fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Toegegeven, kreeg zelf een gek gevoel toen ik las dat het ging om iemand die 17jaartjes oud was..Vond dat nogal vreemd van mezelf..Vraag me dan ook af waarom maar het probleem lag zeker en vast bij mij. No question about that.Had het niet zo gevoeld als ze 30 jaar was. Miss omdat ze te confronterend is? Ik voel me schuldig in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ja PP...Maar zou jij verder hebben gelezen? Ik niet...Begrijp het wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Welke moeite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 quote: Originally posted by: jane4Bol een dagje niks doen en je arm ff ontzien kan geen kwaad hoor, heb je arnika? Beetje licht masseren zodat het oude bloed (gekneusd) afgevoerd kan worden doet de zwelling afnemen. Sterkte en kalmpjes aan he, alhoewel dat tegen de Bolle zeggen is vragen om aktie:D :sun: Je blijft een lieverd hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ah ja .Natuurlijk wel PP..Probeer de kerk te vinden . Don't mind me .Tieners maken me helemaal dol, I give them the blame!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik werk op het moment aan geen enkel deel van welk probleem dan ook.But I don't mind De tijd is er nog niet. Ik hoor breintjes kraken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Zo is het..Btw Hannah wou je niet aanvallen. Ben beetje paranoïde op dat vlak geworden. Waarom voel ik me nu een slapjanus als ik zoiets zeg??Kids kijken naar Jeff Dunham..Diene kerel is zooooooooo te gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Zonder melig te doen!!PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Melig ding Ga ff mee naar den Jeff zien..Diene is zoo goed! Ken je hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ah ze is al vertrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik meld me ook weer even. Lees een hoop nieuwe namen. Allen welkom en doe je voordeel met dit forum. Pik eruit waar je iets aan hebt en laat de rest voor wat het is. Ik wens iid ieder succes in zijn/haar streven.Hier alles ADB. Hermie is verliefd en het mooie is.. de liefde is wederzijds. Na jaren van ellende en niet leuke tijden lijkt nu voor mij de tijd gekomen om ook weer eens te genieten, life's what you make it:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Geniet met matehè Hermie..Nee! Volop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wees stil!! Don't go there Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Heyyyy Fleurtje En hoe is het met de pubermeiden fleur? Nog iets leuks gedaan vandaag, ik hoop niet te hard gemept bij elke rode auto. Hallo allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wat een ontzettend fijn bericht Hermie. Geniet maar met volle teugen meis want het wordt nu tijd voor je om echt te gaan leven. En wat heerlijk dat het wederzijds is.Hallo Bekkie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hoi hoi bolletje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hallo Fleurtje :DIk heb genoeg van de twee tieners...als ze nog harder zeuren heb ik morgen grijze haren!! Hadden besloten naar het zwembad te gaan. Oh nee niet datgene in Boom. Twaalf km fietsen leek dan weer iets te ver. Dus gingen we naar dat van Wilrijk..gesloten. Gingen we naar dat hier op het Kiel gesloten. Nou!!En toen waren we vertrokken...Ik heb geen zziiiiiiiiiiiiin meer...ik wil naar huuuuuuuuuuuis..Shut up!!! Fietsen zal je!!! Zwemmen ook!!!Ik wiiiiiiiiiiiiiiiil niet! Do you think I give a damn???Verder best ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Klinkt erg gezellig geef mij er maar vier Fleur:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 * Hallo die Fleurie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hiersé, al mijn favoriete dames op één plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Damn heb je hem ook weer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 hier se, den will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 den niwi sé, met mijn meisjes aan het spelen, zonder mij te roepen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Kijk nou, twee kanjers in een keer. Yessssss.Nou trakteer ik mezelf op een levensgrote ijsbol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden