fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ik denk ongeveer te weten waar haar angst vandaan komt blondie..natuurlijk blijft het een deel speculeren. Ze was nooit erg close met haar pa..Als hij stomdronken toekomt roept hij op haar. Wil haar zien, vasthouden en loop te wenen als gek. Mijn meid weet niet waar ze het heeft dan. Ze begrijpt het nietAls dat niet het geval is en we komen hem ergens tegen staat ie er al half waggelend met een stomme grijns op zijn kop. Volgt ie ons..dochter loopt meestal heel vlug het app binnen. Hij ligt dan een kwartier aan een stuk te bellen aan de deur en zij zit met haar vingers in haar oren. Wachtend tot het over gaat.Hij is niet agressief..verre van..Hij is gewoon verdwaald..En ik kan hem niet meer helpen.ze is nog te jong om te begrijpen denk ik dan. Hoop ik ongeveer..Wou er eigenlijk niet zo diep op ingaan..beetje moe..Toch bedankt om te luisterenSlaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ga mijn nestje in want morgen al weer vroeg fysiotherapie. Moet ik daar ik de loopbrug en als ik er vandaan kom kan ik bijna helemaal niet meer lopen hahahaha.Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Lieve Fleur,Kids begrijpen meer dan je je kunt voorstellen... Ze roept om hulp lieverd !!!Ze weet het niet meer, niet hoe ermee om te gaan, verdriet, angst... Geen idee !!! Ken je situatie niet voldoende, maar als ze al iets heeft laten vallen van een psych...Steun haar daar dan in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 FLEUR ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Grrrrr..................Zowel Fleur alsook BOR !!! niet te bereiken...Raak gefrustreerd... 1 van mn triggers, ga dan ook nu mn bank opzoeken... En vriend trekt zich ook terug... Neem hem niks kwalijk !!! Ben nu gewoon effe gefrustreerd... Zal nog effe een bericht van het pact hiernaartoe halen...............................................................................................................................RELAAS BEDRIJFSARTS... Zo, even een kort berichtje van mij naar aanleiding van mn gesprek bij de bedrijfsarts... Ging vol goede moed erheen om te trachten toch weer aan het werk te kunnen gaan... al is het dan op therapeutische waarde !!! Mis mn werk heel erg en dan niet alleen het werk, maar ook mn collega's en de structuur die het me biedt... Mag wel weer aan het werk, maar niet in de functie waar ik mijn hele hart aan verpand heb, de verpleegkunde... Vinden het nog niet verantwoord voor mij om in die functie nu aan het werk te gaan... Pfff... Valt me zwaar, maar begrijp wel waarom... In de auto terug naar huis een flink potje zitten janken, wat lucht dat toch op!!! Wat me wel opviel was dat ik er helemaal geen behoefte aan had om het nu op een zuipen te gaan zetten... Voelde eigenlijk alleen maar afkeer... Wat een openbaring is dat toch !!! Vroeger zou ik allang mn verdriet verdronken hebben met een fles en nu behalve dan mn huilbui volledig kalm... Een soort van kalme aanvaarding... Wilde dit even met jullie delen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Wing, maak me sappel om Fleur en Bor... Maar geen reden om te gaan drinken hoor !!! Daarvoor ben ik veel te blij met alle voordelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Muggen die me ambeteren, heb Dieter meyer herontdekt!Toetsen, key board wil niet meer etc;; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 En yep, ik weet dat ik moet loslaten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 GoedenavondIk kopieëer even watAls laatste dan de foraWaar ik zoveel aan heb gehad Gezien heb en geleerdHelaas weinig adresssenMaar dat deed ik al nooitAlcohol het zegt me al niets meer in de zin van ooitSolongTake careJullie zijn hierIn mijn hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Wing, absoluut geen trek !!!Zorgen om....................Zal mn zorgzame geest wel wezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Wing, je hebt zo gelijk...maar? nee, geen gemaar !!! kies voor mezelf nu ...En ga slapen !!! Hopelijk !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Moet me gewoon niet alles zoveel aantrekken.... Pas op de plaats !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ik ga afsluiten, best moe en morgen weer een hoop te doen. Dag lieve mensen xxxTot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Gegiechel alomHeintje is er nix bijWe'll see!Best snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Morgen bivak!!TSU -sssssssen door,de boer die des nachts komt maaienGeur van hooi, ma ik f..........K off,,,Alleen tassen in laden,maar ok muziekje is okj! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Best wel C.Wel take care natuurlukVoor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Nientje NinaAltijd 's nachts pakken..Veel gestruind in de ArdennenVooral langs Le semoisGeniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 C. in de derde kwadrant, Mar!!Alles kom goed! And by the way,de boer stopt er nog niet mee, kwam me net vragen tot hoever kan ik gaan! Ik zei al he way!!Echt joh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 All tje way!Totdat ut stoptMaar tot dan..Lekker laten maaien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9dI7omH0HpoVoor Marjo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Verder wil ik wel trachteneventueel nog mijn best te doen om te helpen op mijn manierVirtueelTe ondersteunenWaar mogelijkAls mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Verder heb ik veel aan je virtueel of ook zo!Je ben een van de waarom ik ook terug kom, steeds!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Nog een,1,liedje voor Marjo, en voo'Wig: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden