Yvonne Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Goeiemorgen allemaal......Bakje koffie.... deuren open..... de nieuwe dag is begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 goede morgen yvon en bor en alle slaapmutsen die laat op de ochtend verschijnen ik ga vast m'n haren kleuren, dus lees wel mee af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ook goeiemorgen Igor, ik ga me zo douchen, kom straks ook nog wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Heeee Bor, ook goeiemorgen. Zie je nu pas, sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 fleur, GG en Jan ook al wakker. goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 shalom shalom:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Good heavens, nederland en belgie ontwaken massaal, goedemorgen Jan, geertje, fleurtje, en Zonnetje. Hmpf, MOET nu echt gaan douchen , anders kom ik weer te laat. Kom straks nog even zwaaien. Maar voorlopig hoop ik dat jullie een heerlijke dag tegemoet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Hey sunschine Kan het al wat wennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Morgen iedereen ben zo weer weg..ga nog proberen bij te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 vonnie zo in de weer al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 tis wennen, doet vreemd aan, beetje surealistischpff dagritme is echt zoekal twee dagen om 4.30 wakker:huh:maar mooi verwelkomingscomite om zaventem zondagnachtpartner, kids en aantal vrienden stonden me op te wachten, was wel emo moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 hoi zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Hallo Igor, hoe gaat het met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Oh dat is superlief!! Zie ze al staan daar wachtend op hun eigenste zonneke .Duurt waarschijnlijk nog wel ff voor er aan gewend bent. Een weekje verder en je ritme zit weer helemaal op plooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 en hoe ist met je, verlof? en dochter thuis had ik begrepenheb je plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 ik heb volgende week al een intake gesprek, heb nu de kriebels al. maar er gaat eindelijk wat gebeuren en ik ga d'r 100% voor. ik weet niet wat me te wachten staat we zien wel. ik zal ADB worden .ze draaien de hele morgen al leuke muziek, dus m'n dag begint vrolijk en zo wil ik het houden vandaag en droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ah ik heb er hier twee zitten..valt nog goed te doen . Lopen heel de dag te paraderen hé..kids Willen vandaag gaan zwemmen maar heb zo weinig geslapen dat ik vrees dat ik daar de energie niet voor vind. Ben echt supermoe en vind de slaap niet Elke dag krijg ik een lijstje met wensen. Ze zijn voorbereid laat ons zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 welk intake gesprek igor, ben eventjes niet mee... tijdje weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Hey Bor ook een goedemorgend:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Fleur allang slaapproblemen?je kan eventueel een badje in de living zetten met excuus dat uv stralen niet gezond zijn voor hun jeugdig huidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Ik ben er weer ff mee weg..ik ga nog wat draaien en keren in mijn bed Welkom terug lieve zon xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Zon een intake bij een verslavingskliniek. op 1 of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om het droog te houden en dan gaat er zo een fles port of apfelkorn door het keeltje, ik slaap m'n roes uit en heb nergens last van. soms hou ik het dagen droog maar er hoeft maar iets te gebeuren en ik val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Gekkerd!!! Maar aantrekkelijk idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 ah echte koffie... zaligisraelische koffie is niet te pruimen:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2010 Goedemorgen Zonnetje, Fleurtje, Yvonne, Igor, Borretje en alle uitslapers;)Met iedereen alles ok?Hier alles prima. Heb me gisterenavond volgepropt met chips, nootjes en chocolade...maar niks gedronken...Bij trek in wijn ga ik ook altijd onbedaarlijk snoepen. Normaliter deed ik dus beiden:$ Herkennen jullie dat?Fleurtje:Welkom terug:present:Zonnetje:Weer terug bij je kindren en je liefde begrijp ik, fijn! Heb je nu die baan aangenomen in het buitenland?Igor:Jij bent er lekker op tijd bij met je haren verven! Wordt het een heftig kleurtje? Ik heb het al tijden niet meer zelf gedaan. Als ik het al deed was de badkamer erna een kleurig slagveld....Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden