Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 juli 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Good heavens, nederland en belgie ontwaken massaal,
goedemorgen Jan, geertje, fleurtje, en Zonnetje.

Hmpf, MOET nu echt gaan douchen , anders kom ik weer te laat.
Kom straks nog even zwaaien.
Maar voorlopig hoop ik dat jullie een heerlijke dag tegemoet gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb volgende week al een intake gesprek, heb nu de kriebels al. maar er gaat eindelijk wat gebeuren en ik ga d'r 100% voor. ik weet niet wat me te wachten staat we zien wel. ik zal ADB worden :D.
ze draaien de hele morgen al leuke muziek, dus m'n dag begint vrolijk en zo wil ik het houden vandaag en droog. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ik heb er hier twee zitten..valt nog goed te doen ;). Lopen heel de dag te paraderen hé..kids :D

Willen vandaag gaan zwemmen maar heb zo weinig geslapen dat ik vrees dat ik daar de energie niet voor vind. Ben echt supermoe en vind de slaap niet :(

Elke dag krijg ik een lijstje met wensen. Ze zijn voorbereid laat ons zeggen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zon een intake bij een verslavingskliniek. op 1 of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om het droog te houden en dan gaat er zo een fles port of apfelkorn door het keeltje, ik slaap m'n roes uit en heb nergens last van. soms hou ik het dagen droog maar er hoeft maar iets te gebeuren en ik val.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Zonnetje, Fleurtje, Yvonne, Igor, Borretje en alle uitslapers;)

Met iedereen alles ok?
Hier alles prima. Heb me gisterenavond volgepropt met chips, nootjes en chocolade...maar niks gedronken...Bij trek in wijn ga ik ook altijd onbedaarlijk snoepen. Normaliter deed ik dus beiden:$ Herkennen jullie dat?

Fleurtje:
Welkom terug:present:

Zonnetje:
Weer terug bij je kindren en je liefde begrijp ik, fijn! Heb je nu die baan aangenomen in het buitenland?

Igor:
Jij bent er lekker op tijd bij met je haren verven! Wordt het een heftig kleurtje? Ik heb het al tijden niet meer zelf gedaan. Als ik het al deed was de badkamer erna een kleurig slagveld....Succes! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...