Spring naar bijdragen

Woensdag 21 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 491
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekkerrrr Will!

Zie je wel Fleurtje: buffet hoeft helemaal niet erg te zijn;) En je kunt je bord lekker volladen (daar zijn de meeste Nederlanders erg goed in:D)
Ik was trouwens laatst in een restaurant. Je mocht er binnen 2 uur voor een vast bedrag zoveel Sushi eten als je wilde. Alleen voor iedere sushi of gerecht dat je op je bord liet liggen moest je boete betalen. Dat vond ik toch zo'n goede vonst!

En zo'n kale kat? Getver!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje:
Ik heb braaf mijn bordje leeg gegeten, had dus geen boete. Maar het was echt! Het stond zelfs op de kaart:) Nee, het enige dat ik heb laten liggen was een beetje Wasabi...Ik heb er heerlijk gegeten overigens:) Meer sushi liefhebbers hier? Het was trouwens niet duur dat onbeperkt Sushi eten, alleen de drankjes waren onbetaalbaar:( Ik hield me bij het water: 1 fles plat water 6,50!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, luisteren moeten ze :D zitten, liggen, volgen, voorkomen maar ze mogen ook samen spelen voor en na de les. de baasjes krijgen ook les hoor, als die het niet goed doen doet de hond het ook niet goed natuurlijk. we krijgen tips en adviezen dus heel leerzaam, en gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje:
Als ik vantevoren het prijskaartje had geweten dan had ik het dus ook niet besteld...Snap nu ook waar ze hun winst moeten halen. Niet uit de Sushi maar uit de drankjes....
Pakistaans heb ik nog nooit gegeten. Lijkt het op Indisch? Dat vind ik nl wel heerlijk! Mits het niet al te knalheet is dan....Met een rood en bezweet hoofd eten en niks proeven dan: HEET vind ik dus helemaal niks...

Will:
Ik vond het al knap dat ik me bij het water hield in een restaurant. Het leek net of iedereen aan de wijn zat:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben gisteren aan het teruglezen en het doet me plezier dat er een soort van vredespijp is rondgegaan. Wat een prachtige wending van alles.
Ook van je dochter heb ik gelezen fleurtje, ben er het hart van in. Hoe moeilijk moet dit zijn voor je kleine meid. Ik wens ze veel wijsheid en kracht toe om alles ooit netjes te kunnen plaatsen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh ekstertje, als water al zoveel kostte dan een had een sapje vast nog erger geweest. En water is nu eenmaal de beste dorstlesser, vind ik dan toch..
Ja het lijkt er een beetje op denk ik eks..maar heb wel nog nooit indisch gegeten.
Oh voor mij hoeft het ook niet knalheet te zijn. Er is niets aan als je constant je tong moet blussen. Maar je kan regelmatig kiezen hoe heet je het wil. Staat dan zo'n pepertje op de kaart :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...