Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 juli 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik denk ongeveer te weten waar haar angst vandaan komt blondie..natuurlijk blijft het een deel speculeren.
Ze was nooit erg close met haar pa..

Als hij stomdronken toekomt roept hij op haar. Wil haar zien, vasthouden en loop te wenen als gek. Mijn meid weet niet waar ze het heeft dan. Ze begrijpt het niet
Als dat niet het geval is en we komen hem ergens tegen staat ie er al half waggelend met een stomme grijns op zijn kop. Volgt ie ons..dochter loopt meestal heel vlug het app binnen. Hij ligt dan een kwartier aan een stuk te bellen aan de deur en zij zit met haar vingers in haar oren. Wachtend tot het over gaat.

Hij is niet agressief..verre van..Hij is gewoon verdwaald..En ik kan hem niet meer helpen.
ze is nog te jong om te begrijpen denk ik dan. Hoop ik ongeveer..

Wou er eigenlijk niet zo diep op ingaan..beetje moe..

Toch bedankt om te luisteren

:present:

Slaap zacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Fleur,

Kids begrijpen meer dan je je kunt voorstellen... Ze roept om hulp lieverd !!!
Ze weet het niet meer, niet hoe ermee om te gaan, verdriet, angst... Geen idee !!!
Ken je situatie niet voldoende, maar als ze al iets heeft laten vallen van een psych...
Steun haar daar dan in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grrrrr..................
Zowel Fleur alsook BOR !!! niet te bereiken...

Raak gefrustreerd... 1 van mn triggers, ga dan ook nu mn bank opzoeken...
En vriend trekt zich ook terug... Neem hem niks kwalijk !!!

Ben nu gewoon effe gefrustreerd...
Zal nog effe een bericht van het pact hiernaartoe halen...

............................................................................................................................
RELAAS BEDRIJFSARTS... Zo, even een kort berichtje van mij naar aanleiding van mn gesprek bij de bedrijfsarts...


Ging vol goede moed erheen om te trachten toch weer aan het werk te kunnen gaan... al is het dan op therapeutische waarde !!!
Mis mn werk heel erg en dan niet alleen het werk, maar ook mn collega's en de structuur die het me biedt...

Mag wel weer aan het werk, maar niet in de functie waar ik mijn hele hart aan verpand heb, de verpleegkunde...
Vinden het nog niet verantwoord voor mij om in die functie nu aan het werk te gaan...
Pfff... Valt me zwaar, maar begrijp wel waarom...

In de auto terug naar huis een flink potje zitten janken, wat lucht dat toch op!!!

Wat me wel opviel was dat ik er helemaal geen behoefte aan had om het nu op een zuipen te gaan zetten... Voelde eigenlijk alleen maar afkeer...
Wat een openbaring is dat toch !!!
Vroeger zou ik allang mn verdriet verdronken hebben met een fles en nu behalve dan mn huilbui volledig kalm...
Een soort van kalme aanvaarding...

Wilde dit even met jullie delen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond

Ik kopieëer even wat


Als laatste dan de fora
Waar ik zoveel aan heb gehad
Gezien heb en geleerd
Helaas weinig adresssen
Maar dat deed ik al nooit

Alcohol het zegt me
al niets meer in de zin
van ooit

Solong
Take care

Jullie zijn hier
In mijn hart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...