemen hoorde weggeplukt.maar alles in stand super relaxKortom een heerlijke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Heej Ya dat is triest en zo klink je ook. Fijn dat je hier ff afleiding zoekt. Sterkte hoor.Witte je lijkt sterk, fijn te lezen. Hoop dat het zo ook is met je maar denk het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Helemaal gelijk druppeltje!Tis bijna eng, zolang als ik me al goed voel.Maar zal wel t resultaat zijn van hard werken ofzoiets;)Ik hoop in ieder geval dat jij je ook zo lekker gaat voelenals je dicht in de buurt van Caro ziten je mega grote pand verlaten hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Zo, yoga was zwaar maar prettig. Nu een hapje eten denk noedels met een gekookt eitje. veel meer heb ik niet in huis. Ben al lekker afgevallen door die warme dagen en een nieuwe man met krulletjes in mn leven Nog even en ik moet alweer oppassen dat ik niet te dun word haha. Nee hoor, dat duurt nog wel even. En ik blijf lekker mn bak ijs eten elke avond want dat houdt me mooi van de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Voel me ook triest drup,maar fijn dat jullie er even zijn!en ach die vakantie.........die halen we wel weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 moeten we wel of niet vragen naar de reden van je trieste gevoel Yalala??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 lekker genieten witte!Elke dag weer he!Ook van de kleine dingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 kwam hierheen om wat afleiding,had voor mezelf bedacht net te doen of er niks aan de hand is maar lukt niet echt geloof ik he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 alleen maar van de kleine dingenwant volgens mij zit juist daar een klein beetje geluksgevoel in...Neem nou dit weer, ik vind t echt een kadootje hooren jou hoef ik niks te zeggen over het weer, bijna je hele vakantie in de regen pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Nee, en soms is t ook gewoon ff goed hoor, om je een beetje verdrietig te voelen en dat ook echt te voelen, ipv daar over heen te stappenzoals we vroeger wel deden met een lekkere volle borrel.Nu tijd om echt ff je verdriet te voelen dus...Zit t maar uit, want geloof me er komt altijd weer een einde aan.Hoe rot je je soms ook kan voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 ik ben zo terugmoet heel even weg vandaar geen reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Witte je bent een geweldig lief mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wing Bingo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ben blij voor je Witte dat je je zo goed voelt. Vasthouden dus.Ja de woning bij Caro zit er nu echt aan te komen en idd deze grote toko uit. Vind het best wel moeilijk dit veilige wereldje te verlaten met al zijn herinneringen en spullen waar ik afstand van moet doen. Van de andere kant een nieuw leven en hoef ik geen trapen meer te lopen wat bijna niet meer gaat. Een flat op de begane grond met een betegelde tuin aan het water aan het einde van een park waar vind je die? Nou ik wel dus, nee Caro heeft hem gevonden want die wist al lang dat dit precies iets voor mij was. Het is een koopflat dus kon hem niet eerder kopen voordat mijn huis verkocht was. Twee jaar angst gehad dat iemand anders hem kocht maar nee leek dus voor mij bestemd. Ya jammer dat je je zo triest voelt maar praat als vanouds gewoon lekker mee en als je er iets over kwijt wilt horen we het wel en zo niet ook kee. Hoe gaat het met je dochtertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleurtje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blij dat je weer terug bent...Ya : wat verschrikkelijk om na de afgelopen tijd (brand) weer in zo'n ramp terecht te komen... Zoek maar lekker je afleiding hier, Hoop dat ik je van enige steun kan zijn in die afleiding...Lililulu : Ja, wat is lekker en wat is vies ? Voor mij was bij een uitglijder de eerste die ik nam ook niet lekker, maar kon toch niet stoppen... Dat heet nu verslaving !!!Eerste niet nemen, dan kun je ook niet uitglijden is mijn motto nu...En neem van mij aan dat de dagen dat ik niet drink veel minder saai,suf en duf bij mij zijn...Energie neemt toe, doe veel meer met mn leven en lig niet de gehele dag laveloos op de bank !!! Zeker niet saai dus, bruis weer van energie !!! Ping : Had je al welkom geheten op het pactdraadje, je gaat goed zeg, dag 1 al weer bijna om... Op naar dag 2 !!!En blijf lekker schrijven hier !!! Unknown : Jij ook welkom !!! Moeilijk he om te stoppen en het doorbreken van de gewoonte, maar moet zeggen dat ik je bewonder om je moed en inzicht dat je nu zo jong al het inziet dat je een probleem hebt...Laat je nu niet meetrekken in die afgrond, zet die Martini weg en nog beter spoel hem weg en blijf meeschrijven hier !!!Herken heel veel van je schrijven over het in de steek laten van vrienden bij het aangaan van een relatie (al ben ik nu met mn 37 jaar iets wijzer geworden)Denk dat er veel mn vrouwen zijn die deze valkuil hebben... Het zichzelf wegcijferen !!!Maar Lieverd, je bent nog jong en je weet zeker dat je genoeg veerkracht hebt om weer nieuwe vriendschappen aan te gaan... al heb je er nu misschien geen zin of behoefte aan (met de drank die nu je vriend lijkt te zijn)Afijn, lang verhaal geworden, maar hoop dat je er iets aan hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Zooo daar was ik weerwas niet op de vlucht,moest echt even wegThanks voor jullie lieve reacties!Blondie m,n meisje gaat prima!enne...mooie leeftijd!Ik ben eergisteren 37 geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dat klinkt goed dat je huis voor jou bestemd is drup.Misschien helpt het ook daadwerkelijk als je er met die insteek naar toe gaat verhuizen.En natuurlijk tijd nemen of goed afscheid te nemen he van je ouwe vertrouwde woning.Het heeft je veel gebracht, maar nu tijd voor een andere fase.Het leven gaat maar door en door en door.Mensen ik ga er van tussen, ik krijg visiteIk wens iedereen die het vanavond moeilijk heeft, veel sterkte en voor alle andere een fijne avond.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden