fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ik lust geen koffie eks .Ah geen bediening?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ik heb de tafel vast gedekt. Tastten jullie toe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Njammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 mmm lekker Wil maar heb je ook een sapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Lekkerrrr Will!Zie je wel Fleurtje: buffet hoeft helemaal niet erg te zijn;) En je kunt je bord lekker volladen (daar zijn de meeste Nederlanders erg goed in:D)Ik was trouwens laatst in een restaurant. Je mocht er binnen 2 uur voor een vast bedrag zoveel Sushi eten als je wilde. Alleen voor iedere sushi of gerecht dat je op je bord liet liggen moest je boete betalen. Dat vond ik toch zo'n goede vonst!En zo'n kale kat? Getver! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Speciaal voor ons igor sé, een sapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Mooie poes. Ik hou wel van een geschoren poes, maar denk gelijk aan iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 ik ga vandaag even flink oefenen met de pups, zodat ik op de cursus niet weer zo voor joker sta thuis doen ze het prima, maar dat is altijd natuurlijk. en nog even naar de psycho. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hahaha die Will!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Will Joenge!!!!! Ik zie geen kat enkel een leeg blad Echt eks? Moest je dan een boete betalen of lig je me blaasjes wijs te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Wat moeten ze kunnen dan igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Fleurtje:Ik heb braaf mijn bordje leeg gegeten, had dus geen boete. Maar het was echt! Het stond zelfs op de kaart:) Nee, het enige dat ik heb laten liggen was een beetje Wasabi...Ik heb er heerlijk gegeten overigens:) Meer sushi liefhebbers hier? Het was trouwens niet duur dat onbeperkt Sushi eten, alleen de drankjes waren onbetaalbaar:( Ik hield me bij het water: 1 fles plat water 6,50!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 lekker wil zo'n glas sap, had ik zin aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Watte!!??? 6,5 euro voor een fles water???!!!Was ik toch ff aan de kraan in het toilet gaan hangen hoor Ik ben zelf niet echt zo voor sushi. Ik hou wel van pikant . Pakistaans eten vind ik superlekker! Spijtig dat ik dat nooit geleerd heb van de ex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Vers geperst igor Sushi ?? MMMmmm erg lekker, maar je zou voor minder aan de saké beginnen hé !! 6,50 voor water ?? Tjonge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Fleur, luisteren moeten ze zitten, liggen, volgen, voorkomen maar ze mogen ook samen spelen voor en na de les. de baasjes krijgen ook les hoor, als die het niet goed doen doet de hond het ook niet goed natuurlijk. we krijgen tips en adviezen dus heel leerzaam, en gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Fleurtje:Als ik vantevoren het prijskaartje had geweten dan had ik het dus ook niet besteld...Snap nu ook waar ze hun winst moeten halen. Niet uit de Sushi maar uit de drankjes....Pakistaans heb ik nog nooit gegeten. Lijkt het op Indisch? Dat vind ik nl wel heerlijk! Mits het niet al te knalheet is dan....Met een rood en bezweet hoofd eten en niks proeven dan: HEET vind ik dus helemaal niks...Will:Ik vond het al knap dat ik me bij het water hield in een restaurant. Het leek net of iedereen aan de wijn zat:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Goh das eigenlijk al best veel Igor..Wat is voorkomen juist? Krijgen ze een diploma? Morgen witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Goedemorrege Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ben gisteren aan het teruglezen en het doet me plezier dat er een soort van vredespijp is rondgegaan. Wat een prachtige wending van alles.Ook van je dochter heb ik gelezen fleurtje, ben er het hart van in. Hoe moeilijk moet dit zijn voor je kleine meid. Ik wens ze veel wijsheid en kracht toe om alles ooit netjes te kunnen plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Den witte sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 goh ekstertje, als water al zoveel kostte dan een had een sapje vast nog erger geweest. En water is nu eenmaal de beste dorstlesser, vind ik dan toch..Ja het lijkt er een beetje op denk ik eks..maar heb wel nog nooit indisch gegeten. Oh voor mij hoeft het ook niet knalheet te zijn. Er is niets aan als je constant je tong moet blussen. Maar je kan regelmatig kiezen hoe heet je het wil. Staat dan zo'n pepertje op de kaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Goed morgen frummers.Vandaag neem ik de eerste niet. Dag 6 ADBB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Goooooooooooood Girl Desi, you make me pride Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden