Spring naar bijdragen

Woensdag 21 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

Bekkie:
Dat geloof ik ook wel, toch moet ik zeggen dat ik er niet naar uitkijk dat mijn kinderen gaan puberen. Ik weet: ik ontkom er niet aan, maar als ik denk aan mezelf in de pubertijd? Ik was niet makkelijk en boos op alles en iedereen! Hoop dat ik het beter tref dan mijn moeder indertijd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 491
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik was een verschrikkelijke puber echt een heks voor mijn moeder en als ik dan naar mijn zoon kijk, dan denk ik van nou zo wil ik er wel drie. Dus het worden niet allemaal draken hoor in de puberteit. Nu is het wel zo dat jongens vaak makkelijker zijn. (Goh ben ik blij dat ik een zoon heb):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna tijd voor mijn tv moment:) Ik ben weg!

Fijne avond iedereen! Morgenochtend ben ik er weer. Rond een uurtje of 7;)

Heb trouwens net 2 cd's laten downloaden door het vriendje (kan ik zelf niet) van Miss Montreal. Ken je haar? Ze is een Nederlandse, stotterd als een gek en kan nog zingen ook! :)
Ga ik morgen op mijn gemakkie eens naar luisteren, maar nu op naar het kijkkastje!

Toedeledoki!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gemakkelijker met twee dan met één moet ik toegeven bekkie..
Vreemd maar waar. Vriendinnetje is ook een schat van een kind. Mooi voorbeeld voor mijn dochter. Anders dan bepaalde tieners die ik over de vloer kreeg.

Zijn beetje aan het mokken nu..:D...de één wou een hondje maar ma ging er niet mee akkoord. Dus heel dramatisch naar bed toe. Niet lang geduurd...Nu nog steeds met lip op de grond in de zetel :D.
Bijna hilarisch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op tv

Wil jij dit zien?
Ik weet niet, wil jij dit zien?
Maakt me niet uit, als jij dit wil zien..
Jij mag kiezen..
Ik geef er niet om, zeg maar..
Kies jij maar.
Verveelt het je?
Nee, wil dit best zien als jij dit wil zien.
Vraag ik toch niet, vraag of jij het wil zien, mij maakt het niet uit..
Laten we gewoon zien, zeg maar als je het niet wil zien.

Kids :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was er af en toe even mail checken enzo, maar beetje dure hobby met een dongel. Veel contact met Wil gehad en ook steeds gevraagd mijn liefs over te brengen aan jou.


Vind het ook fijn om je weer te zien. Wil is druk aan het werk, had hem net op msn.Is redelijk druk in de haven. Heb je het gevoel dat je voorzichtig moet zijn hier Fleur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...